האם הקומדיה החדשה "אסון מהלך" היא אסון? ביקורת. צילום מסך מהיוטיוב

האם הקומדיה החדשה "אסון מהלך" היא אסון? ביקורת

הקומדיה החדשה "אסון מהלך" בכיכובה של איימי שומר מגיעה לבתי הקולנוע ממש בקרוב ואנחנו כבר צפינו בה. מה חשבנו על הסרט? ביקורת

לא, אנחנו לא מדברים על הספר "אסון מהלך" שנכתב על ידי ג'יימי מקגוויר, אלא על הסרט שאותו כתבה איימי שומר שמככבת בו גם כדמות הראשית. הסרט "אסון מהלך" ייצא לאקרנים באופן רשמי ב-23 לחודש אך כבר צפינו בו, ואין ספק שהוא בהחלט הצליח להפתיע אותנו בעלילה מקורית ומיוחדת במינה.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הסרט מתחיל בסצינת עבר, במאורע שהתרחש לפני 23 שנים ובו אב מודיע לשתי בנותיו בדרך די מקורית שהוא הולך להתגרש מהאם. בסצינה שלאחר מכן אנו מגיעים להווה ופוגשים בחורה בשם איימי שאותה הכרנו בסצנה הקודמת בתור אחת הבנות. איימי חיה חיים לא יציבים ומפוקפקים להפליא, ובמילים אחרות חיה על הקצה. למרות הדאגות הרבות היא מבלה, יוצאת ונהנית עם בן זוגה שלאחר זמן מה נפרדת ממנו.

 

העלילה מתחילה לקבל תפנית חדה לאחר שאנחנו נחשפים לעבודתה של איימי במשרד עיתונאים. באחת מפגישות המדור היא נדרשת לחקור ולראיין רופא בשם אהרון קונרס, אך מכאן הכול מסתבך. בהמשך אנחנו מכירים לעומק את אחותה הצעירה והיציבה אביה וגם את אהרון שנהיה בן זוגה החדש. אם חשבתם שהסיפור הופך להיות סיפור אהבה נדוש וקלאסי, טעיתם. משפחתה של איימי לא מתרגשת מבן הזוג (שיפתיע אותנו בהמשך) משום שאיימי נמצאת לרוב במערכות יחסים לא רציניות.

© צילום מסך מהיוטיוב

מפיק הסרט הוא ג'אד אפטאו שאחראי על הלהיט "מסיבת רווקות", לכן באנו לסרט עם ציפייה קלה. "אסון מהלך" הפתיע אותנו ואף מעל למצופה, בזכות התסריט המצחיק והמקורי והבדיחות ומשפטי המחץ המקוריים להפליא. כמו כן, בחירת הקאסט של הסרט שכולל את איימי שומר, ביל היידר, ברי לארסון, לברון ג'יימס ועוד הייתה מעולה וגאונית, בהתחשב לכך שיש להם מספר לא מבוטל של סרטים בלתי נשכחים.

© צילום מסך מהיוטיוב

אם כבר מדברים על שומר, התסריטאית והכוכבת הראשית בסרט, במקצועה היא גם קומיקאית ולכן החלק הקומי שהיא הביאה תרם גם הוא להצלחה. עם זאת, אורך הסרט הינו שעתיים (ושתי דקות, אבל מי סופר?) וסצינות מסוימות היו ארוכות מידי ואף מיותרות, לכן הרגשנו שהעלילה נמרחה יתר על המידה. למרות זאת, הבדיחות והקלילות שבסצינות גרמו לנו לשכוח את התחושות האלה ולא הפסקנו לצחוק. 

© צילום מסך מהיוטיוב

לסיכום, "אסון מהלך" מביא שינוי מרענן לבתי הקולנוע לאחר שלאחרונה השתלטו על המסכים סרטים מצוירים או סרטי אקשן רבים. הקאסט המשובח, העלילה המעניינת ואיימי שומר בכבודה ובעצמה עונים על השאלה לחיוב האם לסרט זה יש את כל התכונות הנדרשות על מנת להטריף לנו את הקיץ. האם השיחה הבאה שלנו תתמקד בסרט? כנראה שכן.

 

תגובות