חלק ב': הסרטים המבטיחים של שנת 2015. צילום: צילום מסך מyoutube

חלק ב': הסרטים המבטיחים של שנת 2015

לא מזמן פרסמנו את החלק הראשון של רשימת הסרטים שיעשו לנו את השנה בגדול, ועכשיו תורו של החלק השני. מה נראה בקרוב בקולנוע? מה שבטוח, תהיה לנו שנה מהסרטים!

לא מזמן פרסמנו את החלק הראשון של הסרטים המבטיחים של השנה, ביניהם "ארבעת המופלאים", החלק השני של "עורבני חקיין" ו"המיניונים". הגיע הזמן לחלק השני, אז אילו עוד סרטים יעשו לנו את השנה? 

עוד במדור הבידור של פרוגי:


"צ'אפי"

על מה? כשצ'אפי נולד, הוא נחטף בידי צמד פושעים שהחליטו לגדל אותו ולאהוב אותו כאילו היה בנם. הם מעניקים לו בית חם ואוהב, מאוד מוזר ולא בהכרח מתפקד. אבל לא זה ולא שום דבר אחר ישנה את העובדה שצ'אפי הוא מוכשר בטירוף, יחיד במינו, ממש ילד פלא, וגם במקרה, רובוט.

למה? לבמאי של "צ'אפי" קוראים ניל בלומקאמפ. אתם כנראה לא מכירים אותו, בין השאר כי השם שלו ממש מסובך ובכלל לא קליט, וגם כי הוא עשה עד היום רק שני סרטים: "מחוז 9" שהיה די מעולה ו"אליסיום" שהיה בסדר ותו לא. היות ולבלומקאמפ יש רק את שני הסרטים האלה ברזומה, אי אפשר עדיין לשפוט איזה מין במאי הוא. יכול להיות ש"צ'אפי" יהיה גרוע יותר מ"אליסיום", אבל באותה המידה גם יכול להיות שהוא יהיה טוב יותר מ"מחוז 9". מה שבטוח, יש לנו הרגשה שהסרט הזה יעשה לנו את השנה.

מתי? 19 במרץ.

 


"בחזרה למחר"/"עולם המחר"

על מה? נערה חכמה ואופטימית שמלאה בסקרנות מדעית, יוצאת ביחד עם ילד גאון וממציא לשעבר אל עולם סודי ומסתורי בשם "עולם המחר", שם הכול אפשרי. 

למה? הקונספט עצמו, של "עולם סודי ומסתורי, שם הכל אפשרי", די קנה אותנו. עוד משהו שקנה אותנו או ליתר דיוק מישהו, הוא הבמאי בראד בירד שהביא לנו את הסרטים המצליחים "משפחת סופר-על" ו"רטטוי". למרות שבירד התעסק עד היום בעיקר עם אנימציה אנחנו נוטים להאמין ומקווים שזה לא ישנה משהו, וש"עולם המחר" (או "בחזרה למחר", שם שכך כנראה יתורגם לעברית) יתגלה כסרט מקסים ומהנה. 

מתי? 21 במאי.

 


"פיץ' פרפקט 2"

על מה? מקהלת הא-קפלה של גיבורות הסרט הקודם חוזרת ובגדול, והפעם הן ישתתפו בתחרות בינלאומית שבה אף קבוצה אמריקאית לא זכתה מעולם.

למה? "Glee" היא סדרה מאוד מהנה ובאותה נשימה אפשר להגיד שהיא גם מאוד מטופשת. היא מסוג הסדרות שמאוד כיף לראות אבל במינון הנכון, כי בשלב מסוים היא פשוט נמאסת. זו בדיוק הסיבה למה אנחנו אוהבים את הסרט הראשון של "פיץ' פרפקט". הוא העתק אחד לאחד של "Glee" אבל בסרט שמסכם את כל הכיף הטיפשי במנה מותרת. 

מתי? 4 ביוני.

 


"הנוקמים: עידן אולטרון"

על מה? כשטוני סטארק ממציא בטעות את אולטרון, הגרסה המרושעת של פינוקיו, חברי קבוצת "הנוקמים" צריכים לשתף פעולה פעם נוספת כדי למנוע ממנו להשמיד את העולם.

למה? קודם כל, יש את כל עניין הפאזל שכבר הסברנו בחלק הראשון של הסרטים המבטיחים בחלק של "אנט-מן" (שהוא יגיע אחרי "הנוקמים"). חוץ מזה, מדובר בעוד סרט שבו כל הגיבורים הכי מגניבים בעולם: איירון מן, ת'ור, קפטן אמריקה, הענק הירוק וגם החבר'ה הפחות מעניינים שלא קיבלו סרט-סולו: האלמנה השחורה, הוקאיי וסמואל ל.ג'קסון עם רטייה, נמצאים כולם במקום אחד.

מתי? 30 באפריל.

 


"בובספוג הסרט: ספוג מחוץ למים"

על מה? לאחר שפיראט מרושע גונב את המתכון הסודי לקציצת הסרטן, על בובספוג וחבריו לצאת אל מחוץ למים ולהשיב אותו אחרת האפוקליפסה תגיע, ברצינות.

למה? למרות שאנחנו לא רואים "בובספוג" באופן קבוע אנחנו עדיין ממש אוהבים את כל מה שהסדרה הזאת מצליחה להביא: הסטייל, הדמויות ובעיקר את ההומור שמסתתר מתחת לטיפשות. סיבה נוספת שאנחנו בטוחים שהסרט יהיה מעניין היא הטריילר שהוא די מעולה. 

מתי? 5 במרץ.

 


"Accidental Love"

על מהבלילה שבו אליס מתארסת היא חוטפת בורג בראש. היא מופנית מיד לבית חולים, אבל למרבה הצער אין לה ביטוח רפואי, אז הבורג נשאר בראש שלה, מה שגורם להתנהגות מאוד משונה מצידה. מהר מאוד היא מוצאת את עצמה בוושינגטון די. סי, שם היא מתאהבת בסנטור צעיר. אבל מה קורה כשהאהבה מתחילה להתנגש עם העקרונות שלך?

למה? הסיפור נשמע מוזר בקטע מאוד מגניב ומשעשע, הטריילר מבטיח במיוחד וגם אנחנו ממש אוהבים את ג'ייק ג'ילנהול שמגלם את הסנטור הצעיר. הסיבה העיקרית היא שאת הסרט ביים דייוויד או. ראסל, אותו במאי שהצגנו לכם בחלק הראשון של הכתבה כבמאי ש"יודע להפוך את השחקנים שלו למצליחים". עם זאת, את הקרדיט על בימוי הסרט מקבל בחור אלמוני בשם סטיבן גרין. הסיבה להיותו כה אלמוני היא שהוא לא באמת קיים. גרין הוא שם בדוי שבו החליט להשתמש ראסל היות והוא לא רוצה כל קשר עם הסרט. למעשה, ראסל עזב את הפקת "Accidental Love" עוד בשנת 2010 לאחר ריב כלשהו, ככל הנראה משום שהגבילו את החופש היצירתי שלו. למרות שדבר כזה אמור בדרך כלל להדליק נורה אדומה, זה הופך את הסרט לעוד יותר מבטיח מבחינתנו, כי אפילו אם דייוויד או. ראסל לא מרוצה מהסרט עדיין מוכרח להיות בו חלק מהקסם האישי שלו שזה כבר משהו טוב.

 


"קינגסמן: השירות החשאי"

על מה? סוכן ותיק לוקח נער בטלן ויהיר תחת חסותו ומנסה להפוך גם אותו לסוכן.

למה? דבר ראשון כי זה מבוסס על קומיקס של פרנק מילר (שגם כתב את הקומיקסים שעליהם מבוססים "300" ו"עיר החטאים"). דבר שני, הבמאי הוא מת'יו ווהן הגאון שאחראי על הצלחת הסרטים "אבק כוכבים", "קיק אס" ו"אקס-מן: ההתחלה". לא הספקנו לשכנע? תראו את הטריילר האדיר.

מתי? 12 בפברואר.

 


"אל תוך היער"

על מה? מחזמר שקושר מגוון גדול של דמויות מפורסמות מסיפורי האחים גרים, ביניהם: סינדרלה, כיפה אדומה, רפונזל וג'ק ואפון הפלא.

למה? כי אנחנו מאוד אוהבים את סיפורי האחים גרים, וסרט שמשלב כמה מהם במקום אחד נשמע כמו רעיון מאוד מוצלח. גם הקאסט מצוין: מריל סטריפ (המכשפה הרעה), ג'וני דפ (הזאב), כריס פיין (הנסיך המקסים), אנה קנדריק (סינדרלה) ואמילי בלאנט (אשת האופה). רק חבל שזה מחזמר, כי מחזות זמר הם בדרך כלל לא בדיוק כוס התה שלנו, אך מנגד מדובר בדיסני, והם דווקא די מצטיינים בכל הקטע הזה של שירים, אז אנחנו אופטימים.

מתי? 19 בפברואר.

 


"La La Land"

על מה? פסנתרן ג'אז נופל בקסמיה של שחקנית שאפתנית בלוס אנג'לס. 

למה? כי זה הסרט הבא של הבמאי והתסריטאי דמיאן צ'אזל, שביים וכתב את "וויפלאש" הסופר/מגה/מדהים מסוף השנה שעברה. ב"וופילאש" צ'אזל התגלה כבחור כשרוני במיוחד, כזה שלוקח סיפור קטן והופך אותו לסרט גדול, כזה שעושה לתיפוף בדיוק את מה שדארן ארונופסקי עשה לבלט ב"ברבור שחור", וכזה שמצליח להוציא משחקני הסרט, ג'. ק. סימונס ומיילס טלר, את כל המיץ העסיסי שהיה טמון בהם. סיבה נוספת שאנחנו בטוחים שהסרט יהיה מבטיח היא שצמד השחקנים ב/"La La Land" הם מר אדון טלר ואמה ווטסון. קאסט טוב, בסך הכול. 

אין שום סרטון שקשור לסרט אז הנה תזכורת ל"וויפלאש"
 

 

תגובות