גונבים את ההצגה: הסיידקיקים מהסרטים הכי שווים שיש. צילום מסך מיוטיוב

גונבים את ההצגה: הסיידקיקים מהסרטים הכי שווים שיש

הם תמיד שם מלווים את הדמות הראשית בסרטים ובסדרות, אבל הם בעצמם גונבים את ההצגה. מהמיניונים ועד רון וויזלי - קבלו את הדמויות שבאו לעזרה והפכו בעצמם ללהיט

הם לא הדמיות הראשיות (אבל כמעט), הם תמיד עוזרים בכל צרה ולא מקבלים מספיק הערכה למרות שהם אלו שתמיד גונבים את ההצגה, אז החלטנו לתת להם את הבמה הגדולה שלהם - הכירו את הסיידקיקים הכי מוצלחים על המסך!

עוד במדור הבידור של פרוגי:

החמור משרק

הוא מעצבן, דברן, חסר טקט או כישורים חברתיים אבל לחלוטין גונב את ההצגה בסדרת סרטי "שרק" ולפעמים הוא יותר מוצלח מהדמות הראשית. בדרך כלל החמור אומר את כל מה שהוא רוצה. בזכותו נוצרו הסצינות הכי מצחיקות בתולדות שרק והוא מביא פן קומי אדיר שרק הוא יכול להביא סרטים וגם – אדי מרפי מדבב אותו שזה כבר יתרון עצום.

"הגענו כבר?" הסצנה הזכורה ביותר שלו
 

 

ג'ון ווטסון –שרלוק

אנחנו לא יודעים כמו הוא סיידקיק מגניב, אבל הדבר הכי בטוח זה שהוא הסיידקיק שהכי מקנאים בו בעולם. ובתכלס? הכי בצדק. מי מאיתנו לא היה רוצה להיות "בסטי" של שרלוק הולמס ולפתור יחד איתו מקרי רצח, מזימות ממשלתיות ואפילו להציל את העולם.

הפגישה הראשונה
 

 

 

 המיניונים – גנוב על הירח

למרות שמזמן יצא להם סרט שבו הם בתור הדמויות הראשיות, אי אפשר לשכוח אותם בתור העוזרים המתוקים של גרו שם הם מנסים להיות רשעים אבל המיניונים פשוט - כל כך חמודים. גם בסרט ההמשך בו נהפכו ל"רשעים" הרוע שלהם פשוט לא היה קיים. שמור למיניונים מקום בהיכל החמידות של הזמנים ממש ליד "דובוני אכפת לי" ו"הלו קיטי".

 

 סאם - icarly

שמדברים על סיידקיק מגניב, מדברים על סאם! סאם היא הבלונדה הקשוחה מאיי קרלי שהיינו רוצים שתהיה החברה הכי טובה שלנו ובו זמנית כזאתי שלא היינו רוצים לפגוש בסמטה חשוכה (או ברחוב מואר) מחשש שתגנוב לנו את הכסף ותקנה איתו אוכל. אבל חוץ מהבעיות שליטה בעצבים שלה סאם היא בן אדם מצחיק ואחלה של ילדה שמוכיחה את עצמה בשעת צרה.

 

אולף - פרוזן

הוא עשוי משלג למרות שהוא בכלל נראה כמו מרשמלו, אוהב חיבוקים חמים ולא מבין את הקונספט של קיץ. זה אולף, איש השלג. קשה שלא לאהוב אותו, הוא עוזר לאנה וכריסטוף המון במהלך הסרט ואי אפשר שלא לעלות לפחות דמעה שאולאף מקריב את עצמו לאנה. גם אנחנו רוצים כזה איש שלג אבל לצערנו זה לא אפשרי באקלים הישראלי.

 

רון ויזלי –הארי פוטר

סורי הארי, עם כמה שאחנו אוהבים אותך והיינו מתים לגור בהוגוורטס יחד איתך אבל בשבילנו רון ויזלי היא הדמות הכי כיפית שיש. הוא מצחיק בטירוף ומביא את הפן הקומי בספרים/סרטים. תהליך ההתאהבות שלו בהרמיוני מקסים, האדישות שלו, הפרצופים שהוא עושה פשוט שווים את הכל, והכי חשוב: הוא ג'ינג'י - שזה הופך אותו לפי אלף אדירים מכולנו.

 








תגובות