צפו: טריילר חדש לסרט "ראיון סוף". צילום: יחסי ציבור

צפו: טריילר חדש לסרט "ראיון סוף"

בסרט החדש "ראיון סוף" ג'יימס פרנקו וסת' רוגן מתדלקים את הסכסוך בין ארה"ב לצפון קוריאה. מה עוד מחכה לנו? צפו בטריילר

הטריילר הרשמי לסרט החדש "ראיון סוף" שוחרר ונראה כי מדובר בסרט מבטיח במיוחד. הוא מבויים על ידי אוון גולדברג וסת' רוגן שמשחק גם בסרט. השניים ביימו סרט בשם "סוף" שבו גם שיחקו ונראה כי הם החליטו ללכת הפעם על אותה גברת עם שינוי אדרת. 

"ראיון סוף" © יחסי ציבור

עוד במדור הבידור של פרוגי:

ב"ראיון סוף" דייב סקיירלרק אותו מגלם ג'יימס פרנקו, והמפיק שלו אהרון רפופורט שאותו מגלם רוגן, מריצים את תכנית הרכילות הטלוויזיונית – "סקיילרקטונייט". כשהם מגלים שהדיקטטור הצפון קוריאני קים ג'ונג-און מעריץ את תוכנית הטלוויזיה שלהם, הם מסדרים ראיון איתו בניסיון להוכיח לכולם שהם עיתונאים רציניים. כשדייב ואהרון מתכוננים לנסיעה לפיונגיאנג התוכניות שלהם משתנות כשהסי.איי.איי מגייסים אותם, אולי שני האנשים הכי פחות מוכשרים, להתנקש בקים ג'ונג-און.

© יחסי ציבור
© יחסי ציבור

עוד מי שמשחקת בסרט היא ליזי קפלן, שחקנית קולנוע וטלוויזיה ידועה ששיחקה בין היתר בסרט "ילדות רעות" ובסדרה "דם אמיתי". ב"ראיון סוף" היא עובדת בסי.איי.איי ולפי הטריילר נראה שהוראתה להרוג את קים ג'ונג-און כרוכה בקשיים. 

© יחסי ציבור

הפתעת הסרט הוא רוגן, שכאמור הוא גם במאי. רוגן השתתף בסרט "שכנים" גם בתור במאי וגם בתור שחקן, והוא שיחק לצד זאק אפרון. המשחק שלו התבלט לטובה ומסתמן כי "ראיון סוף" הוא ה"שכנים" הבא. אנחנו מקווים לא להתאכזב.

צפו בטריילר:

הטריילר לסרט "ראיון סוף"
 


"ראיון סוף" בבתי הקולנוע החל מה-29.1.15. 

הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות