Movie Time: יום הקולנוע חוזר לשבור קופות!. צילום: סיוון פרג'

Movie Time: יום הקולנוע חוזר לשבור קופות!

ביום חמישי יתקיים יום הקולנוע בפעם השנייה ברציפות והכרטיסים יימכרו במחירים מוזלים. כמה יעלה סרט רגיל וכמה יעלה סרט תלת מימד?

ביום חמישי הקרוב יתקיים יום הקולנוע במסגרתו יימכרו כל הכרטיסים בעשרות בתי קולנוע ברחבי הארץ במחירים מיוחדים: עד 10 שקלים לסרט רגיל ו-14 שקלים לסרטי תלת מימד.

© סיוון פרג'

עוד במדור הבידור של פרוגי: 


זו הפעם השנייה שבה מתקיים יום הקולנוע המוזל. במבצע משתתפים כ-40 בתי קולנוע, בהם רשתות יס פלאנט, סינימה סיטי, רב חן, לב, גלובוס וגלובוס מקס. יום הקולנוע שהתקיים לראשונה לפני שנה, היווה הצלחה אדירה. כ-150 אלף צופים פקדו את בתי הקולנוע ברחבי הארץ. דני כפרי, מנכ"ל התאחדות ענף הקולנוע בישראל אמר כי "ההצלחה האדירה של יום הקולנוע הראשון הבהירה לנו כי היוזמה חייבת להפוך למסורת. אנחנו שמחים על ההיענות של הציבור, אשר מגיע ליהנות מחוויה קולנועית יוצאת דופן".
 
ביום הקולנוע השני ברציפות יוצגו כאמור כל הסרטים במחירים מוזלים, ביניהם הסרט המדובר של השנה, "Where We Are Concert Film" שהוא סרטם השלישי של להקת וואן דיירקשן. הסרט מראה את הופעתם הבלתי נשכחת באצטדיון סן-סירו שבאיטליה וחושף את קהל הצופים לסיבוב ההופעות השלישי של הלהקה. 
 
© דיילי מייל
 
אם כבר מדברים על הלהקה המדוברת, המותג "פמינה יאנג" ערך הקרנה פרטית של הסרט החדש של וואן דיירקשן, ובה הפגינו נוכחות לא רק הדיירקשנריות, אלא גם מיכל אמדורסקי, התאומות ליפז וטופז חלפון ודנית גרינברג
 
© שוקה כהן
התאומות חלפון
 © שוקה כהן
© שוקה כהן
© שוקה כהן

מוואן דיירקשן וההיסטריה שסביבם, נחזור ליום הקולנוע. באותו יום יתקיימו הקרנות הסרטים ברוב בתי הקולנוע באופן רגיל, מלבד בתי קולנוע מסוימים שבהם הסרטים יוקרנו החל מהשעה 11 בבוקר. 


באיזה סרט תצפו ביום הקולנוע?
 
 
תגובות