הריסון פורד חוזר לסרט החדש בסדרת "מלחמת הכוכבים". צילום מסך מיוטיוב

הריסון פורד חוזר לסרט החדש בסדרת "מלחמת הכוכבים"

סדרת הסרטים המשובחת "מלחמת הכוכבים" חוזרת לסרט חדש וסוחף "הכוח מתעורר". הריסון פורד חוזר ובגדול

אם השם הריסון פורד לא נשמע לכם מוכר, כנראה מעולם לא צפיתם בסדרת הסרטים ההיסטרית והקדומה "אינדיאנה ג'ונס" בו הוא כיכב בתפקיד הראשי והלוהט. ייתכן שהוא מוכר דווקא בזכות תפקידו בסדרת הסרטים "מלחמת הכוכבים" שחוזרת לסרט חדש בקרוב. 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

עד כה יצאו שישה סרטים לסדרה והשביעי בדרך. "מלחמת הכוכבים" מספרת על גלקסיה רחוקה שבה לפני שנים רבות חייזרים דמויי בני אדם ומיני חייזרים שונים הקימו רפובליקה שמתגוננת מפני אויביה בעזרת אבירי ג'דיי, לוחמים שמגנים על הטוב והצדק וניחנים בכוחות מיוחדים. מקורם הוא ה"כוח" - מעין מארג אנרגיה מיסטי שמקיף את כל היקום. הם יכולים להזיז חפצים מרחוק, לשלוט במוחם של רפי השכל, לראות את העתיד ועוד.

מתוך הסרט החדש
מתוך הסרט החדש © יחסי ציבור

הסרטים הראשונים מספרים על הרפתקאותיו של ג'דיי צעיר ששמו אנקין סקיווקר ועל עליית אימפריית הרשע ושקיעתה של הרפובליקה הישנה והטובה. שלושת הסרטים האחרונים מספרים על הרפתקאותיו של לוק סקייווקר, נער הגדל בכוכב הנידח טטואין. לוק מגלה שהוא צאצא לאביר ג'דיי ומחליט ללכת בעקבות אביו ולמרוד באימפריית הרשע. לבסוף הוא מצליח לפורר את האימפריה עם חבריו ואז במהלך הסרט השישי הוא ומי ששולטים באימפריה - דארת' ויידר והקיסר סידיוס מתעמתים עימות אחרון על סיפונו של כוכב המוות השני. 

© יחסי ציבור

עלילת הסרט החדש "הכוח מתעורר" מתרחשת כ-35 שנים אחרי עלילת הסרט השישי "שובו של הג'די" ופטירתו של דארת' ויידר. הטריילר שוחרר לפני כמה ימים ובו ניתן לראות סוג חדש של רובוט, חלליות X-wing, פלוגות סער עם שריון חדש וגם סית' מסתורי עם חרב אור בצורת צלב, שיוצא ממנה להב ראשי גדול, ועוד שני להבים קטנים בצדדים. בסוף הטריילר רואים את המילניום פאלקון, את החללית של האן סולו (אותו מגלם פורד) טסה בכוכב (שהוא כנראה טטואין) ונלחמת מול חלליות TIE של האימפריה. 

צפו: 

הטריילר ל"הכוח מתעורר"
 

מה שמיוחד בסרטים שהופך אותם למצליחים ושוברי קופות היא העובדה שכל סרט לא ממשיך מאותה נקודה שהופסקה בסרט הקודם, אלא מראה את מה שקורה לאחר שנים רבות. מי שעשתה גאווה ישראלית היא נטלי פורטמן שגילמה את אשתו של אנקין בשלושת הסרטים הראשונים. פורטמן תככב בקרוב על מסכי הקולנוע בסרט החדש על סטיב ג'ובס, ואנחנו ממש מקווים שהיא תמשיך לככב בסרטים נוספים בז'אנר מדע בדיוני כי ג'ובס, בואו נגיד, פחות מעניין מ"מלחמת הכוכבים". 


"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", החל מה-17.12.15 בבתי הקולנוע.

 


הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות