חיים בסרט: עם איזו דמות קולנוע היינו יוצאים לדייט?. צילום: טמבלר

חיים בסרט: עם איזו דמות קולנוע היינו יוצאים לדייט?

אנחנו רואים אותם בסרטים, הם לגמרי דמיוניים והם לגמרי שווים. מי נמצא ברשימה ומיהו הבויפרנד שהיינו רוצים לאמץ יותר מכולם?

ראינו אותם בסרטי פנטזיה מוכרים ואהובים וישר כשהם הוציאו מילה מהפה התאהבנו בהם וחלמנו שמישהו מהם ייצא איתנו ולא בחלומות. קבלו את רשימת 10 בני הזוג הטובים ביותר בסרטים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

במקום ה-10: ג'יימס מ"דמדומים"

את סרטי "דמדומים" כולנו אוהבים, איך לא כשיש כמה ערפדים שמספקים לנו צפייה טובה יותר ממרחץ דמים מאוס? ג'יימס הוא בלונדיני, שרמנטי ולגמרי גורם לנו להתאהב בו כי הוא פשוט באד-בוי. הוא מנהיג קבוצה של ערפדים נוודים שרוצים להרוג את בת האנוש בלה סוואן ומי שעוזרת להם לעשות זאת היא בת זוגתו, ויקטוריה. ג'יימס נהנה משתיית דם של בני אדם, נוטר טינה לאורך זמן רב וגם נוקם בכל מי שאנחנו אוהבים. עוד משהו שהוא מספק ואנחנו די נהנים ממנו הם שרירי הבטן שלו.

© טאמבלר
ג'יימס מנסה להרוג את בלה
 
© פייסבוק

במקום ה-9: סדריק דיגורי מ"הארי פוטר"

סרטי "הארי פוטר" כוללים דמויות רבות, ביניהן סדריק דיגורי שמבוגר מהארי בשלוש שנים. הוא מתואר כנער יפה תואר המצטיין בלימודים, מכהן כמדריך בהפלפאף וזוכה להערצת התלמידות בבית הספר "הוגוורטס". את דמותו גילם רוברט פטינסון שעשה את תפקידו הבולט ב"הארי פוטר". סדריק ניהל מערכת יחסים קרובה עם צ'ו צ'אנג, נערה שמצאה חן בעיני הארי פוטר. מערכת היחסים של סדריק וצ'ו הייתה קסומה במלוא מובן המילה, סדריק הראה צדדים רומנטיים באישיותו והיה צ'ארמר לא קטן. לצערנו מערכת היחסים נגמרה כשבסיום טורניר הקוסמים המשולש סדריק נרצח על ידי פיטר פטיגרו בהוראת וולדמורט.

הסצנה הכואבת
 
קיבלנו סחרחורת
קיבלנו סחרחורת © טאמבלר
כובש!
כובש! © צילום מסך מהיוטיוב

במקום ה-8: ויקטור קרום מ"הארי פוטר"

עוד צ'ארמר אמיתי מ"הארי פוטר" הוא ויקטור קרום, שחקן קווידיץ' בולגרי שהגיע לאנגליה ביחד עם המשלחת שלו מבית ספרו שמשתתף בטורניר הקוסמים המשולש, על מנת לייצג את בית הספר. ויקטור הפגין יכולת גבוהה בטורניר וגם התיידד עם הרמיוני גריינג'ר, בת זוגתו לנשף חג המולד של הטורניר. רק תסתכלו על החיוך שלו (ועל הגוף שלו) ותבינו למה בעינינו הוא בן זוג פוטנציאלי. 

לא עוד פעם סחרחורת
לא עוד פעם סחרחורת © טאמבלר
צ'ארמר אמיתי
צ'ארמר אמיתי © טאמבלר
מתוך "הארי פוטר וגביע האש"
 

במקום ה-7: הארי פוטר מ"הארי פוטר"

הארי פוטר לומד בבית הספר "הוגוורטס" לכישוף ולקוסמות. בשנתו הראשונה הוא התיידד עם רון ויזלי והרמיוני גריינג'ר ושלושתם נלחמו בלורד וולדמורט שניסה לחזור לעולם הקוסמים בעזרת אבן החכמים שמקנה עושר וחיי נצח. בספרים האחרונים בסדרה וכן בסרטים הארי פוטר התעניין באחותו הקטנה של רון, ג'יני ויזלי, והשניים יצאו עד שהארי פוטר החליט לסיים את מערכת היחסים ביניהם על מנת להגן על ג'יני מפני וולדמורט. השניים נפגשו לפני תחילת הקרב של בית הספר מול וולדמורט ואוכלי המוות והתנשקו לראשונה לאחר שגריפינדור ניצחה את הקבוצה של רייבנקלו בגמר גביע הקווידיץ'. בסופו של דבר הם התחתנו לאחר 19 שנים מאירועי "אוצרות המוות" ונולדו להם שלושה ילדים: ג'יימס סיריוס, אלבוס סוורוס ולילי לונה. למרות שהארי פוטר לא כל כך מצטיין במערכות יחסים ויש לו עוד הרבה מה ללמוד, הוא כזה מתוק אז איך אפשר לסרב לצאת איתו?! 

כאלה מתוקים!
כאלה מתוקים! © טאמבלר
אחת הסצנות האהובות עלינו של השניים
 
השתפרו עם השנים, לא?
השתפרו עם השנים, לא? © טאמבלר

במקום ה-6: ג'ייס ווילנד מ"בני הנפילים"

ספרי "בני הנפילים" מצליחים פי כמה וכמה מהסרטים שמבוססים עליהם, אבל למזלם ולמזלנו יש דמות אחת שגורמת לנו לאהוב את "בני הנפילים" קצת יותר ולגמרי היינו יוצאים איתה לדייט. מדובר בג'ייס ווילנד, בן הזוג של קליירי פריי. הוא מקבל את המקום השישי בזכות הקשיחות שלו והקעקועים שמעטרים את גופו. לא בזה נגמר העניין, הוא גם אמיץ ורב תושייה, יודע להשתמש היטב בפגיונות ולשמור על בת זוגתו מסכנות רבות. מה שמדהים אותנו זה שלמרות כל המראה החתיכי והנערי הזה הוא טיפוס רציני כשצריך אבל שנון כשאנחנו לא מצפים לזה. 

התאהבנו
התאהבנו © טאמבלר
הרגע הכי מיוחד שלהם
 
נזכרנו למה אנחנו אוהבים גשם
נזכרנו למה אנחנו אוהבים גשם © טאמבלר

במקום ה-5: פיטה מלארק מ"ממשחקי הרעב"

את המקום החמישי מקבל פיטה מלארק, בן האופים הבלונדיני והחמוד מסרטי "משחקי הרעב". במשחקים הוא מתאהב יותר ויותר בקטניס אוורדין המרדנית שעושה הכול נגד הקפיטול. כזכור, הוא הכיר אותה עוד כשהייתה צעירה ופשפשה בפחים של המאפייה, הוא נרתם לעזרתה והביא לה ולמשפחתה לחם. הפערים הכלכליים לא הפריעו לשניים ולמרות כל ההכחשות והשקרים הם נשארו ביחד, למורת רוחו של הנשיא סנואו. אז אם אתם תוהים למה הוא זוכה במקום הזה למרות שהוא לא זה שמנשק אותה ראשון או מפגין אהבה כמו שהיא מפגינה, זה פשוט בגלל שיש לו לב טוב והוא באמת אוהב את קטניס ומעדיף למות מאשר שהיא תמות. כמה רומנטי. 

נו באמת פיטה, אתה לא יכול לנשק אותה?!
נו באמת פיטה, אתה לא יכול לנשק אותה ראשון?! © טאמבלר
גם פה קטניס מנשקת ראשונה, חבל
 
סוף סוף
סוף סוף הוא עושה את הצעד הראשון © טאמבלר

במקום ה-4: גייל הות'ורן מ"משחקי הרעב"

דמות נוספת ב"משחקי הרעב" שבמקרה היא גם המאהבת של הדמות הראשית זוכה להגיע למקום טוב יותר. זהו גייל הות'ורן, בחור עם ראש על הכתפיים. למרות שהוא מאוהב לגמרי לא בסתר בחברתו הטובה קטניס ורואה אותה מתמזמזת על מסך הטלוויזיה עם פיטה, הוא מרגיש מחויבות כלפיה ועוזר למשפחתה בזמן שהיא במשחקים. גייל בחור גבוה, שרירי ורחב כתפיים ומעבר ליופיו הוא פשוט בן הזוג המושלם. יש בו הכול, אבל הכול, ובכל זאת - הוא מנשק את קטניס ואז מתחרט כי הוא יודע שהיא לא מרגישה כלפיו שום דבר. קצת חבל לנו שהוא מאבד את הגבריות שלו בכך. למה שלא ישיג לו חברה אחרת?

יודע להגיד את המילים הנכונות
יודע להגיד את המילים הנכונות © טאמבלר
גייל וקטניס נפרדים לפני שמתחילים המשחקים
 
אם היא לא מוכנה, אנחנו מוכנים
אם היא לא מוכנה, אנחנו מוכנים © פייסבוק

במקום ה-3: פור איטון מ"מפוצלים"

הפעם מדובר בדמות שתחזור אלינו ממש בקרוב לקולנוע, בסרט "מורדים". פור איטון הוא טיפוס אחראי, רציני וסמכותי ששובר את הכללים כשצריך. זה מה שהוא עשה כשהכיר את טריס במחנה של חברי פלג אומץ לב. הוא המדריך שלה והוא מבוגר ממנה בשנתיים, אבל זה לא מפריע ללב שלו להרגיש את מה שהוא מרגיש. פור במהרה מתאהב בטריס ומגן עליה ממקרה אלים שאליו היא נקלעת. בכל הזדמנות הוא מציל אותה ושומר עליה, לא רק כבן זוג אלא ממש מסוג של התחייבות. אפשר להגיד שפור הוא בן הזוג הפוטנציאלי. מעניין אם קיים אחד כזה גם במציאות, אנחנו לא בטוחים.

אפשר להתחלף איתה?
אפשר להתחלף איתה? © טאמבלר
כל הרגעים שלהם ביחד
 
הגואל הפרטי
הגואל הפרטי © פייסבוק

במקום ה-2: אדוארד קאלן מ"דמדומים"

במקום השני זוכה הערפד המפורסם ביותר בסרטי הפנטזיה, הלא הוא אדוארד קאלן מ"דמדומים". אדוארד פגש את בלה לראשונה בבית הספר בו היא למדה, כשהוא התיישב לצידה בשיעור ביולוגיה ונגעל ממנה. זוכרים? השאר זה כבר היסטוריה. אדוארד ובלה התאהבו למרות שהוא ערפד והיא בת אנוש ובמהרה שורה של אירועים מפתיעים חיכתה לבלה בפתח ואדוארד הציל אותה בכל פעם מחדש. המראה של העיניים הירוקות והשיער החום-בהיר בנוסף לכל המשפטים הרומנטיים שהוא מוציא מהפה והיכולות המדהימות שיש לו כמו קריאת מחשבות, מהירות וכוח לא אנושי, כל אלה מזכירים לנו שלפעמים ערפד יותר טוב מסופרמן, רק אם הוא חתיך כמובן, כמו אדוארד.

גם מנשק לא רע
גם מנשק לא רע © טאמבלר
אדוארד מציל את בלה
 
כנראה שבן זוג כזה יש רק ב
כנראה שבן זוג כזה יש רק ב"דמדומים" © טאמבלר

במקום ה-1: גאס ווטרס מ"אשמת הכוכבים"

הו, גאס. מה הדבר הראשון שצריך להגיד עליו? בואו נעשה סדר ונסביר במי מדובר. "אשמת הכוכבים" הוא סרט מרגש שהגיע השנה לבתי הקולנוע, וגרם לכולנו להתאהב בדמות הראשית - גאס ווטרס. הוא מנהל זוגיות מרשימה ויציבה עם הייזל גרייס לנקסטר שצעירה ממנו בשנה, וחושף בפניה עולם טוב יותר ממה שחשבה. קצת קשה לנו להרחיב במילים ולספר למה הוא נמצא במקום הראשון, אז אפשר לתמצת את זה ככה: הוא רגיש, הוא חכם והוא פשוט מושלם. פלא שאנחנו אוהבים אותו כל כך? 

חכם, כבר אמרנו?
חכם, כבר אמרנו? © טאמבלר
הכול בבן אדם אחד
הכול בבן אדם אחד © טאמבלר
קריצה וחיוך, בדיוק מה שעובד עלינו
קריצה וחיוך, בדיוק מה שעובד עלינו © טאמבלר
מכאן הכול התחיל
 


עם מי אתם הייתם בוחרים לצאת לדייט? 


הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות