בשבוע הבא: הספר האחרון בטרילוגיית "פרויקט רוזי"!. הוצאת "אחוזת בית"

בשבוע הבא: הספר האחרון בטרילוגיית "פרויקט רוזי"!

חדשות טובות! הספר השלישי והאחרון בטרילוגיה המצליחה - "פרויקט רוזי", ייצא לאור בהוצאת "אחוזת בית" בשבוע הבא! כל הפרטים

מעל 120 אלף עותקים של "פרויקט רוזי" (הספר הראשון בסדרת הספרים) ו"אפקט רוזי" (הספר השני) נמכרו בישראל וזכו להצלחה מסחררת בקרב בני הנוער, ואף נכנסו לרשימת הספרים הנמכרים ביותר. אל ההצלחה הגדולה צפוי להצטרף הרומן השלישי והאחרון בסדרה - "הכל בגלל רוזי", שייצא לאור בהוצאת "אחוזת בית" בתחילת השבוע הבא, ויסיים אחת ולתמיד את טרילוגיית הספרים האהובה של הסופר האוסטרלי גרהם סימסיון.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לאלו מכם שלא זוכרים, סדרת הספרים עוקבת אחר סיפורו של דון - פרופסור מבריק וחכם לגנטיקה הלוקה בתסמונת אספרגר ומתקשה להשתלב בחברה ולהביע את רגשותיו. הקושי החברתי של דון יוצר הרבה מצבים מצחיקים ומביכים והמצב נהיה קשה עוד יותר כאשר דון מחליט לצאת לחפש בת זוג. דון מנסח שאלון לכל מי שרוצה להיות מועמדת ל"תפקיד" אבל אז קורה דבר המשבש את תוכניותיו. הוא פוגש את רוזי, שהיא "האישה היפה ביותר עלי אדמות" אך אינה מתאימה לדון על פי דרישותיו המחמירות בשאלון. בתחילה דון פוסל אותה נחרצות, אבל לאחר מסע משותף לגילוי סוג משפחתי שמעיק על רוזי, שגרת חייו הקפדנית של דון מתערערת והוא נאלץ להתמודד לראשונה בחייו עם רגשות שונים: דחייה, בלבול תסכול וכעס.

© כריכת הספר. הוצאת: אחוזת הבית

תקציר הספר השלישי - "הכל בגלל רוזי": לאחר שהצליח למצוא רעיה ("פרויקט רוזי") והתמודד עם הריונה של אשתו ("אפקט רוזי") – פרופ' דון טילמן ניצב בפני עוד משימה גורלית: חינוכו של בנו הצעיר האדסון. כמו תמיד, לדון לא קל להבין מה רוצים ממנו, ורוזי עסוקה מכדי לעזור, בגלל משרה נחשקת שבה היא זוכה. האדסון בן האחת-עשרה הוא תלמיד בבית ספר יסודי במלבורן. לא קל לו שם: כמו אביו, גם הוא מתקשה להשתלב בחברת אנשים (במקרה שלו, ילדים) וחווה השפלות. בנוסף, נראה שהמורים חושדים שיש לו בעיה שדורשת אבחון. בשעה שרוזי מתעמתת עם המנהלת וצוות בית הספר, דון עושה כמיטב יכולתו לפתור את המצב, אבל מביא לעוד ועוד הסתבכויות. ואם לא די בכל אלה, דון נקלע לשערורייה באוניברסיטה ומואשם (שלא בצדק) בגזענות, דבר שמוביל לאובדן מקום עבודתו, ואילו האדסון מואשם בהריגת ציפור, וצפוי להיות מסולק מבית הספר.עתידה של המשפחה הקטנה – של רוזי, דון והאדסון – נעשה סבוך יותר ויותר, עד שהפתרון מגיע מכיוון מפתיע.

תגובות