הספרים הרומנטיים שיחממו אתכם בחורף!. צילום: fotolia

הספרים הרומנטיים שיחממו אתכם בחורף!

החורף הגיע ואין כמו להתכרבל מתחת לשמיכת הפוך הצמרירית יחד עם כוס שוקו חם וספר טוב – במיוחד אם מדובר ברומן רומנטי. לכן, ריכזנו עבורכם את חמשת הספרים הרומנטיים שאולי לא יחממו את גופכם, אך ללא ספק יחממו לכם את הלב

אתם מתחת לפוך, שותים שוקו חם ואין לכם כוח לכאב הראש מהטלוויזיה ומהנייד. בינינו, מה יותר כיף מלקחת ספר רומנטי ופשוט לצלול לתוכו? קבלו כמה הצעות חורפיות שלנו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אנקת הגבהים / אמילי ברונטה
אי אפשר שלא להתחיל עם סיפור אהבתם הבלתי נשכח של קתרין ארנשו והיתקליף, סיפור שהחל עוד מתקופת ילדותם של השניים, כשאביה של קתרין חזר הביתה מאחד ממסעותיו עם נער ללא שם, שמשפחתה של קתרין החליטה לאמץ ולהעניק לו את שמו - היתקליף. השניים, שהיו ילדים שובבים מאוד, גדלו יחד והפכו לחברים טובים, אך ככל שהשנים עברו, כך הפכה קתרין מילדה שובבה לעלמה נאה שלמדה גינוני נימוס, והדבר הרחיק אותה מהיתקליף שהמשיך להתנהג ולדבר כמו פושע, ואף אחד לא ראה לו עתיד מזהיר. הריחוק הטבעי שנוצר בין השניים ופערי המעמדות הקיימים מאלצים את קתרין לבצע בחירות שלא עומדות בקנה אחד עם רצון לבה האמיתי, והדברים הופכים למסובכים כאשר מחליט היתקליף לנתק את הקשר עם המשפחה ולעזוב את האחוזה, אך בחלוף שלוש שנים בוחר לשוב אל חייה של קתרין, שהמשיכה הלאה, ולהעמיד אותה על טעויות עברה.

© ידיעות אחרונות, ספרי חמד



גאווה ודעה קדומה / ג'יין אוסטן
ומקלאסיקה אחת לאחרת, סיפור אהבתם של אליזבת בנט ומר דארסי חייב להיכנס לרשימה זו גם כן! אליזבת בנט היא בחורה יפה ופקחית מהמעמד הבינוני הסובלת מנטייה לדחות הצעות נישואים, ואילו מר דארסי העשיר והמושך בטוח שאף אישה לא תסרב לו, עד שפוגש את אליזבת, שבעיניה הוא מתנשא, ביקורתי והגבר האחרון עלי אדמות שתסכים להינשא לו. בתחילה נראה כי סיפור האהבה בין השניים איננו קיים, ואם כן קיים – אז נועד לכישלון; גאוותו של מר דארסי ופערי המעמדות בין השניים מונעים ממנו להתנהג כראוי כלפי אליזבת ולחזר אחריה בצורה נאותה. ומהצד השני עומדת אליזבת, גם היא אדם גאה לא פחות, ולאחר שמגבשת לעצמה דעה שלילית על מר דארסי, לפיה הוא אדם מתנשא וביקורתי, היא מתקשה לשנות את דעתה עליו, גם לאחר שהוא משנה את התנהגותו כלפיה. אך על אף הקושי, לאט לאט מצליחים השניים לפתוח את לבם ולממש את אהבתם, על אף הגאווה והדעה הקדומה שלהם.

© כתר וידיעות ספרים


הכל, הכל / ניקולה יון
סיפור האהבה הבלתי אפשרי בין מאדי, נערה לא רגילה בת 17 בעלת מחלה נדירה שנקראת "כשל חיסוני חמור" האוסרת עליה לצאת מהבית ולראות אור יום אמיתי, לבין אולי, נער בן 17 רגיל לחלוטין, יגרום ללבכם להתמוגג בכל פגישה סודית ואסורה בין השתיים, ולנשימתכם להיעתק – כך שתקראו את הספר בנשימה אצורה עד הדף האחרון!


אחרי ש... / אנה טוד
סיפור האהבה הלא-שגרתי המתפתח בין טסה – בחורה צעירה בעלת מוניטין ה"ילדה הטובה והביישנית", לבין הרדין סקוט המחזיק בתואר ה"ילד הרע והמקועקע עם הפירסינג בשפה" יטלטל אתכם מעלה ומטה ברכבת הרים מטורפת ומסובכת, ואפילו יעורר בכם את התקווה שאהבת אמת אכן קיימת, ושישנן נשמות אשר קשורות זו בזו, ולא משנה מה יקרה – הן פשוט נועדו להיות יחד.


אסון יפהפה / ג'יימי מקגווייר
סיפור האהבה בין אבי אברנתי לטרביס מדוקס מזכיר מעט את סיפורם של טסה והרדין מ"אחרי ש...", אך אין זה אומר שהוא פחות טוב ממנו! גם הספר הזה יעיף אתכם לכל הכיוונים במערבולת של רגשות ותחושות שונות, אך בסופו של דבר יגרום לכם להיאנח בקול, כשחיוך גדול מרוח על פניכם, ולהרגיש את החום מציף את גופכם מבפנים יחד עם לבכם שיתרחב עם כל דף נוסף שתהפכו.


הגיבן מנוטרדאם / ויקטור הוגו
ונחזור לספרות הקלאסית עם סיפור האהבה המפתיע והלא צפוי המתפתח בין קוואזימודו – גיבן מעוות וחירש שגר בקתדרלה וכל תפקידו הוא לצלצל בפעמוני הכנסייה, ובין צוענייה יפהפייה בשם אזמרלדה, וזאת לאחר שקוואזימודו מואשם, ללא עוול בכפו, בנסיון חטיפתה של אזמרלדה וכעונש נגזרים עליו עינויים קשים לעיניהם של כל תושבי המקום. אזמרלדה, אשר יודעת שקוואזימודו חף מפשע ואין הוא ניסה לחטוף אותה כלל וכלל, נחלצת לעזרתו וכך מתחיל סיפור האהבה בין השניים, שמגיעים מעולמות כה שונים זה מזה, אך מצליחים בדרך פלא לחדור אחד ללבו של השני.

© פן, ידיעות וספרי חמד
 
 
תגובות