לכבוד הוולנטיינס דיי: סדרות הספרים שאתם חייבים לקרוא!. הוצאת משכל, הקיבוץ המאוחד

לכבוד הוולנטיינס דיי: סדרות הספרים שאתם חייבים לקרוא!

יום האהבה מתקרב אלינו בצעדי ענק, ולכבוד המאורע הרומנטי והדביק, החלטנו לרכז עבורכם כמה מסדרות הספרים האהובות והמצליחות ביותר! רוצים לדעת אלו סדרות ספרים נכנסו לרשימה? המשיכו לקרוא!

יום האהבה יחול ממש בקרוב (ב- 14 בפברואר לשכחנים מביניכם!), ואנחנו חושבים שהדרך הטובה ביותר לחגוג אותו היא לשכב מתחת לפוך, עם כוס שוקו חם ביד אחת וספר טוב בשנייה. אז כדי שחלילה לא תמצאו את עצמכם ללא ספר טוב ביום האהבה (או ליתר דיוק - מספר ספרים), ריכזנו עבורכם כמה מסדרות הספרים שאתם פשוט חייבים לקרוא!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"אחרי ש..." / אנה טוד

# על מי? טסה יאנג והרדין סקוט.
# על מה?
טסה בת ה- 18 עומדת בכל התנאים להגדרה של "ילדה טובה"; יש לה חבר מושלם ואמא אוהבת שדואגת שלא תסטה מהמסלול שנועד להובילה לעתיד טוב ומוצלח יותר. אך כשטסה מתחילה את לימודיה בקולג', הדרך המוגדרת והברורה שסללה לעצמה מתחילה להיטשטש, וזאת לאחר שפוגשת בהרדין; בחור בן 19, בעל שיער חום פרוע, מבטא בריטי יהיר, קעקועים, ועגיל בשפה - ללא ספק ההפך הגמור ממנה. טסה מבינה כי הרדין הוא "ילד רע", כלומר מתכון ברור וידוע לצרות צרורות, ולכן מנסה להתרחק ממנו כמו אש ממים. אך דווקא השוני הקיים בין השניים, הוא הגורם המקרב והמחבר ביניהם. וכך, מוצאת את עצמה טסה נופלת לרגליו של הרדין המסתורי, כמו אלפי בנות אחרות, אך בשונה משאר הבנות שחיזוריהן זכו להתעלמות מוחלטת - המשיכה בין השניים הדדית, ומתחיל לו סיפור אהבה מיוחד מלא באדרנלין, תשוקה ובסודות המתגלים בזה אחר זה, וגורמים לו להפוך לסוער כמו רכבת הרים עם עליות, ירידות ופניות חדות הינה והינה.
# כמה מספרי הסדרה תורגמו? 5.

© הוצאת ספרים אהבות

"המועמדת" / קיארה קס

# על מי? אמריקה סינגר ומקסון שרייב.
# על מה?
אמריקה בת ה- 17 מתגוררת במדינת איליאה, בה החברה מחולקת למעמדות הקובעים את מקומם החברתי. אמריקה גדלה במעמד 5, מעמד האמנים. יום אחד היא מקבלת זימון להשתתף כמועמדת בבחירה, תחרות בין 35 נערות על לבו של הנסיך מקסון, ועל הכתר. משפחתה נלהבת מאוד מהאפשרות שנפתחת בפניהם לטפס בסולם המעמדות, אך אמריקה לא מעוניינת להשתתף בתחרות, היא טוענת כי הנסיך מקסון הנוקשה והמתנשא אינו מוצא חן בעיניה. אך הסיבה האמיתית, היא אהבתה הסודית והאסורה לאספן, בחור ממעמד שש, הנמוך אף משלה. אחרי לחץ בלתי-פוסק היא מוצאת את עצמה, בניגוד לרצונה, בארמון המפואר, מתמודדת מול 34 נערות נרגשות מרחבי הממלכה. רובן מגיעות ממעמדות גבוהים משלה, והן מתוחכמות ומנוסות ממנה בהרבה. המצב מסתבך עוד יותר כאשר היא פוגשת פנים אל פנים את הנסיך מקסון, שלפתע אינו "נוקשה" ו"מתנשא" כפי שחשבה בעבר, ונאלצת לבחון מחדש את חייה, את רצונותיה ואת תכניותיה לעתיד. בין השניים מתחילה להירקם מערכת יחסים שבתחילה מבוססת על חברות, אך מהר מאוד הגבולות מיטשטשים ומבלי שישמו לב הופכת לאהבה.
# כמה מספרי הסדרה תורגמו?
5.

© הוצאת משכל

"נפילה" / לורן קייט

# על מי? לוס פרייס ודניאל גריגורי.
# על מה?
לוס מתחילה את לימודיה בפנימיית הצלב והחרב לנוער עבריין; מקום בו אסור להחזיק מכשירי טלפון ניידים, התלמידים מופרעים, מצלמות האבטחה עוקבות אחר כל תנועה ותנועה של התלמידים. אך כבר ביום הלימודים הראשון, מוצאת לוס את נקודת האור היחידה שלה במקום הנורא - דניאל; בחור מסתורי ומנוכר אשר מושך את תשומת לבה. אלא שדניאל לא מעוניין בשום קשר עם לוס, ואף עושה מאמצים ניכרים כדי להבהיר לה זאת, כדי שלא יהיה שום מקום לספקות.

מדי פעם, מפסיק דניאל לעמוד על המשמר, וברגעים המעטים הללו מצליחה לוס להבחין בגילויי התקרבות מבעד לרגשות הדחייה שהוא מתעקש להציג בפניה, והיא מחליטה להיאחז בהם בחוזקה. לוס נחושה לגלות מהו הסוד שדניאל מנסה נואשות להסתיר ממנה, ומדוע היא מרגישה משיכה כה עזה כלפיו. בין השניים נרקמת מערכת יחסים מסורבלת ולא ברורה, שמסתבכת כאשר לתמונה נכנס בחור נוסף - קם, שאהבתו אל לוס וחיזוריו אחריה ברורים, ובמהרה הופך סיפור האהבה, למשולש אהבה.

# כמה מספרי הסדרה תורגמו? 2

© הוצאת הקיבוץ המאוחד

"בני האלמוות" / אליסון נואל

# על מי? אוור בלום ודיימן אוגוסט.
# על מה?
לאוור בת ה- 16 יש חיים מושלמים; היא נערה יפהפייה ופופולארית, עם משפחה אוהבת ותומכת וחברים נהדרים. אך חייה מתהפכים ברגע אחד, כשהיא נקלעת עם משפחתה לתאונת דרכים ונותרת הניצולה היחידה. לאחר התאונה, מגלה אוור כי לא נותרה כשהייתה; היא רואה הילות סביב גופם של אנשים, שומעת את מחשבותיהם ובאמצעות מגע פזי עברם נחשף בפניה. בניסיון לחזור ולהיות נערה רגילה, מנסה אוור להימנע ממגע אנושי ולהיפטר מהקולות המטרידים. אוור מסתתרת מתחת לכובע הקפוצ'ון שלה, ומכסה את אוזניה באוזניות האייפוד, אך מהר מאוד הפעולות הללו הופכות אותה לחלק מחבורת ה"לא מקובלים" בבית הספר.

© הוצאת הקיבוץ המאוחד

יום אחד, כשלכיתתה מגיע דיימן;נער חדש, יפה תואר, עשיר ומסתורי, הכל משתנה. נוכחותו משתיקה את הקולות, המראות והתחושות המציפים את ראשה מאז התאונה, והוא היחיד שאת מחשבותיו היא אינה מסוגלת לקרוא. לפתע מוצאת את עצמה אוור נמשכת ללא שליטה אל דיימן, וככל שהיא נשאבת לעולמו מלא הסודות - כך היא נשארת עם יותר שאלות מאשר תשובות. אין לה מושג מיהו הנער המסתורי בעל הכוחות המיוחדים, או בעיקר מהו, אך הדבר היחיד שהיא יודעת בוודאות - זה שהיא מאוהבת בו אהבה בלתי נשלטת. סיפור האהבה הנרקם בין השניים, רצוף קשיים ובחירות גורליות, אך גם מוכיח כי אהבת אמת, או אם תרצו - אהבה ממבט ראשון, אכן קיימת.
# כמה מספרי הסדרה תורגמו? 
6.


"אסון יפהפה" / ג'יימי מקגוויר

# על מי? אבי אברנתי וטרביס מדוקס.
# על מה?
אבי היא ילדה טובה לכל דבר ועניין; לא שותה, לא מעשנת, תלמידת קולג' חכמה, חרוצה ומשקיענית. אך לאבי יש עבר אפל אשר רודף אותה בכל מקום אליו היא הולכת, ומונע ממנה להתחיל מחדש. לכן מחליטה אבי לעבור יחד עם חברתה הטובה, לקולג' - שם היא בטוחה שתצליח לשמור על מרחק מעברה האפל. אך התכניות להתחלה חדשה ונקייה משתבשות, כאשר פוגשת אבי את טרביס החתיך, הקשוח והשרירי.

אבי יודעת שהיא חייבת להתרחק ממנו, אך על אף שראשה אומר לה דבר אחד - לבה אומר לה דבר אחר. למרות ניסיונות התחמקותה ממנו והתעקשותה להתעלם מקסמיו, טרביס מרותק מאבי, ונסיונות אלה גורמים לו למשוך אותה אל תוך חייו בעזרת התערבות פשוטה שגורמת לשניים להתאהב זה בזה על אף השוני הקיים, ולהתחיל את סיפור האהבה המסובך אך מלא התשוקה שלהם.
# כמה מספרי הסדרה תורגמו?
 5
 
תגובות