חושפות סודות: קים אור אזולאי מראיינת את יוצרת "אינסטה בייב". צילום מסך מהאינסטגרם

חושפות סודות: קים אור אזולאי מראיינת את יוצרת "אינסטה בייב"

קים אור אזולאי החליטה לקחת את יוצרת "אינסטה בייב", שרון דותן, לשיחה צפופה על הספר שהפך לסדרת נוער אינסטגרמית. וגם: אילו פרטים ראשונים נחשפו על העונה השנייה? צפו!

מ-ספר רב מכר אל סדרת נוער אינסטגרמית מצליחה שכל פרק בה הוא באורך של דקה. "אינסטה בייב" הייתה פורצת דרך בז'אנר הנוער והתכתבה עם הדור החדש שצורך את התכנים שלו ברשתות החברתיות. כעת, אחרי העונה הראשונה ורגע לפני תחילת העבודה על עונה נוספת, כוכבת הסדרה - קים אור אזולאי (אן), תפסה לשיחה צפופה את הסופרת והיוצרת שרון דותן שאחראית ללהיט שהכיל לא מעט מסרים חשובים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

"הבנתי שהאינסטגרם זה המקום והבחירה של בני הנוער, שם אתם נמצאים. רק אחרי שהבנתי את זה, הבנתי שאני רוצה לשחק במגרש שלכם, זאת אומרת שאם אני פונה אליכם אני רוצה להיות שם", ענתה דותן כשנשאלה על הבחירה ליצור סדרה דווקא באינסטגרם ומוסיפה: "אני כאמא למתבגר יודעת שהבעיה היא ברשת אז לכן צריך לעשות את זה ברשת, איפה אני עושה את זה? איפה שזה קורה".

קאסט הסדרה והיוצרת
קאסט הסדרה והיוצרת © צילום: רפי דלויה
דותן שיתפה את אזולאי בחוויות שמאחורי תהליך היצירה וביניהם גם המסר החשוב על בריונות הרשת: "בשיחות שלי עם בני הנוער היו הרבה ילדים שאמרו לי שהם סובלים מבריונות, אז שאלתי אותם: 'למה אתם לא אומרים?' הם ענו שזה מהבושה, הבושה שורפת. הדגשתי להם שלהגיד 'סטופ', לגשת להורה שלך ולהגיד לו -  'בוא תעזור לי כי פה אני לא יכול', זה לא בא ממקום של חולשה זה רק ממקום של חוזקה". 

עורכי תוכן: אורטל כהן ומשה אבוטבול | הפקה: רון הלימי | איפור: עדיה שיפמן | עריכה: אסף אושי | במאי ונתב: רובי שביט-לוי | צילום: אלי סגל |

 
תגובות