לא כצפוי: איך לוהקו שחקני "פיץ' פרפקט 3"?. צילום מסך מהיוטיוב

לא כצפוי: איך לוהקו שחקני "פיץ' פרפקט 3"?

לאחר שני סרטים מצליחים במיוחד, יוצרי "פיץ' פרפקט" הודיעו על סרט שלישי לסדרת הסרטים הממכרת. המעריצים קיבלו את הבשורה כמובן בהתרגשות ובהפתעה ועכשיו צריכים לעכל ידיעה נוספת - איך לוהקו השחקנים החדשים? כל התשובות

לאחר שני סרטים שוברי קופות ומצליחים במיוחד, יוצרי הסרט "פיץ' פרפקט" החליטו להמשיך לסרט שלישי וללהק את השחקנים בדרך קצת שונה והאמת שגם די פשוטה. 

געגועים
געגועים © טמבלר

אי פעם חלמתם להשתתף בסרט ועוד בסרט כל כך מצליח כמו "פיץ' פרפקט", למרות שאין לכם כל ניסיון במשחק? כנראה שהחלום שלכם כבר לא יתגשם, אבל לחלק מתושבי אמריקה הוא התגשם ובגדול. גורמי הסרט החליטו לבצע צעד נועז במיוחד וללהק את השחקנים באמצעות תחרות אינטרנטית. הייתם מאמינים?

© טמבלר

כידוע, בסרטים הקודמים שחקני הסרט לא באמת שרו בלייב בסצינות ההופעה, אלא עשו מהלך מתוחכם במיוחד שנקרא "ליפסינק". לכן, הפקת הסרט בה נמצאת גם אליזבת' בנקס שמשחקת בעצמה החליטה לעשות תחרות אינטרנטית בשם "Pitch smash" (שילוב של Dubsmash ו-Pitch perfect), כאשר הפרס שלה הוא לא אחר מאשר תפקיד בסרט. כל מה שהייתם צריכים לעשות היה לצלם את עצמכם שרים ליפסינק באפליקציית ה-"Dubsmash". הזוכה יוכרז ב-22 לחודש ואנחנו כבר מקנאים בו!

  

 

תגובות