אומייגאד: הפסיקו את צילומי הסרט השלישי של "מפוצלים"?. צילום: Giphy

אומייגאד: הפסיקו את צילומי הסרט השלישי של "מפוצלים"?

את הסרט השלישי של סדרת הסרטים "מפוצלים" כבר התחילו לצלם לפני חודש, אך מקורות מדווחים לאחרונה שבעקבות תקרית מסוימת הצילומים היו עלולים להיפסק. מה בדיוק קרה? כל הפרטים

לפני ארבעה חודשים עלה למסכים הסרט "מורדים", המשכו של "מפוצלים", וכבר לפני חודש החלו לצלם את הסרט השלישי והאחרון שנקרא "נאמנים". בשונה מצילומים לסרטים רבים, תחילת צילומי "נאמנים" קיבלה תפנית חדה בעלילה ומשהו השתבש עד כדי כך שכמעט גרם להפסקת הצילומים

© טאמבלר
בסט הצילומים של
בסט הצילומים של "נאמנים" © אינסטגרם

לפני שנספר על התקרית ההזויה, נספר על העלילה של "נאמנים". היא ממשיכה לעסוק בדמות הראשית טריס ובלבטיה לגבי הפלגים. הפעם טריס ניצבת בפני החלטות קשות שנוגעות לחברה שאינה מחולקת עוד לפלגים ובנוסף מוכנה לשקול הצעה שהוצעה לה: לגלות את העולם מעבר למה שהיא מכירה ולחיות חיים פשוטים עם טוביאס מעבר לגדר. 

הטריילר ל"מורדים"
 

כמו בכל סרט פעולה גם כאן השחקנים היו נדרשים להשתמש בכלי נשק בחלק מהסצנות. עד אנונימי שהיה בסט הצילומים דיווח לאחרונה כי שיילין וודלי, תיאו ג'יימס ועוד רבים שמשחקים בסרט השתמשו במהלך הסצנות במוצרים ממתכת כבדה, כמו סכינים שעלולים לפגוע בעצמם בצורה קשה, ולכן ההפקה חששה לביטחונם של השחקנים והצילומים היו עלולים להיפסק.

© טאמבלר

לשמחתנו הרבה הצילומים עדיין מתקיימים ואף שחקן לא נפגע, אז כל מה שנותר לנו לעשות זה לחכות לסרט שיחתום את הסדרה. ספרו לנו, עד כמה אתם מחכים לסרט?

עוד במדור הבידור של פרוגי:

תגובות