תולעת ספרים בבידוד: הספרים הכי טובים לקרוא בהסגר!. צילום: adobestock

תולעת ספרים בבידוד: הספרים הכי טובים לקרוא בהסגר!

בימים אלה בהם כל המדינה בהסגר, כולם מחפשים תעסוקה! ומה יותר טוב מאשר להתכרבל עם איזה ספר טוב במיטה? אספנו לכם את הספרים הכי טובים שתוכלו לקרוא בבידוד

אין לכם יותר מה לעשות? סידרתם את הארון חמש פעמים, התאמנתם וראיתם כל סדרה בנטפליקס. אז מה אתם אומרים על לקרוא ספר טוב? אנחנו כאן כדי להמליץ לכם על הספרים הטובים ביותר לבידוד!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כשניפגש שנית / קריסטין הרמל
הספר מספר את סיפורה של אמילי אמרסון, שהתרגלה לחיות לבד כל חייה. אביה נטש את משפחתה כשהייתה צעירה ואמה וסבתה נפטרו. לפתע פתאום בשגרת חייה הבודדה, נשלח אליה בדואר ציור מסתורי כשהמקור ממנו נשלח אינו ידוע. בעקבות גילויים מהציור המסתורי שהגיע אל פתח ביתה, אמילי יוצאת למסע גילויים על משפחתה ומגלה דברים חדשים על עצמה, הסובבים אותה וכמובן שגם אהבה.. האם המסע הזה יגרום לחידוש הקשר עם אביה? ומהן תוצאותיו? ספר מרתק שתקראו בשקיקה, וסיומו יגרום לכם להישאר פעורי פה, ואנחנו בטוחים שהוא לא ישאיר ולו עין אחת יבשה בקהל.

 

© באדיבות מודן הוצאת הכורסא

 

אוהבת לא אוהבת / אמילי גיפין
אז למי מכם שמחפש איזה רומן קליל וחמוד, שמצליח לעניין את הקורא בכנות שלו שמוסיפה עניין אך לא מכבידה - הספר הבא בדיוק עבורכם! הספר מספר את סיפורה של אמילי, נשואה יחסית טרייה שנדמה שיש לה הכל בחייה – חברתה הכי טובה אמידה כספית וכבר מזמן הפכה אותה לאחותה, בעלה שהוא גם במקרה אח של חברתה הטובה, קריירה מוצלחת וחיים מאושרים. אבל, פגישה אחת מקרית באמצע יום רגיל עם ליאו, האקס המיתולוגי המסתורי מהעבר, משנה הכל ומטלטלת את עולמה של אמילי. מדובר בסוג הספרים שנכנסים אליהם לקראת אמצע העלילה, אך בהחלט נשאבים אליו וההנאה מובטחת.

 

© מטר

 

המתיקות שבשכחה / קריסטין הרמל
עוד ספר מבית הסופרת קריסטין הרמל שגם כתבה את הספר הראשון שפתח את הכתבה וגם הוא, ישבה את ליבכם! הופ מנהלת את המאפייה המשפחתית מזה שנים זאת לאחר שאמה מתה והשאירה לה אותו בצוואה, למרות שאלו מעולם לא החיים אשר חלמה עליהם. היא גרושה ואמא לילדה מתבגרת שלא עושה לה חיים קלים ומה שהופך את חייה למורכבים אף יותר הוא הטיפול בסבתה חולת האלצהיימר שנוסף לחייה. ברגע אחד של צלילות, מספרת לה סבתה סיפור מהעבר על משפחתה ושולחת אותה לפריז, להשלים את שאר חלקי הפאזל בסיפור, כי יודעת שאינה יכולה לעשות זאת בעצמה. הופ אכן נוסעת לפריז והגילויים שמתגלים שם יטלטלו את עולמה. הופ, שגם שואפת לאהבה בתוך כל הסיפור, האם בעקבות המסע היא תגלה אהבה דווקא במקום שנראה הכי לא צפוי? קראו כדי לגלות!

 

© באדיבות ידיעות ספרים

 

הראיון האחרון / אשכול נבו
מדובר ברומן איכותי שמספר סיפור אהבה מרגש ועוצמתי. הספר אמנם משלב סיפורי אהבה בתוכו, אך הוא ככלל מספר את סיפור חייו של גיבור שיש שיגידו שהוא נבו בעצמו, שלא משנה אם אתם בני נוער או מבוגרים, הסיפור ירתק אתכם ולא תוכלו להפסיק לקרוא. הכנות של נבו בספר משאירה אתכם פעורי פה, הוא מדבר על הקשיים שכולנו חווים, שואל את השאלות הכי קשות – שיוצרות הזדהות ברמה כואבת ואתה פשוט לא יכול שלא להתחבר. מומלץ בחום!

 

© באדיבות כנרת זמורה דביר

 

תגובות