הצצה ראשונה ל"ולריאן ועיר אלף הכוכבים" של קארה דלווין. צילום מסך מהסרטון

הצצה ראשונה ל"ולריאן ועיר אלף הכוכבים" של קארה דלווין

הצצה ראשונה לסרט החדש של קארה דלווין "ולריאן ועיר הכוכבים" נחשפה בטקס פרסי הסרטים של MTV. האם יש למה לחכות ולצפות?

טקס פרסי הסרטים של MTV שנערך השבוע בלוס אנג'לס היה הרבה יותר מפתיע ממה שאנחנו רגילים לראות, וזה מהסיבה הפשוטה שיכולה להפוך כל טקס פרסים למפתיע: רוב הזוכים היו לא צפויים. אבל חוץ מזה, הטקס כלל אירוע נוסף מרגש מאוד! 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

בטקס שודרה לראשונה הצצה לסרט "ולריאן ועיר אלף הכוכבים", בבמויו של לוק בסון, הבמאי של "ארתור והמינימונים", ובכיכובם של דיין דיהן, הלא הוא הארי הרשע מ"ספיידרמן המופלא 2", וקארה דלווין, שהפכה לסנסציה אחרי תפקידה כמרגו בסרט "ערים של נייר". הסרט מספר על שני סוכנים של ממשלת הטריטוריות האנושיות, שבעקבות מפקדם יוצאים למשימה בעיר בשם אלפא אשר בתוכה גרים תושבים מגלאקסיות הפזורות ביקום. 

© באדיבות פורום פילם

הסרט יצא בקיץ 2017, ליתר דיוק ב20.7.2017. דיין ישחק את ולריאן וקארה תשחק את לורלין, כאשר העיר אלפא אליה הם כאמור מגיעים, מייצגת עיר סופר גלקטית המאכלסת את מיטב הכשרונות של תושבי היקום. הסכנה - כוחות רשע הפועלים בעיר מאיימים על עתיד המקום המופלא ותושביו. ועכשיו, חדל דיבורים, הנה ההצצה שכל כך חיכינו לה. 

 באדיבות MTV ישראל

עוד מהרגעים הגדולים שאירעו בטקס - האורחים החשובים שהגיעו היו השלישייה המנצחת והחברות הכי טובות, קנדל ג'נר, ג'יג'י חדיד, וקארה דלווין, ואפילו כריס פארט שבא להגיד שלום. והאירוע ששיגע את הוליווד / הזוכים הרומנטיים בנשיקת השנה רבל ווילסון ואדם דווין ("פיץ' פרפקט 2") הדגימו אחת כזו על הבמה.

 

 

תגובות