כוכבי דיסני בפעולה: סלינה גומז וזאק אפרון ישחקו יחד. צילום מסך מאינסטגרם

כוכבי דיסני בפעולה: סלינה גומז וזאק אפרון ישחקו יחד

האחד שחקן מוצלח במיוחד, השנייה היא הזמרת והשחקנית הכי מתוקה בהוליווד והמשותף לשניהם הוא שהם התחילו את הקריירה בערוץ דיסני. אם יש משהו שכולנו היינו רוצים, זה את כוכבי דיסני בשיתוף פעולה. רציתם? קיבלתם! כל הפרטים

מעריצים של כוכבי דיסני, זה הזמן לצרוח, כי שניים מכוכבי "דיסני" הכי מוצלחים בכל הזמנים, הלא הם סלינה גומז וזאק אפרון, יעבדו בקרוב יחד בסרט חדש! אז במה יעסוק הסרט ואילו תפקידים הם ישחקו?

אותו סלפי, אבל עם סלינה. בקרוב
אותו סלפי, אבל עם סלינה. בקרוב © אינסטגרם

אם יש משהו שאנחנו נאהב יותר מסדרות וסרטי דיסני, הם הסרטים בכיכובם של הכוכבים הכי גדולים של הערוץ. כנראה מישהו שמע את הבקשות שלנו ושל כל העולם בערך, והחליט ללהק לסרט חדש את שני הכוכבים הכי גדולים. הסרט עדיין נמצא בחיתוליו, אבל אתם בהחלט תזהו אותו. מדובר בסרט המשך לסרט המצליח "שכנים" בכיכובו של אפרון, והפעם הצטרפה לקאסט גם גומז.

© טמבלר

אם שכחתם במקרה את הסרט או שלא צפיתם בו (לכו לצפות!), עלילת הסרט סובבת סביב משפחה צעירה הכוללת תינוק שבאה לחיות בבית חדש, לצד שכנים שמתברר כי מטרתם העיקרית היא ליהנות ולהיות במסיבות. כמובן שהדבר לא מסתדר למשפחה שזקוקה לשקט עם התינוק, ומשם הכל הסתבך. הסרט קומי ומומלץ לכל המשפחה, לכן אנחנו בטוחים שהסרט השני יהיה מצחיק לא פחות.

 

בסרטון שהעלתה גומז לסנאפצ'ט, ניתן לראות אותה על הסט של הסרט לצידו של אפרון, כשהיא אומרת "תצפו ב'שכנים 2!'". אין בעיה סלינה, מבטיחים לצפות!

אל תיבהל, זו רק סלינה!
אל תיבהל, זו רק סלינה! © אינסטגרם
תגובות