זה נגמר: "משחקי הרעב עורבני חקיין - חלק שני" - ביקורת. Murray Close

זה נגמר: "משחקי הרעב עורבני חקיין - חלק שני" - ביקורת

חיכינו שנה שלמה בשביל לצפות בחלק האחרון של סדרת הסרטים "משחקי הרעב" ואתמול סוף-סוף זה קרה. אז אחרי שקטניס כמעט ומתה מידיו של פיטה בחלק הקודם, מה ציפה לנו בחלק השני של "עורבני חקיין" ואיך הכל נגמר?

משחקי הרעב עורבני חקיין חלק ב' כבר כאן והוא נקרא "פרק הסיום" של סדרת הסרטים. אם התגעגעתם לקטניס או פיטה, כנראה שהגיע הזמן לראות את הסרט. מה מצפה לנו בחלק השני ואיך הוא נגמר?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

בתחילת הסרט אנחנו רואים את קטניס על המיטה לאחר ההתקפה של פיטה מהחלק הראשון. היא פצועה קשה ומיתרי הקול שלה נפגעו קשות. לאחר מכן, שולחים את אחותה הקטנה, פרים, לשיחה קצרה עם פיטה. הפתיחה טובה מאוד כי מהרגע הראשון פשוט הצליחו להעיף אותנו מהכיסא. מבלי לעשות ספוילרים למי שלא ראה, נוסיף ונאמר שמשולש האהבה שיש בין קטניס לבין פיטה וגייל הופך רק יותר ויותר ללא ברור. היו צריכים להשקיע עוד כמה דקות כדי לסדר את העניינים שם.

© Murray Close

במהלך הסרט יש מגוון של קטעים מותחים, מלחיצים ומפחידים שהוסיפו הרבה מאוד אקשן לעלילה של הסרט. ובלי קשר, הקאסט שלוהק פשוט מעולה. בין אם זה ג'ניפר לורנס שמשחקת נהדר לבין אם זה ג'וש האצ'רסון שפשוט הצליח לשחק דמות כה הפכפכה וכה לא יציבה. חשוב להגיד שכשמוסיפים את ליאם המסוורת', מקבלים כימיה נהדרת בין השלושה.

חסרון ניכר בסרט, הוא שאי אפשר לדעת מה קטניס חושבת (כפי שאנחנו מכירים מהספר). זה אומר שאנחנו מגיעים לסצנות, "העורבני החקיין" עומדת מול המצלמה ואנחנו לא יודעים מה היא חושבת.

אם אתם זוכרים מהסרט הקודם, האפקטים היו פחות מרשימים. לעומת זאת, בסרט הזה זכינו לראות אפקטים מדהימים של פיצוצים, של להבות ושל מלחמות מטורפות. אם זה לא מספיק, הלוקיישנים של הסרט היו מדהימים. סביבה מיוחדת במינה ומקומות מרהיבים למען הסרט. בנוסף לזה, הצילום היה חד בצורה משמעותית ולכן זה מקנה לסרט זוויות ושוטים נהדרים.

© Murray Close

באופן כללי חווית הצפייה הייתה טובה. אחרי צפייה בתלת מימד אנחנו חייבים להודות שזה סרט שלא כל כך מתאים לפורמט שכזה, אין שום דבר מיוחד מצד הסרט אם שמים את המשקפיים או לא.

© Murray Close

זהירות! ספוילרים לפניכם

הסרט הראשון התחיל בכך שקטניס עשתה הכל כדי להגן על אחותה ונגמר בזה שהיא צופה בה מתה. בנוסף לזה, בסרט הראשון גייל הבטיח לקטניס שהוא ישמור על המשפחה שלה כנגד כל הסיכויים. בסוף הסרט השני, הרעיון של גייל היה בין היתר אחראי למוות של פרים.

נקודה חשובה שחייבים לזכור מהסרט הקודם היא שסנואו אמר לקטניס ש"בחיים אל תיתן לאויבים שלך לראות אותך מדמם". אם אתם לא זוכרים, אז במהלך החלק השני סנואו מראה לקטניס את הדם שלו שיצא מפיו.

הסוף של הסרט היה טוב. מדובר על סוף נחמד, לא משהו שהיה גורם לכם להרים גבה ולהתפעל. לפי דעתי, היה אפשר לעשות את הסרט הרבה יותר טוב ובצורה הרבה יותר מיוחדת. למרות הכל, אני ממליץ לצפות בסרט ולסיים את הסאגה בצורה טובה.

הסרט מקבל מאיתנו 7 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגובות