סוף סוף: אאוחניה סוארס תככב בסרט חדש. צילום מסך מיוטיוב

סוף סוף: אאוחניה סוארס תככב בסרט חדש

אחרי שכבשה אותנו בלא מעט סדרות מצליחות במיוחד כמו כמעט מלאכים, ואפילו בסרט "מגוחכת" בו היא שיחקה תפקיד דרמתי ויוצא דופן, אאוחניה סוארס חוזרת וזה מפתיע מתמיד. כל הפרטים!

אאחוניה עדיין מככבת ותשחק בסרט חדש על המסך. הסרט נקרא בתרגום חופשי "חוט אדום של גורל" או פשוט "חוט אדום" (כן כן, מדובר באותו החוט אדום ששמים על היד ואפשר לקנות אותו בירושלים) והוא מספר על בחורה, שאותה תשחק אאחוניה, שהיא דיילת בטיסות. יום אחד היא פוגשת בנוסע מיוחד והשניים מתאהבים אבל האהבה לא מתממשת. שבע שנים לאחר מכן שתי הדמויות, הדיילת והנוסע, כבר התחתנו ויש להם משפחות. הם נפגשים במקרה בשדה התעופה, והניצוץ שוב נדלק. מה הם יעשו עכשיו? את זה נשאיר לכם לראות.

© צילום מסך מיוטיוב

עוד במדור הבידור של פרוגי:

כמעט לאורך כל הקריירה של אאוחניה סוארס היא שיחקה רק בסדרות טלוויזיה. הפעם הראשונה שלה בסרט קרתה רק לפני כשנה ואפילו ממש במקרה כשהתפקיד היה אמור בכלל להיות של לא אחרת מאשר הקולגה וחברת הילדות, שגם תנחת בארץ הקודש שלנו ב/24 לחודש, לאלי אספוסיטו.

לאלי לא יכלה לקחת את התפקיד כיוון חתמה על חוזה לשחק בעונה נוספת של הסדרה "אספרנסה מיה", ולא יכלה לקחת חלק בסרט בגלל התנגשויות בימי הצילום. מזל שאאוחניה הייתה פנויה. הסרט נקרא כאמור "מגוחכת" ובו אאוחניה מוכיחה שלמרות הכישרון הנוטף של חברת הילדות לאלי, גם לה יש הרבה מאוד מה להציע. הג'וב הזה הוביל אותה להיות דיי מבוקשת בתעשיית הסרטים, אז מה מפתיע - כעת היא לוהקה לעוד אחד כזה! 

ראש בראש?
ראש בראש? © טאמבלר
וגם הטריילר כאן
 

 

 

 

 
תגובות