סוף סוף: הטריילר הרשמי של "באטמן נגד סופרמן". אולפני האחים וורנר

סוף סוף: הטריילר הרשמי של "באטמן נגד סופרמן"

אתמול נחשף לראשונה הטריילר הרשמי והמלא לסרט המדובר "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", ובו ניתן לראות את הכוכבת הישראלית גל גדות בתפקיד וונדר וומן. אנחנו גאים

הסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" צפוי לצאת לאקרנים בסביבות מרץ 2016 אך למרות שזה עוד המון זמן, זה לא מנע מיוצרי הסרט לשחרר בסוף השבוע האחרון את הטריילר הרשמי של הסרט. החשיפה התרחשה בסן דייגו במסגרת אירוע ה"קומיק-קון" שמקדם קומיקס וסרטי גיבורי על. 

הטריילר המתורגם
 

על פי הטריילר המרשים ניתן לראות שבסרט הושקעו המון כספים, משום שהוא כולל אפקטים ופירוטכניקה מרשימים במיוחד. סרט זה הוא המשכו של הסרט "סופרמן: איש הפלדה" והוא מתמקד בבאטמן המנסה לקחת את סופרמן מעירו מטרופוליס בכדי למנוע את הדבר האחרון שהעיר רוצה. כשהעימות קורה נוצר איום חדש המעמיד את העולם בסכנה גדולה יותר משהייתה בעבר. 

© אולפני האחים וורנר

בסרט מככבים בן אפלק בתפקיד באטמן והנרי קאביל בתפקיד סופרמן, ולצידם עוד שורה רבה של כוכבים הוליוודיים. לתפקיד וונדר וומן שנקראת למעשה דיאנה פרי וככל הנראה תיכנס בין באטמן לסופרמן בעימותם, לוהקה הכוכבת הישראלית גל גדות שממשיכה לספק לנו גאווה רבה. בשנים הבאות צפויים לצאת עוד שני סרטים בכיכובה, סרט שכולו יספר על דמותה של וונדר וומן וסרט שייקרא "ליגת הצדק". 

© צילום מסך מהיוטיוב

אין זו טבילת המים הראשונה של גדות בתעשיית הקולנוע. זכינו לראות אותה במספר לא מבוטל של סרטים, ביניהם "מהיר ועצבני" (בתפקיד ג'יזל) וכן בסרט הישראלי הנודע "שושנה חלוץ מרכזי" שיצא לפני שנה וזכה להצלחה רבה. בקיצור, אנחנו מקווים שגיבורת העל שלנו לא תשכח מאיפה היא באה

© צילום מסך מהיוטיוב

 עוד במדור הבידור של פרוגי:

תגובות