אקס מן: אפוקליפסה – כל מה שצריך לדעת . באדיבות פורום פילם

אקס מן: אפוקליפסה – כל מה שצריך לדעת

הסרט שנראה כמעין שילוב מוזר בין ׳המומיה׳ לסרטי ׳אקס מן׳ מגיע למסכים כבר מחר. אנחנו באים לספר לכם על הדרמות של ג׳ניפר לורנס ומי שיחכה לסוף יזכה גם בהצצות מגניבות לסרט

מה קדם לסרט?

״אקס מן: אפוקליפסה״ הוא הסרט התשיעי בסדרת הסרטים ׳אקס מן׳ והוא מהווה סרט המשך ל״אקס מן: העתיד שהיה״ שיצא לאקרנים ב – 2014. אקס מן זו קבוצת מוטאנטים (סוג של מוטציות עם כוחות על) שדי מתפקדים כגיבורי על – לטוב ולרע. הסרט הקודם בסדרה מסתיים במעין טיזר שאין לו קשר ישיר עלילתית לשאר הסרט, אלא לסרט הבא. הסרט מסתיים בקהל של אנשים המהללים מוטאנט בשם עין סבאח נור אשר משתמש ביכולת טלקינזיס כדי לבנות פירמידה בעוד שארבעת פרשיו מגבים אותו. איך הסצנה הזו קשורה לסרט שלנו?

עוד במדור הבידור של פרוגי:

© באדיבות פורום פילם

 

אז מה העלילה?

העלילה מתרחשת בשנת 1983, עשר שנים לאחר העלילה של הסרט הקודם. חברי האקס מן חצויים לשניים – אלו שמנסים להיטמע בין בני האדם ואלו שמתנגדים לדו קיום בין בני אדם ומונטאטים ופועלים למען עלינותם ושליטה בעולם. האקס מן מתמלאים בחברים ותיקים, חדשים שעוד מעכלים את כוחותיהם ובעיקר בנדודים בין שתי החבורות הנוצרות. זוכרים את עין סבאח נור ממקודם? אז בואו נסביר לכם מי הוא. עין סבאח נור או בשמו הנפוץ יותר אפוקליפס הוא המוטאנט הראשון בעולם, בן חמשת אלפים שנה אשר מתעורר וקם לתחייה ב1983. הוא רוצה לשלוט בעולם ומגייס לכך ארבעה מחברי האקס מן כפרשים שלו. שאר החבורה נלחמת באפוקליפס ומי מנצח? את זה תגלו לאחר גיגית של פופקורן וכס קולה ענקית.

 

 

מי משחק?

כיאה לסרט גיבורי על שחקני הסרט הם כוכבים בעלי שם, מה שנקרא סרט אול סטארס. בפנים כבר יש לנו את ג׳יימס מק׳אבוי כפרופסור אקס, ג׳ניפר לורנס כמיסטיק, ניקולס הולט כביסט, אוון פיטרס כקוויקסילבר, סאנסה סטארק, אה סליחה התכוונו סופי טרנר היוצאת ממשחקי הכס לעוד שובר קופות הפעם במסך הגדול כפיניקס, טיי שרידן כסייקלופס, קודי סמית׳-מקפי כנייטקרולר, לוקאס טיל כהאבוק, לאנה קונדור כג׳ובילי, צ׳אנינג טטום כגמביט וגם מוניק גאנדרטון ורוז ביירן. נפרדים מהחבורה הגדולה שנמאת למעלה יש את חבורתו של אפוקליפס אשר מורכבת מאוסקר אייזק שנוחת ישר מהתפקיד הנחמד במלחמת הכוכבים פרק 7 לאקס מן בתור הרשע הראשי אפוקליפס. יחד איתו יהיו מייקל פסבנדר כמגנטו, אלכסנדרה שיפ שתהיה הגרסה הצעירה של האלי ברי בתור סטורם, אוליביה מאן בתור פסיילוק ובן הארדי בתור אנג׳ל.

© באדיבות פורום פילם

 

דרמות על הסט

חבורת האקס מן כוללת באופן אירוני זוג אקסים. ג׳ניפר לורנס וניקולס הולט הכירו על הסט של ״אקס מן: ההתחלה״ ונהיו זוג חמוד ומתוקשר במשך כשלוש שנים. עכשיו הם מאוחדים שוב בפעם הראשונה מאז הפרידה לשחק ביחד. ולא סתם לשחק ביחד, אלא הם צריכים לשחק זוג, סיבוך. כנראה שבין השחקנים עדיין יש רוח טובה כי לורנס סיפרה פרטים מאוד חמודים על הזוגיות שלה ושל ניק לפני כמה ימים. בראיון לe-online היא סיפרה שעוד בצילומי הסרטים הקודמים של אקס מן היא גילתה דרך מאוד יצירתית להוריד את צבע הגוף הכחול של מיסטיק ממנה – קרם גילוח. ניק לא ראה את זה ממש בעין טובה ואמר כי היא מריחה כמו גבר.

״חזרתי הביתה והייתי כזה ׳אל תיגע בי אני יותר מידי עייפה׳ ואז הוא פשוט אמר לי ׳את מריחה כמו בחור׳״. עוד דבר שג׳ני סיפרה זה מה היה קורה כאשר היא הייתה צועקת עליו: ״ניק כל הזמן אמר שתמיד כשאני צועקת עליו, יוצא לי מבטא דרומי (דרום ארצות הברית)״. ככה מספרת לורנס שבאמת במקור באה מקנטקי שבדרום ארה״ב. ״הייתי צועקת על ניק ורואה את החיוך שלו מתחיל להיווצר. שאלתי אותו ׳למה אתה מחייך?׳ והוא היה כזה ׳את נשמעת כמו אבא שלך.׳ אין על ניק רומנטי ויודע בדיוק מתי להגיד לאישה שהיא נשמעת כמו אבא שלה.

© באדיבות פורום פילם

 

ועכשיו – ההצצות

אז הסרטון הראשון חושף לנו שני פרטים חשובים על הסרט. הדבר הראשון ג׳ניפר לורנס בתור רייבן/ מיסטיק היא באדאס אמיתית. הדבר השני שטיפה יותר תורם לעלילה הוא מה שקורה בסרטון חוץ מג׳ניפר לורנס. אנחנו נחשפים ליחס שנותנים בני האדם למוטאנטים – כמו אל חיות, מכניסים את אנג׳ל ונייטקרולר להיאבק בזירה כבידור זול. אם שאלתם את עצמכם למה רייבן נראת מזועזעת ומנסה לעצור את זה, זאת הסיבה. בנוסף מי שיראה את הסרט יגלה מה קורה בסיום ההאיבקות, איזה אורח בא לבקר ומה התוצאות של ביקורו.

 

 

המומנט של המוטאנט - בלעדי לפרוגי!

הסרטון הזה מגלה לנו עוד שני דברים. קודם כל הוא מספק לנו פיסת מידע קטנה מהסרט הקודם על המוטאנטים ועל ההיסטוריה שלהם. דבר שני אנחנו מגלים עוד באדאס שמצטרף ללורנס רק טיפה לא בכוונה. סקוט סמארס – אחד מהמוטאנטים החדשים שמצטרפים לחבורת האקס מן, והוא גם האח הקטן של האבוק.

סקוט שמרגיש עקצוץ בעיניים בזמן שיעור על מוטאנטים הולך לשירותים ומגלה לאחר ניסיון להצקה מבריון הכיתה כי יש לו כוחות על – קרני לייזר מהעיניים. איך הוא יגיב לתוספת הקטנה שלו ואיך ישתמש בה לטובה או לרעה, גם את זה תגלו אחרי 12 דקות של פרסומות + כמה דקות של סרט.

 

 

הסרט יצא לאקרנים בישראל כבר מחר, ה-19 במאי.



תגובות