מי יזכה לשחק לצד גל גדות בסרט הסולו "וונדר וומן"?. צילום: טאמבלר

מי יזכה לשחק לצד גל גדות בסרט הסולו "וונדר וומן"?

השחקנית והדוגמנית גל גדות שעושה חיל ומביאה לנו כבוד בהוליווד תככב בסרט גיבורי-על חדש אשר יישא את שם דמותה, "וונדר וומן". לאחרונה נודע כי לצידה נבחר לשחק כריס פיין, אז את מי הוא יגלם ומתי הסרט צפוי לצאת לאקרנים?

הגאווה הישראלית גל גדות שנבחרה לגלם את דמותה של דיאנה פרינס, הלא היא וונדר וומן בסרטי גיבורי העל החדשים של אולפני וורנר, צפויה לככב בסרט נוסף הנושא את שם דמותה "וונדר וומן". זהו סרט סולו של גדות, בו נבחר לשחק לצידה השחקן כריס פיין אשר מוכר לרובנו מתפקידו כקפטן קירק מסרטי "סטארטרק".

 

פיין צפוי לגלם את דמותו של סטיב טרבור, מושא אהבתה של וונדר וומן, ובנוסף יהיה ככל הנראה מעורב בעלילות נוספות בסרט, מעבר לסיפור האהבה.

© צילום מסך מהאינסטגרם

הסרט "וונדר וומן" בכיכובה של גדות צפוי לצאת ב-23 ביוני 2017. את הסרט תביים פטי ג'נקינס המוערכת, ההפקה תיעשה על ידי אולפני אטלס ואת התסריט יכתוב ג'ייסון פוצ'ס, שלאחרונה סרטו האחרון "פן" יצא לקולנוע.

© אולפני האחים וורנר

כידוע, הסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", הראשון בסדרת גיבורי-העל הזו, צפוי לצאת לאקרנים בחודש מרץ בשנת 2016 וכרגע ניתן להסתפק בטריילר המרשים שנחשף בכנס ה"קומיק-קון" בלוס אנג'לס לפני קצת יותר משבועיים. לסיכום, אין ספק שגדות מביאה המון גאווה למדינה ואנו בטוחים כי תמשיך לעשות חיל גם בסרטים הבאים.

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

תגובות