מה עובר על דיסני? "מלחמת הכוכבים" במקום "שודדי הקאריביים". צילום מסך מיוטיוב

מה עובר על דיסני? "מלחמת הכוכבים" במקום "שודדי הקאריביים"

מי יודע מדוע ולמה דיסני שינו את הלו"ז המתוכנן לשנת 2016-2017? - זה כנראה הודות להצלחה המרשימה של "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". כל הפרטים בכתבה

עולם הקולנוע העולמי מוכיח בכל פעם מחדש שהוא תמיד יכול להפתיע ולהביא לנו שינויים פתאומיים, והנה עוד אחד מהם - הסרט "מלחמת הכוכבים 8", מסדרת הסרטים המשובחים "מלחמת הכוכבים", הוקדם בשישה חודשים ובמקום שיעלה על מסכי הקולנוע האמריקאיים במאי 2017, הוא יעלה על מסכי הקולנוע ב-15 בדצמבר 2017! 

מלבדו, הסרט הבא של "מלחמת הכוכבים", הספין-אוף "מורד מספר אחת", יפתח בבתי הקולנוע שנה קודם לכן, ב-15 בדצמבר 2016 ברחבי ארצות הברית ואף בישראל.

מבט קטן לספין אוף
 

מה קשור "שודדי הקאריביים"? כשמדובר בסדרי עדיפויות, אין ספק שסדרת "מלחמת הכוכבים" קודמת לכול דבר, או לפחות ספין-אוף הסדרה. על כן, מהצד השני הסרט "שודדי הקאריביים: המתים אינם מדברים" יידחה ויעלה ב-16 במאי 2017, שהיה תאריך היציאה לבתי הקולנוע הקודם של הספין אוף. הסדרה הפיראטית היא אחת מהזיכיונות הגדולים ביותר של דיסני, והסרט בכלל תוכנן ל-7 ביולי השנה, ואיתו גם שיבת ג'וני דפ לתפקיד "קפטן ג'ק ספארו", אבל כנראה שנצטרך לחכות עוד. טוב, לפחות יש לנו את הספין אוף של "מלחמת הכוכבים"!

עוד במדור הבידור של פרוגי:

מקורות מדיסני אומרים כי ההחלטה להקדים את שחרור הספין אוף נבעה הודות להצלחה המסחררת של "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", השביעי בסדרה, במהלך החגים של סוף השנה (חגי דצמבר: חג החנוכה, חג המולד וחג הקורבן). על איזו הצלחה מדובר? "הכוח מתעורר" הכניס יותר מ-1.8 ביליון דולר ברחבי העולם, כאשר 852.3 מיליון דולר מהסכום הוכנס רק מצפון אמריקה.

תזכורת ל"הכוח מתעורר" השביעי בסדרה
 

באשר לסרטים אחרים של דיסני - באותם הימים נקבע באולפן לפרסם בקיץ 2017 את הסרטים "שומרי הגלקסיה 2" / ב5 במאי, ו"מכוניות 3", ב-16 ביוני. הסטודיו לא אמר האם השינויים ישפיעו על תכניותיו לפרסם סרט עם פיות שכרגע נותר ללא שם ב-22 בדצמבר, כפי שתוכנן, אבל אל תתפלאו אם התאריך ישתנה!

מצפים לנו בקיץ 2017

 

מצפים לנו בקיץ 2017 © צילום מסך מיוטיוב

בנוסף, תוך דקות ספורות מאז הידיעה על הקדמת הספין של "מלחמת הכוכבים" על חשבון "שודדי הקאריביים 5", חברת סוני הקדימה את פרסום הסרט של "ספיידרמן" (שצפוי לצאת ב-2017) בחודש, כשהזיזה את פרסום "ג'ומנג'י", שהיה אמור לצאת כבר השנה - שבעה חודשים קדימה עד סוף יולי 2017.

 
תגובות