אקס-מן: אפוקליפסה - "עם קאסט מנצח קשה ליפול". באדיבות פורום פילם

אקס-מן: אפוקליפסה - "עם קאסט מנצח קשה ליפול"



עוד סרט ממבול הסרטים של מארוול של הזמן האחרון, הסרט "אקס-מן: אפוקליפסה", יצא לאקרנים אתמול (חמישי) והולך להשאיר אתכם פעורי פה. ביקורת



הסרט "אקס-מן: אפוקליפסה" עוסק בסיפורו של המוטאנט הראשון שהיה ידוע מאז תחילת האנושות, אפוקליפס, או בשמותיו האחרים עפ"י הסרט – אלוהים, השם, וכו'. המוטאנט הוא אגדה ידועה ואנשים המאמינים בו מספרים כי לפני יותר מחמשת אלפים שנים הוא שלט במצריים העתיקה, ולאחר שעוזריו ומשרתיו בגדו בו הוא נקבר מתחת לאדמה ומאז עקבותיו לא נודעו. במהלך הסרט אנו זוכים לראות כי האגדה אמיתית – האפוקליפס סוף סוף מצליח להתעורר ומחליט שהוא הולך להשמיד את האנושות הנוכחית שנחלשה ואכזבה אותו. מטרתו של המוטאנט שהתעורר היא ליצור עולם חדש עם האנשים החזקים שישרדו את סוף העולם שהוא מתכנן.



 

לפני הביקורת על הסרט עצמו, בואו נדבר רגע על השחקנים. ב"אקס-מן" הנוכחי אנחנו פוגשים את ג'יימס אנדרו מקאבוי בתפקיד הפרופסור האהוב, סופי טרנר הידועה מ"משחקי הכס", כג'ין גריי העוצמתית, ג'ניפר לורנס המוכרת מ"משחקי הרעב", בתפקיד מיסטיק הגיבורה הידועה, ניקולס הולט בתפקיד הביסט, אוון פיטרס, מ"סיפור אימה אמריקאי", בתפקיד קוויקסילבר שלא מפסיק לכבוש אותנו בעזרת חוש ההומור שלו ועוד שחקנים מוכרים רבים אחרים.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

חלק מהשחקנים שנבחרו לקאסט הם שחקנים שכבר יצא לנו לפגוש, ואחרים הם דווקא פנים חדשות שהפתיעו אותנו – אבל כשמסתכלים על הקאסט הכללי, לא היה ניתן לציין מישהו או משהו שחסר וצריך להוסיף. עם קאסט מנצח קשה ליפול, והמרחק לנפילה עבור סרט הזה היה דווקא רחוק. הכימיה בין השחקנים הייתה נהדרת והיה נדמה שכולם חברים ומכירים כבר לא מעט זמן, כל אחד מהשחקנים הצליח להביא לדמות שלו גם את אופי הדמות וגם את עצמו, בקיצור, כפי שאמרנו: עם קאסט כזה כמעט בלתי אפשרי לצאת מאוכזבים. 

ג'ניפר לורנס ואוון פיטרס. קאסט מלא בכל טוב
ג'ניפר לורנס ואוון פיטרס. קאסט מלא בכל טוב © באדיבות פורום פילם



כשהשחקנים טובים, כשהטכנולוגיה והאפקטים בסרט מרהיבים ונראים אמיתיים לחלוטין, הפחד שיכול להשאר לנו מסרטי קומיקס מבית מארוול הוא האם גם מי שלא מתעניין בגיבורי על ולא יצא לו לרפרף בקומיקסים בחייו יוכל להנות מן הסרט. התשובה שלנו היא חד משמעית: אם אתם אוהבים פנטזיה, מדע בדיוני וגם אקשן – הסרט הזה הוא בשבילכם לא משנה אם הכרתם את הדמויות מראש או לא. 

גם למי שלא חובב קומיקס וגיבורי על
גם למי שלא חובב קומיקס וגיבורי על © באדיבות פורום פילם

גם אם לא יצא לכם לצפות בסרטים הקודמים, תצליחו להנות מחווית הסרט ממש בקלות. לאלו מכם שדווקא כן מכירים, אתם תהנו אפילו עוד יותר ותזכו להבין ולהבחין בפרטים קטנים אך חשובים במהלך הסרט, כמו למשל רגע השיא של הפגישה הקצרה עם וולברין. לסיכום, קחו את הרגליים שלכם, אל תהססו ופשוט לכו לצפות. מבטיחים שלא תתחרטו.

תגובות