בפעם השנייה: סקרלט ג'והנסון וכריס המסוורת' בסרט משותף. צילום: יחסי ציבור

בפעם השנייה: סקרלט ג'והנסון וכריס המסוורת' בסרט משותף

סרט ההמשך לשובר הקופות "הנוקמים" מגיע לבתי הקולנוע ממש בקרוב בהשתתפות הכוכבים המצליחים סקרלט גו'הנסון וכריס המסוורת'. מה מחכה לנו בסרט "הנוקמים: עידן האולטרון"?

סרט ההמשך לשובר הקופות שמבוסס על הקומיקס המצליח "הנוקמים" מגיע בקרוב לבתי הקולנוע. בסרט השני "הנוקמים: עידן האולטרון" משתתפים כוכבים גדולים כמו סקרלט ג'והנסון וכריס המסוורת' ששיחק את דמותו של ת'ור בסרט "ת'ור" ובסרט "הנוקמים". שלוש שנים עברו מאז יציאת הסרט הראשון ובכל זאת אנחנו מתרגשים לא מעט לראות את השני בסדרה

© יחסי ציבור

בסרט "הנוקמים: עידן האולטרון" כאשר טוני סטארק (רוברט דאוני ג'וניור) מנסה להתניע תכנית של שמירת שלום רדומה, דברים משתבשים וגיבורי העל הגדולים ביותר בכדור הארץ, הכוללים את: איירון מן (דאוני ג'וניור), קפטן אמריקה (כריס אוונס), ת'ור (כריס המסוורת'), הענק הירוק (מארק רופאלו), האלמנה השחורה (סקרלט ג'והנסון) והוקאיי (ג'רמי ראנר) עומדים למבחן האולטימטיבי כשגורלו של כדור הארץ עומד על כף המאזניים. כשאולטרון, נבל טכנולוגיה מבהיל ומרושע (ג'יימס ספיידר) עולה ומנסה להכחיד את האנושות, זה תלוי רק בנוקמים לעצור אותו מלממש את תכניותיו הנוראיות. הם נאלצים להתעמת עם שתי דמויות מסתוריות וחדשות: וונדה מקסימוב (אליזבת אולסן) ופייטרו מקסימוב (אהרון טיילור-ג'ונסון) ופוגשים חבר ישן בחזות חדשה. כל זה מביא אותם לכדי בריתות לא קלות ופעולות בלתי צפויות הסוללות את הדרך לאיפוס יוצא דופן של הרפתקה גלובלית.

© יחסי ציבור

כאמור, המסוורת' מגלם בסרט את ת'ור. בין תפקידיו הוא השתתף בסרט "ת'ור" וכן בסרט ההמשך שלו "ת'ור: העולם האפל" בשנת 2013. למעשה, שני סרטים אלה נכללים בשלב הראשון של סרטי מארוול שמתרכזים כל אחד מהם בגיבור-על אחר והחלו עם הקרנתו של "איירון מן". החלק הראשון בשלב השני של הסרטים הוא הסרט "הנוקמים: עידן האולטרון". למרות שהתהילה של המסוורת' הייתה בין היתר ב"ת'ור" אין ספק שחזרתו לקולנוע בסרט זה שבו הוא לא גיבור-העל הראשי אלא חולק את המסך עם גיבורי-על נוספים, רק עושה טוב לו ולנו כמובן.

© יחסי ציבור

עוד במדור הבידור של פרוגי:

לצד המסוורת' משחקת סקרלט ג'והנסון היפהפייה, שמגלמת את האלמנה השחורה בסרטי מארוול. את סקרלט אנחנו מכירים בעיקר מהסרטים "איירון מן 2" ו"לוסי", בהם הצליחה לשכנע אותנו שיופי זה לא כל מה שיש לה. את כישרון המשחק שלה נמשיך לראות ב"הנוקמים: עידן האולטרון" ואנחנו כבר לא יכולים לחכות! גם אתם?

© יחסי ציבור

צפו בטריילר של "הנוקמים: עידן האולטרון": 

 


"הנוקמים: עידן האולטרון" יעלה לבתי הקולנוע ב-30.4.15. 

הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות