נמאסתם: הרגעים הכי מעצבנים בסרטים רומנטים. צילום מסך מיוטיוב

נמאסתם: הרגעים הכי מעצבנים בסרטים רומנטים

סרטי אהבה מצליחים לתאר את מה שהכי היינו רוצים שיקרו בחיי האהבה שלנו, שלא תמיד יוכלו לקרות במציאות. לצד האהבה לסרטים האלו, יש רגעים בסרטים האלה שחוזרים על עצמם ודי מיצו. קבלו את 7 הרגעים הכי מעצבנים

ההיתקלות הראשונה 

כל סרט רומנטי מתחיל בפגישה מסוג כזה. הפגישה, או יותר נכון ההיתקלות תגיע בדרך כלל ברגע הכי מביך של אחד מבין השחקנים הראשיים. באופן הזה, הדמויות הראשיות ייפתחו יותר ויתרמו למשך העלילה להתקדם. מישהו יכול בבקשה להפסיק עם ההיתקלויות האלה?

© giphy

עוד במדור הבידור של פרוגי:

השניה הכי קרובה לנשיקה

כולנו מכירים את הרגעים האלה בסרטים מהסוג הזה. שתי הדמויות הראשיות מגיעות לשיא שלהן וכמעט מגיעה הנשיקה שציפינו לה, אבל אז מגיע הדבר הכי קטן שמפריע. הרגע הזה קורה כל כך הרבה בסרטים האלה, שהוא כבר צפוי, לא אמיתי ודי נמאס עלינו. תתנשקו כבר!

© giphy

 

הנשיקה באמצע המשפט

עד שהגיעה הנשיקה המיוחלת (סוף סוף!), היא חייבת לקרות באותו רגע בכל הסרטים. כשאחד מבין הדמויות הראשיות אומר את משפט מסוים ברגע השיא, השני יהיה חייב לנשק כדי להעצים את הקלישאה. מישהו חייב לעורר את הבימאים!

© giphy

 

הריב של לפני הזוגיות

גם הרגע הבא מוזכר הרבה בקומדיות רומנטיות. לכל זוג צפוי בסרט מהסוג הזה יש את הריב של לפני הזוגיות הרשמית. הריב יכול לכלול מריבות טיפשיות או כאלו רציניים, אבל איך אומרים? מי שרב מאוהב!

© giphy

 

הם לא יכולים להיות ביחד יותר

משהו תמיד חייב להפריע לזוגיות, הורים, חברים, אקס מטריד או שסתם הזוגיות לא אפשרית ושונה וזה מה שמונע מהזוג של הסרט להיות יחד והם נאלצים להפרד בסצנה קורעת לב ומרגשת. מתי מריצים לקאמבק? 

© giphy

 

כשמישהו מפסיק חתונה של מישהי כי הוא אוהב אותה

אם לעקוב אחריה, לכתוב עליה שירים ולבצע מחוות רומנטיות בשבילה נשמע לכם רומנטי, חכו שתשמעו על הרגע הבא. יש אותו רק כמעט בכל הסרטים אבל הוא תופס מקום מרכזי בין הקלישאות האלו. בדרך כלל זה הבן שעוצר את החתונה של זו שאהב כל הסרט, וכל זה כדי להספיק להגיד לה שהוא אוהב אותה מול כולם, כדי לא להרגיש פספוס. הרגע הזה אכן רומנטי במיוחד, אבל לא מציאותי בעליל. מישהו חייב לעשות לסצנות האלו סוף ולעצור אותן באמצע!

© 

 

הסוף הצפוי

מרגע התחלת הסרט, כולנו הבנו ששתי הדמויות האלו שנתקלו באופן מביך יהיו ביחד בסוף הסרט ויסגרו אותו בנשיקה. לדעתינו, אם הזוג הזה לא היה ביחד בסוף הסרט, כל הצופים היו הרבה יותר מרוצים ופחות מאוכזבים מהסוף הצפוי, מצד שני, ידענו לאיזה סרט באנו ולרגע הזה בדיוק חיכינו. והם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה (כן, בטח)

© giphy



 

תגובות