בקרוב בקולנוע: ג'ניפר לורנס ובראדלי קופר בסרט נוסף. צילום מסך מהיוטיוב

בקרוב בקולנוע: ג'ניפר לורנס ובראדלי קופר בסרט נוסף

הצוות שהביא לנו את "אופטימיות היא שם המשחק" מאחד כוחות פעם נוספת בקולנוע, בסרט החדש "ג'וי" של הבמאי דיוויד או ראסל. מי משחק לצידם ובמה הסרט עוסק? כל הפרטים

בסרט "אופטימיות היא שם המשחק" שיצא בשנת 2012, ג'ניפר לורנס ובראדלי קופר הראו מהי כימיה טובה. גם בסרט המשותף הבא שלהם "סרינה" שיצא בשנה שעברה הם הצליחו להראות זאת, אך לצערם ולצערנו הסרט לא הצליח בקופות. הפעם השניים מככבים יחד בפעם השלישית בסרט החדש "ג'וי" של הבמאי דיוויד או ראסל.

© טאמבלר

"ג'וי" עוסק בסיפור פרוע על ארבעה דורות של משפחה. ההתמקדות נעשית בנערה בשם ג'וי שהופכת לאישה ומייסדת שושלת עסקית ההופכת לאימפריה. אישה זו מצליחה לנצח את כל הספקנים על ידי נחישות, מקוריות וחלום חיים אחד גדול. קומדיה אנושית ומרגשת זו נסללת על ידי אובדן התמימות וצלקות האהבה. אתמול (א') שוחררה הצצה ראשונה לסרט שצפוי לצאת ב-24 בדצמבר. צפו:

 

מי שמשחקים לצד לורנס וקופר שמגלם בסרט את בעלה הם רוברט דה נירו, אדגר רמירז, איזבלה רוסליני, דיאן לאד ו/וירג'יניה מאדסן שכנראה מגלמים את בני המשפחה. כפי שזה נראה בטיזר, הפסקול, המעברים המהירים והאירועים הרבים, כל אלה יוצרים אשליה מדויקת של סרט איכותי ומעולה. אנחנו מקווים שלא נתאכזב!

קופר מחזיק אצבעות © צילום מסך מהיוטיוב
לורנס מייחלת גם כן © צילום מסך מהיוטיוב

עוד במדור הבידור של פרוגי:

תגובות