נמו, סופר על ופנדה: סרטי הילדות שלנו חוזרים למסך. צילום: יוטיוב, באדיבות פורום פילם

נמו, סופר על ופנדה: סרטי הילדות שלנו חוזרים למסך

אנחנו מתרגשים ומצפים, והם הולכים לזעזע את הילדות שלכם ולהחזיר אתכם אליה בשניה. רשימת סרטי הילדות שחוזרים למסך לסרטי המשך, הנה זה בא! עכשיו הגיע תורכם לסמן את התאריכים ביומן

מוצאים את נמו 2: "מוצאים את דורי"

מתי? 23.6.2016

כמה זמן חיכינו? 13 שנים.

על מה הפעם? הדגיגה השכחנית האהובה, דורי, מתאחדת עם חבריה נמו ומרלין בחיפוש אחר תשובות לשאלות על עברה. אז מי ההורים שלה? ואיפה היא למדה לדבר עם לווייתנים? כנראה שרק ביוני נדע. מה שכן, את הדמות הראשית בסרט, דורי, דיבבה בפעם הקודמת בגרסה העברית השחקנית רמה מסינגר, שהלכה לעולמה השנה, ובטוח יהיה עצוב בלעדיה. מי שתחליף אותה תהיה אורנה כץ. 

 

 

עידן הקרח 5: "מסלול התנגשות"

מתי? 14.7.2016

כמה זמן חיכינו? ארבע שנים.

על מה הפעם? המרדף של סקראט אחרי הבלוט החמקמק מושך אותו לתוך יקום שבו הוא יוצר בטעות סדרה של אירועים קוסמיים שהופכים ומאיימים על עידן הקרח בעולם. בכדי להציל את עצמם, סיד, מני, דייגו ויתר החברים חייבים לעזוב את ביתם ולצאת למסע מלא בהפתעות. אנחנו כבר לא יכולים לחכות!  

© באדיבות פורום פילם

מתי? 17.3.2016, הכי קרוב מכל הרשימה הזו.

כמה זמן חיכינו? חמש שנים.

על מה הפעם? כשאביו האבוד של הפנדה פו חוזר לפתע, האב ובנו נוסעים לגן עדן סודי לדובי פנדה. אבל כאשר הנבל העל טבעי, קאי, מתחיל לנצח את כל המאסטרים הגדולים של הקונג פו בסין, על פו לאמן כפר שלם של דובי פנדה מתוקים ומגושמים להילחם, ולהפוך אותם ללהקה של דובי קונג פו פנדה. נשמע בלתי אפשרי, לא?

© באדיבות פורום פילם

צעצוע של סיפור 4

מתי? 15.6.2018

כמה זמן חיכינו? שש שנים, תוסיפו עוד שנתיים מהיום, אז בסך הכל - שמונה.

על מה הפעם? בסרט הרביעי ייצאו וודי ובאז שנות-אור למסע בחיפוש אחרי העלמה בו-פיפ, שהיא הצעצוע היחיד שנלקח. למי שלא זוכר, בו-פיפ היא בובת רועה צאן המחבבת את וודי, וזוכה לחיבתו חזרה. לדברי המפיקים, זה ממש לא הולך להיות סרט המשך לסרט הקודם בסדרה, מה שאומר שאין לנו מושג למה לצפות, אבל נחיה ונראה!

עדיין מחכים לפוסטר הרשמי
עדיין מחכים לפוסטר הרשמי © טאמבלר

אליס בארץ הפלאות 2: "אליס מבעד למראה"

מתי? 26.5.2016

כמה זמן חיכינו? שש שנים

על מה הפעם? אחרי שאליס המוכרת בילתה מספר שנים עם אביה, היא חוזרת ללונדון ונתקלת במראה הקסומה המובילה אותה שוב לארץ הפלאות. שם היא פוגשת את חבריה, שכוללים את הארנב הלבן, הזחל הכחול, חתול הצ’שייר והכובען המטורף שאיבד את עצמו, אותו חוזר לשחק ג'וני דפ כמובן. אליס חוזרת אל העבר במטרה להציל את הכובען לפני שייגמר הזמן.

© באדיבות פורום פילם

משפחת סופר-על 2

מתי? 21.6.2019

כמה זמן חיכינו? 12 שנים ונותרו עוד שלוש שנים. סך הכל 15 שנים!

על מה הפעם? הלוואי שהיינו יודעים. בכל זאת, אפשר להתעודד בזה שיש סרט המשך שיופק אחרי כל כך הרבה זמן שאנחנו מחכים! כבר חשבנו שהמפיקים שכחו אותנו…

המשפחה שאי אפשר לשכוח
המשפחה שאי אפשר לשכוח © טאמבלר

ספר הג’ונגל - הגרסה הלא מצויירת

מתי? 14.4.2016

כמה זמן חיכינו? 13 שנים מאז "ספר הג’ונגל 2" המצוייר.

על מה הפעם? מבוסס כאמור על הסיפור הידוע וההרפתקני של מוגלי, הילד שגודל על ידי משפחה של זאבים. מוגלי מגלה שהוא אינו רצוי עוד בג'ונגל לאחר שהנמר האימתני שירחאן, אשר נותר מצולק ע"י בני האדם, מחליט שמוגלי הוא סכנה שצריך לסלק מהג'ונגל. כשהוא נאלץ לעזוב את הבית היחיד שאי פעם הכיר, מוגלי יוצא למסע של גילוי עצמי, יחד עם באגירה, באלו וכל החברים, כשהכל נראה לגמרי אמיתי! 

© באדיבות פורום פילם

שודדי הקאריביים 5: "המתים לא מדברים"

מתי? 26.5.2017

כמה זמן חיכינו? חמש שנים ונותרה עוד שנה (סך הכל שש שנים).

על מה הפעם? קפטן ג’ק ספארו האגדי נפגש שנית עם קפטן סלאזר שמאיים להרוג את כל שודדי הים החיים. ספארו יוצא לחיפוש אחר המטה של פוסידון, המטה שייתתן למחזיק בו את השליטה על הימים, כדי להיאבק בקפטן סלאזר. אנחנו כבר לא יכולים לחכות לכל האקשן והאפקטים המטורפים!

אפילו קפטן ספארו נרגש!
אפילו קפטן ספארו נרגש! © טאמבלר

אז האם היה שווה לחכות להם? את זאת נדע כנראה רק כשהם יגיעו למסכים.




תגובות