באו לפרגן: מי נכח בהקרנה הרשמית של "ערים של נייר"?. צילום מסך מהאינסטגרם

באו לפרגן: מי נכח בהקרנה הרשמית של "ערים של נייר"?

השבוע נערכה הפרימיירה של הסרט החדש "ערים של נייר" ושתי האחיות הכי מתוקשרות בביצה, הלא הן קנדל וקיילי ג'נר, באו לכבד בנוכחותן ובעיקר לפרגן לחברתן קארה דלווין שמשחקת בתפקיד הראשי. מי עוד הגיע?

"ערים של נייר" הוא סרט המבוסס על ספרו של ג'ון גרין, הידוע ביצירותיו המוצלחות כמו הספר סוחט הדמעות "אשמת הכוכבים" שגם זכה לסרט אשר שבר קופות בקולנוע, וכמובן הספר המרתק "מחפשים את אלסקה". סרט זה יגיע באופן רשמי לבתי הקולנוע רק ב-23 לחודש, אבל יש כאלה שכבר הספיקו לצפות בו בהקרנה החגיגית והרשמית.  

נאט וולף וקארה דלווין משיקים את הסרט החדש
נאט וולף וקארה דלווין משיקים את הסרט החדש © אינסטגרם
כוכבי
כוכבי "ערים של נייר" © אינסטגרם

הפרימיירה נערכה השבוע במלון "לונדון" בלוס אנג'לס וחוץ מהכוכבים שבאו לראות את היצירה הסופית, באו קנדל וקיילי ג'נר כדי לפרגן לחברתן קארה דלווין שמשחקת בסרט את מרגו. מה שמפתיע בכל הסיפור הזה זה העובדה שזו הפעם הראשונה שהשתיים מגיעות לכותרות בעקבות פרגון לחברה ולא בגלל שערוריות.

קנדל ודלווין
קנדל ודלווין © אינסטגרם

קיילי שלא הסתפקה בנוכחותה בהקרנה כדי להביע את תמיכתה בחברתה הטובה דלווין, כתבה בחשבון האינסטגרם שלה שהסרט היה מעולה ושהיא לא יכולה לחכות לראות אותו עם חבריה לסרט, כשיוקרן באופן רשמי. האמת? גם אנחנו! 

לאחר הפרימיירה שהסתיימה בסביבות חצות נערכה מסיבה במועדון בלוס אנג'לס ולא רק דלווין והג'נריות היו שם, אלא גם היילי בולדוויןסלינה גומז ועוד רבים. גומז גם בלטה השבוע במיוחד וזאת מכיון שחזרה לבלות באופן רשמי עם ג'סטין ביבר. לא יודעים מה איתכם אבל לנו תמיד כיף לשמוע על חדשות שלא קשורות לבילויים עם האקס!

הבנות נוסעות לאפטר פרימיירה
 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

תגובות