חדש על המדף: הספרים החדשים שאתם חייבים לקרוא. adobestock

חדש על המדף: הספרים החדשים שאתם חייבים לקרוא

קראתם כבר את כל הספרים? מעוניינים לרכוש ספר חדש ולא יודעים איזה? קבלו את ההמלצות החמות שלנו על הספרים החדשים שיצאו לאחרונה ואתם פושט חייבים לרכוש!

מדי חודש יוצאים לאור ספרים רבים אשר פוקדים את המדפים בחנויות הספרים. אך איזה ספרים באמת שווה לכם לקנות? ועם איזה ספר הכי כדאי לכם להעביר את הסופ"ש? קבלו את הספרים החדשים שאנחנו הכי ממליצים לכם לרכוש!

"שחקנית חיזוק" / אמיר דורון
הספר השישי בסדרת ספרי הנוער המצליחה "העשירייה הפותחת" – בה כל ספר עוסק באתגר אחר איתו מתמודדת אחת הדמויות בסדרה. והפעם אסף, "קיר הברזל" והשומר הטוב ביותר בקבוצת הכדורסל שהקימה קבוצת הנוער, נתקל בבעיה גדולה בהרבה מהגמגום הקל שממנו הוא סובל – פתאום מעמדו מתערער, הוא הופך לשחקן שולי בקבוצה ומספר דקות המשחק שלו פוחת. המצב מחמיר עוד יותר כשמצטרפת לקבוצה שחקנית חיזוק חדשה, תמרה, המכונה גם "ג'ורדן גירל". אסף כועס ומאיים לעזוב, אך לאט לאט הוא לומד להכיר ולהעריך את השחקנית החדשה, שלא חוששת מהאתגרים והמכשולים העצומים המוצבים בפניה.

© הוצאה עצמית - אמיר דורון



"מעבר לאודיסאה" / מאז אוואנס
הספר השלישי בסדרת רבי המכר "מי שחרר את האלים", בה חייו של אליוט הופר, נער רגיל לגמרי, מתחילים לצאת משליטה –  דרך השעייתו מבית הספר, היכרותו עם האלים והמזלות שבשמיים (ובראשם מזל בתולה השובבה), ולאורך המסע שלו למצוא שיקוי שיעזור לאימו להחלים, המצטלב עם נחישותם של האלים למצוא את אבן הכאוס השלישית. הפעם החיים של אליוט הופר ממש בצרה צרורה. במסע המרגש והמסעיר שלו להציל את אמא שלו הטובה, ועם אבא שלו העבריין המשוחרר שחזר לחייו, צריך עכשיו אליוט גם לצאת בעצמו מחוץ לגבולות של בני התמותה - אל מעבר לאודיסאה! יחד עם חבריו – זאוס, מזל בתולה והיפנוס, פוגש אליוט בגיבורים כמו אודיסיאוס בכבודו ובעצמו ואפילו פוסידון, אך גם במפלצות ובקיקלופ אחד או שלושה, ושלא לדבר על שד המוות המרושע מתמיד, שלובש דמות מתעתעת במיוחד. לפתע המסע בים מתגלה כאכזרי יותר ממה שהעלו החבורה בדעתם, והוא עלול להוריד אותם למצולות בחיפושם אחר שיקוי, שאולי כלל אינו קיים.

© הוצאת אגם



"לעולם ועד, לארה ג'ין" / ג'ני האן
הספר הסופי והאחרון בסדרה שזכתה להצלחה בינלאומית גדולה, ומלווה את לארה ג'ין בפיתולים האחרונים של ההתבגרות. הפעם עלילת הספר עוקבת אחר לארה ג'ין במהלך שנתה האחרונה בתיכון, מה שמספק לה את כל החוויות שאי-פעם חלמה עליהן: היא מאוהבת בפיטר עד מעל הראש, מבלה כל יום עם חבריה, ואירועי סיום התיכון מתקרבים בצעדי ענק. גם לאבא שלה יש אהבה חדשה – מיס רוטשילד, והחתונה המתקרבת של השניים ממלאת את חייה של לארה ג'ין בשמחה ובאתגרים. אך התפתחויות חדשות נראות באופק, ולפתע לארה ג'ין צריכה לקבל החלטות שיקבעו את עתידה בשנים הקרובות. השאלה הבוערת מכולן היא לאיזה קולג' ללכת, ואיך תשפיע הבחירה על היחסים שלה עם פיטר. מתברר כי גם בדרך הזאת מחכות לה הפתעות, והן לא בדיוק מקלות על החיים. וכך, לנוכח השינויים הגדולים במשפחה ולקראת העזיבה את הבית שמחכה מעבר לפינה, הראש של לארה ג'ין אומר לה דברים שונים לחלוטין מאלה שאומר לה ליבה.

© הוצאת אגם



"מוחות אפלים" / בראקן אלכסנדרה
הספר עוקב אחרי רובי דיילי, בת שש עשרה בלבד, אך גם אחת הנערות המסוכנות באמריקה. רובי ניצלה מהמחלה המסתורית שהמיתה את רוב הילדים ובני הנוער באמריקה, אבל כמו רבים אחרים, היא נחלצה ממנה במצב נורא עוד יותר: יש לה יכולות על חושיות מפחידות, והיא אינה יכולה לשלוט בהן. כשכוחותיה המבהילים של רובי מתגלים, הוריה כולאים אותה במוסך של הבית ומזעיקים משטרה. היא נשלחת לת'רמונד – "מחנה שיקום" ממשלתי נוקשה, המהווה כלא שאליו נשלחים בני הנוער ששרדו והוסגרו בידי קרוביהם המבועתים. רובי נמלטת מת'רמונד בסיועה של מחתרת מסתורית. כשהיא בסכנת חיים היא חוצה את אמריקה הריקה מילדים, שבה כל בן נוער הוא פושע נרדף, ומנסה להגיע אל המקום הבטוח היחיד לבני גילה – איסט ריבר. בדרכה היא מצטרפת לחבורה של בני נוער שנמלטו ממחנה מעצר אחר. ליאם, מנהיגם האמיץ, מתאהב בה. אבל למרות כמיהתה אל ליאם, היא אינה יכולה להתקרב אליו בשל רגשות האשם שהיא נושאת והחשש שתפגע בו. כשהחבורה מגיעה לאיסט ריבר, מתגלה שלרובי נועד תפקיד מרכזי במאבק, אבל כוחות רבי עוצמה רוצים לנצל אותה ככלי למען מאבקם בשלטון. רובי עומדת בפני ברירה איומה, שפירושה ויתור על הסיכוי לחיים שיש בהם ערך.

© הוצאת עם עובד
תגובות