היא משלנו וזה שלנו: נטלי פורטמן בטריילר לסרט חדש. צילום מסך מהיוטיוב

היא משלנו וזה שלנו: נטלי פורטמן בטריילר לסרט חדש

הכוכבת הישראלית והסופר-דופר מוכשרת נטלי פורטמן תשחק בקרוב בסרט חדש שנקרא "סיפור על אהבה וחושך", ולנו יש כמה פרטים עסיסיים עליו, פלוס הטריילר ששוחרר אתמול. תתפנקו

לאחר שכבשה את הביצה העולמית ובגדול ב"ברבור שחור", סרטי "תור" ובסרטים נוספים, חוזרת נטלי פורטמן לככב בסרט חדש והפעם תוצרת ישראל. מדובר ב"סיפור על אהבה וחושך" שמבוסס על ספר אוטוביוגרפי של עמוס עוז, שאחראי על ספרים רבים מעוררי השראה.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הסרט מתחיל באופן מסתורי כשעמוס, הדמות הראשית, חווה את ילדותו בשכונת כרם אברהם בירושלים ואת נעוריו בקיבוץ חולדה. העלילה מתרחשת על רקע תקופת המנדט, הקמת המדינה ושנותיה הראשונות, ומעבר לתרבות ישנו את הסיפור האישי והכאוב של עמוס. אימו היא אישה דיכאונית ואביו אינו מראה יחס אל משפחתו משום שהקריירה שלו התפספסה. 

© צילום מסך מהיוטיוב
© צילום מסך מהיוטיוב

פורטמן משמשת שני תפקידים בסרט זה. הראשון הוא הבימוי שנעשה לראשונה בשורת הסרטים שלה, והשני הוא כיכובה כאימו של עמוס. כזכור, לאחר שעברה לגור אל מעבר לים פורטמן קטפה קמפיינים בדוגמנות וכיכבה בסרטים רבים, בקיצור - ייצגה אותנו בכבוד. 

© צילום מסך מהיוטיוב

חכו, זה לא הכול. לצד הכוכבת הישראלית משחקים מוני מושונוב בתפקיד המספר, גלעד כהנא, אמיר טסלר, נטע ריסקין, אוהד קנולר, מכרם חורי והנרי דוד. "סיפור על אהבה וחושך" יגיע לאקרנים ב-3 בספטמבר, אז יש לנו בהחלט למה לחכות!

צפו בטריילר:

  

 

תגובות