עם אילו סרטים נתחמם בחורף הקרוב?. צילום מסך מהיוטיוב

עם אילו סרטים נתחמם בחורף הקרוב?

מתבאסים להישאר בבית בגלל הקור, הגשמים והרוח? זה לא מה שיעצור אתכם מלבלות. קבלו את רשימת הסרטים שיעשו לכם חשק לצאת מהבית ואולי אפילו ליהנות מהסערה

"את לי לילה"

הסרט "את לי לילה" עוסק בקשר בין שתי אחיות. הצעירה בהן, אותה מגלמת השחקנית המוכשרת דאנה איבגי, היא בעלת מוגבלות שכלית התפתחותית ואילו אחותה הגדולה חלי מקדישה את חייה לטיפול בה. כשנכפה על חלי לשחרר את הטיפול באחות, נפער בה חלל המאפשר את כניסתו של גבר לחייה, אלא שהקשר המורכב עם אחותה יוצר משולש חולני המטשטש את הגבול בין אהבה להקרבה ובין טיפול להתעללות. סרט הדרמה הישראלי אשר בוים על ידי אסף קורמן הוא בעל העלילה העוצמתית של השנה וגם המשחק המרגש של השנה, אמנם הוא דורש מאיתנו להיות בני 16 ומעלה וכנראה, גם בעלי בגרות. ללא ספק סיפור משולש האהבה בעל הדילמה הקשה של הטיפול באחות אל מול היחסים עם האהוב מעורר הזדהות של הקהל עם בחירות קשות ולעיתים טרגיות העוסקות בחיי האהבה והקרבה עצמית לטובת האחר. קר לכם? לא נורא, התחושות מהסרט יחממו לכם את הלב!

© צילום מסך מיוטיוב
 

"חטופה 3"

סוכן ה-CIA לשעבר, ברייאן מיילס, חוזר בחלק השלישי בסדרת סרטי "חטופה". הפעם ינסה מיילס להוכיח את חפותו לאחר שהואשם ברצח. סרט הפעולה המותח אשר בוים על ידי אוליביה מגטון הוא השלישי והאחרון בטרילוגיית הסרטים, ועדיין מציג לנו עלילת פשע בדיוני מעניינת, מרתקת ומלאה במתח. בעוד שהסרט המושך בשל המשחק הכובש של השחקן ליאם ניסן משעשע קלות, הוא גם מתעמק בשמירה על יחסי אהבה ובשמירה על יחסי הורים-ילדים כאשר צריך להתמודד מול חוסר הצדק. אם כבר חוסר צדק זה ממש לא הוגן שיש סערה כזאת, אבל אין ספק ש"חטופה 3" מצריך יציאה מהבית ויהי מה! 

© יחסי ציבור
 

"מהיר וצעיר"

ארבעה ילדים מגשימים את חלומם והופכים להיות קבוצת נהגי המרוצים הטובה, הגדולה והסודית ביותר בעולם בסרט "מהיר וצעיר". מדובר בסרט ילדים מלא מרץ שבוים על ידי יואכים מסנק ומתאר סיפור הצלחה של צוות צעיר. למעשה, הסרט מזכיר את סדרת הסרטים "מהיר ועצבני" רק שהפעם נותנים לילדים לככב ולהאיר את המסך. בכל זאת, יש סערה בחוץ והסיכוי לראות שמש בזמן הקרוב הוא אפסי. הסרט מחדיר מוטיבציה ונותן לנו תקווה ושאיפה להאמין שדברים אכן ניתנים לביצוע, וכך הסרט מדגיש כי הגשמת משאלות היא לא חלום, אלא חלום שהופך למציאות.

© צילום מסך מיוטיוב
 

"בחורות טובות"

בסרט "בחורות טובות" לילי וג'רי הן בחורות טובות שנהנות מהקיץ האחרון לפני עזיבה לקולג' ומחליטות לחפש ריגושים וחוויות משמעותיות לאוסף הזיכרונות. השתיים פוגשות אמן רחוב נאה ומסתורי שהופך להיות מושא לתשוקתן. לילי נסחפת למערכת יחסים סוערת איתו ולא משתפת בכך את ג'רי שמאוהבת בו גם. כשהסוד מתגלה השקר הופך לשבר גדול. סרט הדרמה הנועזת אשר בוים על ידי נעמי פונר מציג לנו חיי אהבה כושלים של שתי נערות יפהפיות שמתאהבות באותו הבחור בגלל ניתוק הקשר ביניהן, אולם כאשר הן מגלות זאת העלילה מתחילה להסתבך ומראה כיצד חברות אמיתית של שנים הופכת ליחסי שנאה הדדיים והכול בגלל בחור אחד. האמת, מוזר איך סרט מתאר את החיים האמיתיים כאשר ריב בין החברים הכי טובים קורה בגלל הסיבה הכי שטותית בעולם. בקיצור, מדובר בעלילה מותחת ומרגשת שמחממת את הלב ואנחנו בטוחים שהסרט יגרום לכם לרצות לצאת מהבית גם בסערה

© צילום מסך מיוטיוב
 

"השכן ממול"

בסרט "השכן ממול" אישה גרושה מתאהבת בבחור צעיר שעובר לרחוב שלה ומגלה כי יש לו סוד אפל. סרט המתח הפעלתני האמריקאי אשר בוים על ידי רוב כהן כולל את ג'ניפר לופז בתור השחקנית הראשית עם המשחק הכי כובש והפעם שלא כמו בשאר סרטיה הוא מציג עלילה מסובכת, דרמטית ונועזת שמציגה סיפור אהבה בין תלמיד למורתו. העלילה מזכירה אופרת סבון שכן קורה משהו ובגללו קורה משהו אחר עד שנגמר הסרט לצערנו. הסרט עלול לשרוף לכם את הלב מכאב, מהתרגשות ואולי גם מהזדהות, אבל מה שכן אחרי שתצפו בסרט הזה לא תוכלו להישאר קרים ואדישים לבריונות.

© צילום מסך מיוטיוב
 


SO... למה אתם מחכים? הפופקורן מתקרר!

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:


הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות