חדש על המדף: ספר ההמשך של "לכל הבנים שאהבתי פעם". הוצאת אגם

חדש על המדף: ספר ההמשך של "לכל הבנים שאהבתי פעם"

את "לכל הבנים שאהבתי פעם", רב המכר העולמי של ג'ני האן שאף עובד לסרט בהפקת "Netflix", אתם בטח מכירים. אז אנחנו שמחים לבשר לכם שיצא ספר המשך לספר האהוב! כל הפרטים

אחרי ספר מצליח במיוחד וסרט שכולנו פשוט לא יכולים להפסיק לראות, ספר ההמשך של "לכל הבנים שאהבתי פעם" סוף סוף יצא ולנו יש את כל הפרטים עליו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הספר "לכל הבנים שאהבתי פעם" מאת ג'ני האן, שזכה להצלחה רבה ברחבי העולם,מספר על לארה־ג'ין - תיכוניסטית אמריקאית־קוריאנית ביישנית ומופנמת שמכורה לרומנים רומנטיים ומבלה את רוב שעות היום בפנטזיות על החבר של אחותה. כשמכתבי האהבה הדרמטיים שכתבה למגירה מגיעים בדרך מסתורית לידיהם של חמישה נערים שבהם הייתה מאוהבת בשלב זה או אחר בחייה - היא נאלצת להישיר מבט אל המציאות ולהתמודד עם העולם האמיתי. 

אנחנו שמחים ונרגשים לבשר לכם שממש החודש יצא לאור על ידי הוצאת אגם ספר ההמשך לרב המכר המוצלח, שזכה לשם - "נ"ב, אני עדיין אוהבת אותך".

© הוצאת אגם

תקציר הספר:
לארה ג'ין לא ציפתה באמת להתאהב בפיטר. הם הרי רק העמידו פנים... עכשיו היא צריכה ללמוד איך זה להיות במערכת יחסים אמיתית, ולא בסתם כזאת של נדמה־לי. אבל מה שנראה קל וטבעי בסרטים רומנטיים, מתברר כמסובך הרבה יותר במציאות – במיוחד אחרי טיול הסקי הכיתתי, שבעקבותיו מופצות שמועות זדוניות על לארה ג'ין ופיטר. ואם זה לא מספיק, בן נוסף מעברה של לארה ג'ין חוזר לחייה, ויחד איתו מתעוררים גם רגשות ישנים.
האם אפשר להיות מאוהבת בשני בנים בו־זמנית? איך יודעים להבחין בין נוסטלגיה וגעגועים לבין אהבת אמת, ומהו מקומה של חבר?ת בין שלל הרגשות המסעירים את הלב?

עוד נגלה לכם שבימים אלו ממש מעובד הספר הנוכחי לסרט המשך, שייצא גם הוא בהפקת חברת "Netflix".

תגובות