חדש על המדף: הספרים החדשים שאתם חייבים לקרוא. צילום: אופיר הוצאה לאור, רימונים, כנרת זמורה דביר

חדש על המדף: הספרים החדשים שאתם חייבים לקרוא

קראתם כבר את כל הספרים? מעוניינים לרכוש ספר חדש ולא יודעים איזה? קבלו את ההמלצות החמות שלנו על הספרים החדשים שיצאו לאחרונה ואתם פשוט חייבים לרכוש!

מדי חודש יוצאים לאור ספרים רבים אשר פוקדים את המדפים בחנויות הספרים. אך איזה ספרים באמת שווה לכם לקנות? ועם איזה ספר הכי כדאי לכם להעביר את הסופ"ש? קבלו את הספרים החדשים שאנחנו הכי ממליצים לכם לרכוש!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עיניים אדומות / מגי אוצרי
"עיניים אדומות" הינו הספר הראשון מתוך טרילוגיה. עלילת הספר מתרחשת בשנת 2064, ועוקבת אחר רות – נערה צעירה בת 15, שאוהבת לצאת לשטח הפתוח עם החבר שלה, תום, כדי לחפש מזון ולהתחמק ולו לרגע מהצפיפות, הסירחון והלחץ שבתוך גדרות מחנה כרמל, שבו היא חיה עם אביה ואחיה, לאחר שאמה נדבקה במחלה ונלקחה אל גורל לא ידוע. אך בחוץ אורבת סכנה גדולה: בשטח הפתוח המכונה "עזאזל" מסתובבים שטריאות – אנשים החולים במגפת השיגעון שפשטה בכל העולם, וגדרות המחנה נועדו להגן מפני המגפה. מספיק מגע אחד, והמגפה שאינה יודעת רחמים, הופכת את החולים לנשאים ואז למטורפים אדומי עיניים. יום אחד רות ותום מרחיקים לכת מעבר לגדרות, כנגד הכללים, עד שאין להם עוד דרך חזרה. לפתע הם נאלצים לברוח ולהילחם לבדם על חייהם ועל שפיותם מול כוחות עצומים ורבים מהם. האם יצליחו לשרוד בעולם חולני ששכח אנושיות ומגע מהם? האם רות תגלה מה קרה לאמה? האם אהבתה לתום תשרוד את הרעב, הבדידות והמחלה?

a599702e72f5b
© כנרת זמורה דביר

אמת או חובה / לימור טלמור
הספר מגולל את סיפורן של אלה, תומי ומיכלי – שלוש חברות טובות שגרות באותו בניין ומכירות עוד מבית הספר היסודי, וגם את סיפורם של שי ואלון. החמישייה עולה יחד לחטיבת הביניים, והספר עוקב אחר שנת לימודים עמוסת האירועים הבלתי נשכחים שהם עוברים יחדיו. השנה מתחילה בהצקות שעוברת אלה, ממשיכה בחברות נפש בין אלה ושי שמובילה להפתעה שמטלטלת את עולמם, ובדרך- גם בטיול שכבתי לירושלים שמסתיים בגילויים מסעירים על חיי חלק מילדי החבורה. מה קרה בין תומי לאופיר? מי הוא חצי, שנזרק מהבית? מה קרה לאבא של שי? ולמה מיכלי לא עונה לטלפון הסלולארי?

© רימונים


הילדים האחרונים בעולם / מקס ברולייר ודאגלס הולגייט
"הילדים האחרונים בעולם" הוא הספר הראשון בסדרת ספרים מאוירים וכתובים, שאפילו ג'ף קיני – הכותב של "יומנו של חנון", הרעיף עליה מחמאות, והספרים אף עובדו לסדרת אנימציה שעלתה בנטפליקס באוקטובר 2019.
הספר עוקב אחר ג'ק סאליבן, ילד יתום בן 13 שגר אצל משפחת אומנה בארה"ב, שיום אחד מוצא את עצמו בעיצומה של מתקפת מפלצות וזומבים, שבסופו של דבר מותירה אותו לבד בכל העיירה. לבד? לא בדיוק. ג'ק מוקף במפלצות הרובצות ברחבי העיירה, אבל כמו כל הילדים בגילו – גם הוא צבר ניסיון במשחקי מחשב, ניסיון שהוא מנצל כדי לכסח את המפלצות. בהמשך, מגלה ג'ק שעוד ילדים שרדו את המתקפה וביחד, עם החברים הנכונים ובית עץ מגניב ומצויד, הוא מבין שהאפוקליפסה יכולה להיות דווקא כיפית.

© הוצאת ידיעות ספרים



עולם אחר: טקס האש / דניאל רימון
עלילת הספר מתרחשת לאחר המלחמה הגדולה והמהפכה שבעקבותיה, גם ישראל שינתה את פניה. המדינה הישראלית שקמה על חורבות קודמתה, התאימה את עצמה למציאות הדיסטופית הפוסט-אפוקליפטית החדשה: בלי אוכל במקרר ומעט מים בברזים, ללא חשמל או מקורות אנרגיה זמינים, כשבכל מקום המגפות והמרידות התכופות מזנבות בשיירים שנותרו מן העם. בצוק העיתים מתמסרים התושבים להבטחה החדשה – הכוח, מתוך אמונה שלמה באותה רוח מסתורית שנושבת בכל מקום.
הספר עוקב אחר קונלי, נער צעיר המצפה גם הוא בקוצר רוח, בדיוק כמו שאר בני הנוער, ליום הולדתו ה- 18, אז ייערך לו טקס האש המסמל את התבגרותו, יחד עם שאר בני המחזור בקיבוץ. סוף סוף יוכל קונלי לעזוב את היישוב המשמים והמשונה ולהתגייס לצבא הכוח. אך דווקא בשבוע האחרון לפני הטקס, מה שמתחיל בהפתעה, כהפרעה חד-פעמית, הופך במהירות לזירת מאבקים אימתניים, בה נוטלים חלק כל הכוחות בעולמו: צבא מול מורדים, בני קיבוץ נגד חיילים, ותיקים וצעירים, בנות ובנים, כולם פיונים במשחק מציאות האימה שנחשפת אט אט, בה נבחנת אמיתות אמונותיהם וערכיהם, זהותם ורעותם, ומתגלות שכבות-שכבות של סודות איומים.

© אופיר הוצאה לאור



העולם הגאוני של טום גייטס / ליז פיצ'ון
הספר הראשון מתוך סדרת ספרים קלילה וכיפית הכוללת שלושה ספרים: העולם הגאוני, תירוצים גאוניים והכל מדהים (סוג של). הספר עוקב אחר טום גייטס, תלמיד שדעתו מוסחת בקלות ותשומת לבו נודדת מדבר לדבר, ותחביביו כוללים ציור ציורים, סיפור סיפורים והצקות לאחותו ולמורים.

© הוצאת אגם
תגובות