כבר לא משעמם: הספרים שאפשר לקרוא בסופ"ש גשום. צילום: adobestock

כבר לא משעמם: הספרים שאפשר לקרוא בסופ"ש גשום

לקראת הסופ"ש הגשום שיפקוד אותנו ממחר, הכנו לכם את הספרים שהכי כיף לקרוא במזג אוויר גשום, שלא מאפשר לנו לצאת מהבית (כאילו הקורונה לא מספיקה). לחלקם יש אפילו סרטים - אבל אין כמו המקור, אז איזה ספר אתם הולכים לקרוא בסופ"ש?

מזג האוויר לאחרונה הוא לא שימשי בלשון המעטה, ובזמן האחרון השבתות הופכות לביתיות יותר ויותר. אז אם אין לכם יותר מידי מה לעשות, במיוחד בשבילכם הכנו רשימת ספרים שינעימו לכם את השבת!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הארי פוטר

מי מכם לא שמע על היתום בן ה-11 שגילה שהוא קוסם ונשלח ללמוד בבית הספר לקסמים, ספריו הפכו להצלחה גדולה בעולם והיו בין הספרים הנמכרים ביותר בכל הזמנים. הרפתקאותיהם של הארי רון והרמיוני עניינו כל כך הרבה קוראים ברחבי העלם עד שקשה להאמין שאתם לא תתעניינו בהם גם, בייחוד כשמדובר בשבת גשומה ואין מה לעשות.

© הוצאת ידיעות אחרונות

משחקי הרעב

למי שלא קרה את משחקי הרעב מומלץ בחום לקרוא את הספר אפילו אם לא מדובר בשבת גשומה ואתם יכולים לצאת החוצה מפני שזהו פשוט ספר מצוין וחובה לכל אדם, הספר המתרחש בארה"ב של העתיד הרחוק מתאר עתיד מדכא ביותר בו רוב האוכלוסיה חיה בעוני וכפופה למעמד השולט המכריח את שאר האוכלוסיה לשלוח מדי שנה  שני נציגים מכל מחוז שיאלצו להילחם זה בזה בקרב לחיים ולמוות, תהיו בטוחים הספר המותח ישכיח מכם את הקור והגשם בחוץ.

© הוצאת כנרת זמורה ביתן

הרץ במבוך

בדומה למשחקי הרעב גם הרץ במבוך מתרחש בעתיד הרחוק והלא נעים במיוחד במסגרתו מוצא את עצמו נער בשם תומס בתוך מבוך מסתורי כשהוא לא זוכר דבר מעברו ואיתו נמצאים נערים נוספים שגם הם לא זוכרים כולם מעברם, במהלך הספר מנסים תומס ושאר הנערים לצאת מהמבוך ולהבין מי בכלל שם אותם שם, הספר מותח מרתק ומלא בתפניות בלתי צפויות שלא יניחו לכם להניח את הספר מהיד.

© הוצאת הקיבוץ המאוחד

פרסי ג'קסון

פרסי ג'קסון הוא ילד בן 12 שחי חיים רגילים לגמרי עד שיום אחד הוא מגלה שאביו הוא בעצם אל יווני, הוא מגיע למחנה, שם נמצאים ילדים נוספים כמוהו שגם אחד ההורים שלהם הוא אל יווני, ויחד עם חבריו במחנה הוא יוצא להרפתקאות רבות בהם הם פוגשים אלים ויצורים רבים מהמיתולוגיה היוונית.

© גרף הוצאה לאור

בני לוריאן

הסדרה מדברת על 9 פליטים מכוכב לכת בשם לוריאן אשר תושביו נראים כמונו אך לחלקם יש כוחות-על,לוריאן הושמד בידי גזע חייזרי עוין אך 9 תשעת הפליטים נשלחו בעודם ילדים בני 3-5 לכדור הארץ ופוזרו בו כדי לברוח מאותם חייזרים שעכשיו רוצים להשמיד אותם, בכדי להגן עליהם מספרו אותם זקני לוריאן במספרים מאחד עד תשע והטילו עליהם כישוף לפיו החייזרים יוכלו להשמידם רק לפי הסדר בו מוספרו, הסדרה מעניינת ומותחת ועוקבת אחרי מאבקם של אותם בני לוריאן בחייזרים ומאבקם להציל לפחות את כדור הארץ.

 © כנרת זמורה דביר
תגובות