חדש על המדף: הספרים החדשים שאתם חייבים לקרוא. הוצאת כנרת זמורה ביתן וידיעות ספרים

חדש על המדף: הספרים החדשים שאתם חייבים לקרוא

קראתם כבר את כל הספרים? מעוניינים לרכוש ספר חדש ולא יודעים איזה? קבלו את ההמלצות החמות שלנו על הספרים החדשים שיצאו לאחרונה ואתם פושט חייבים לרכוש!

מדי חודש יוצאים לאור ספרים רבים אשר פוקדים את המדפים בחנויות הספרים. אך איזה ספרים באמת שווה לכם לקנות? ועם איזה ספר הכי כדאי לכם להעביר את הסופ"ש? קבלו את הספרים החדשים שאנחנו הכי ממליצים לכם לרכוש!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שומר הדברים האבודים / רות הוגאן
הספר מגולל את סיפורו של אנתוני פרדיו, אשר איבד את ארוסתו ברציף הרכבת לפני שנים רבות. לאחר שנעלם התליון שנתנה לו ארוסתו במתנה, החליט אנתוני להקדיש את חייו לאיסוף חפצים אבודים; נוצה וכפתור, סיכת פרח וספל תה, ולשמור אותם לבעליהם. לכל חפץ שמצא, כתב אנתוני סיפור עדין ומיוחד, רגיש וחולף, על התבגרות ותשוקה, אומץ ויופי. כשפוגש אנתוני בלאורה, בחורה ביישנית וחסרת אומץ שכישלון נישואיה הקודמים הותיר אותה אבודה, הוא מחליט לעזור לה לאסוף את כל השברים שנותרו אחרי הפרידה הכואבת. אנתוני מזמין אותה לאחוזתו ואף ממנה אותה למנהלת משק הבית שלו. כשערב אחד מבין אנתוני כי ימיו ספורים, מחליט להטיל על לאורה משימה שבעיניה נראית כמעט בלתי אפשרית: להשיב את כל החפצים שאסף במהלך השנים חזרה לבעליהם.

© הוצאת עם עובד

שברים / רייצ'ל וייל
הספר עוקב אחר טר?לי, נערה ממוצעת הלומדת בכיתה ח', חטיבת הביניים, התקופה בה שום דבר לא חשוב יותר מחברים. יום אחד, כשטרולי מוזמנת לשבת בשולחן המקובלים, היא בקושי מאמינה למזלה הטוב; כולם נראים לה נחמדים כל כך, ובעיקר נחמדים זה לזה. אבל עד מהרה מבינה טרולי כי לא את כל האמת רואים מייד, וכך היא מסתבכת במערבולות של אי־הבנות, האשמות והאשמות נגד, ואפילו שקרים. כל זה קורה מתחת לפני השטח, במדיה החברתית, עולם שאי אפשר לברוח ממנו. סיפורה של טרולי מסופר מנקודת מבטיהם של שישה תלמידי כיתה ח', ארבע בנות ושני בנים, כשכל אחד מהם מקבל שברי נקודות מבט זה על חייו של זה; לפעמים הם בורחים זה מזה, לפעמים מבינים זה את זה, ולפעמים אפילו מתחברים זה עם זה.

© הוצאת עם עובד

המועמדת 6 : עד עצם היום הזה / קיארה קאס
אחרי ההצלחה המסחררת של סדרת "המועמדת", הכוללת בסה"כ חמישה ספרים, מגיע הספר האחרון בסדרה המכיל בחובו את כל הסיפורים שעדיין לא סופרו על מדינת איליאה ועל בית המלוכה שלה. הספר הינו סדרת סיפורים השופכים אור ופרטים נוספים על הגיבורות והגיבורים מהספרים הקודמים בסדרה, ומספרים את סיפורם; כמו סיפורו של הנסיך מקסון עוד לפני שהתאהב באמריקה סינגר, או אפילו הכיר אותה, את סיפורו של שומר הארמון אספן לג'ר ותהליך הבחירה מבעד לעיניו ואף את סיפורה של המועמדת שהתאהבה בבחור שאיננו הנסיך.

© הוצאת ידיעות ספרים

בית הספר לטוב ולרע 3 : הבאושר לעד האחרון / סומן צ'יינני
הספר השלישי בסדרת רבת המכר המצליחה, ממשיך את סיפורן של אגתה וסופי; שתי החברות הטובות אשר נחטפו לבית הספר המסתורי לַטוב ולַרע, בו עליהן ללמוד כיצד להפוך לגיבורי אגדות – טובים ורעים. הפעם, מוצאת את עצמה אגתה במקום מסתור יחד עם טדרוס, השניים מתחבאים בבית אמה שבבית הקברות ומנסים להתרגל לשגרת חייהם יחדיו. עד מהרה, נאלצים אגתה וטדרוס לברוח ולנוס על חייהם, כשמגלים שמשמר הכפר מאיים על חייהם ורוצה במותם. בינתיים, בבית הספר לרע החדש, סופי נענית לחיזוריו של מנהל בית הספר הצעיר ומנסה להתרגל לחייה כמלכת רע. אך כשאגתה וטדרוס חוזרים ליערות האינסופיים, הם מחליטים לנסות ולשכנע את סופי לשוב לצדו של טוב, ובכך להציל אותה מידי מנהל בית הספר המרושע. השניים נעזרים בליגת השלושה-עשר המסתורית, שחבריה הם גיבורי האגדות הקלאסיות שהזדקנו. בעיה אחת עומדת בדרכם – סופי לא בטוחה שהיא רוצה בכלל להינצל, אם משמעות הדבר שלא תוכל להיות עם אהובה האמיתי ולחוות את הבאושר לעד שלה.

הזאבים מאחוזת וילובי / ג'ואן אייקן
הספר מגולל את סיפורם של בני הזוג וילובי, אשר נאלצים לעזוב את אחוזתם המפוארת ולצאת למסע ארוך. על אף העובדה שבחוץ מסתובבות להקות רצחניות ואימתניות של זאבים, וחרף העובדה שהם משאירים באחוזה את בתם בוני הקטנה ואת בת דודתה סילביה – הם אינם דואגים. הם בטוחים שהאחוזה מצוידת היטב, ושעובדיה הנאמנים ידעו כיצד לשמור על בוני ועל סילביה. בהמשך מתגלה כי באחוזה נמצאת מפלצת מסוכנת לא פחות מלהקות הזאבים המפלצתיות אשר מסתובבות בחוץ; מיס סלייקרפ, קרובת משפחה של בני הזוג וילובי והאחראית הזמנית על הטירה בזמן מסעם המשותף, דואגת באופן אישי שהשניים לא יחזרו ממסעם, ואף מתכננת לפרטי פרטים מה יקרה ברגע שהדבר יתגלה לכולם. כך מוצאות את עצמן בוני וסילביה חסרות האונים בבית יתומים מחריד במיוחד כשאינן יודעות מה לעשות ומה יעלה בגורלן: גם אם יצליחו להימלט מבית היתומים הנורא, האם יצליחו להינצל מלהקות הזאבים האורבות בכל פינה?

© הוצאת כנרת זמורה ביתן



 
תגובות