לכבוד יום הולדתה: כל הסרטים השווים של מילה קוניס!. טאמבלר

לכבוד יום הולדתה: כל הסרטים השווים של מילה קוניס!

למרות שהיא נראית נערה, הכוכבת היפהפייה מילה קוניס חוגגת היום יום הולדת 32! הייתם מאמינים? לכבוד זה יש לנו מתנה ממש מיוחדת עבורה, שתוכל לאפיין אותה באופן הטוב ביותר. המשיכו לקרוא

לא כל יום השחקנית הכי מוכשרת בביצה העולמית חוגגת יום הולדת, וכשזה קורה אנחנו חייבים להפתיע במתנה מיוחדת. לכבוד יום הולדתה ה-32 של הכוכבת היהודייה מילה קוניס אספנו את כל הסרטים המוצלחים בהן שיחקה, מוכנים?

"ארץ אוז"

העלילה של ארץ אוז מתרחשת בארץ עצמה בה דורותי הלכה על שביל האבנים הצהובות עם חבריה הקרובים, אז מה כבר יכול להיות שונה בסרט שמתבסס על הסיפור המוכר? הפעם הסרט הציג בפנינו את העלילה שהתרחשה לפני שדורותי הגיעה ולפני שהקוסם הפך בכלל לקוסם. קוניס שלנו גילמה את תפקידה תיאודורה שמאוחר יותר הפכה למכשפה הרעה. אנחנו אהבנו לראות אותה בדמות הזאת!

  

"מחנה אימונים"

"מחנה אימונים" הוא סרט קשה לצפייה המספר על נערים שנמצאים בשלב גיל ההתבגרות ומציקים להוריהם. כאשר להוריהם נמאס מהמצב, הם שולחים אותם למחנה שיכול "לחנך" אותם כביכול, אבל בעצם עושה את הדבר ההפוך. קוניס מגלמת בסרט זה עוד ילדה בעייתית שלבסוף עוברת שינוי לטובה. את הסוף לא נגלה לכם כמובן אבל מה שכן, אנחנו ממליצים לכם להשיג בידיכם ממחטות כי דמעות יהיו בטוח

  

"טד"

עכשיו הגיע הזמן לדבר על סרטים קומיים וקליליים יותר, הפעם סרט ששבר קופות בעת יציאתו. מדובר כמובן ב"טד", דובי שנראה לכאורה תמים אך כשמכירים אותו יותר מבינים שהוא ממש לא תמים כמו שהוא נראה. טד הוא חברו הטוב ביותר של ג'ון, שאת החברה שלו מגלמת כמובן קוניס היפהפייה. לנו כיף לראות אותה בסרטי קומדיה, בלי ספק.

  

"ידידים פלוס"

גם הסרט "ידידים פלוס" נחשב כשובר קופות, אולי בגלל העובדה ששני האנשים הכי יפים בביצה משחקים שם. כן, אנחנו מדברים על ג'סטין טימברלייק ומילה קוניס, שמגלמים את דילן וג'יימי. סיפורם מתרחש לאחר שהם חווים פרידה מבני הזוג שלהם. השניים מכירים ונהיים ידידים, אבל לבסוף מערכת היחסים שלהם מתחממת. בקיצור, מדובר בקומדיה רומנטית שתרצו לראות אותה שוב ושוב!

  

"קח את זה כמו גבר"

כנראה שקוניס שלנו מצליחה בעיקר בסרטי קומדיה, כי גם הסרט "קח את זה כמו גבר" התפרסם בעיקר בזכותה. סרט זה מספר את סיפורו של מלחין בשם פיט (ג'ייסון סגל) החווה פרידה מבת זוגתו שרה (קריסטן בל) ומחפש שקט בחופשה בהוואי. לשמחתו הוא פוגש בהוואי את רייצ'ל (אותה משחקת קוניס) ומתיידד איתה. לא נרבה במילים ורק נגיד - רוצו לצפות!

  

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגובות