דיסני מפתיעים ומחדשים: טריילר ראשון ל"מואנה". באדיבות פורום פילם

דיסני מפתיעים ומחדשים: טריילר ראשון ל"מואנה"

הסרט שכולנו מחכים לו. "מואנה" נסיכת דיסני החדשה עומדת להגיע בדצמבר הקרוב לבתי הקולנוע ודיסני שחררה את הטריילר הרשמי והחדש של הסרט. כנסו לראות!

אחרי ההיסטריה של סרט הנסיכות האחרון של דיסני,"לשבור את הקרח", שכבש את העולם יחד עם אלסה, אנה ושיר אחד שאנחנו פשוט לא יכולים לשחרר ממנו / אפשר להבין את ההתלהבות מהסרט החדש של דיסני, "מואנה". עכשיו חברת דיסני תנסה לשחזר את ההצלחה עם נסיכת דיסני חדשה ואקזוטית הישר מאיי הוואי, ששמה הוא כמו שכבר ניחשתם, מואנה. בסרט חדש שייצא ב-18 בדצמבר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מואנה היא ממוצא פולינזי, נווטת מלידה, והיא מפליגה מהאיים העתיקים של אוקיאניה בדרום האוקיינוס השקט בחיפוש אחרי אי אגדי. בזמן מסעה המופלא, היא חוברת לגיבור שלה, חצי האל, ששמו מאווי (בדיבובו של המתאבק והשחקן דווין ג'ונסון). ביחד הם חוצים את הים הפתוח בהפלגה מלאת אקשן ופוגשים יצורי ים אדירים, עולמות תת מימיים עוצרי נשימה ותרבויות עתיקות. והנה הטריילר!

 

הפעם האחרונה שראינו נסיכת דיסני לא לבנה הייתה ב-2010 בסרט "הנסיכה והצפרדע", שקיבל ביקורות שליליות כבר בשלבי ההפקה שלו על געזנות וגם אחרי צאת הסרט הביקורות לא היו ממש אוהדות. דיסני כנראה מנסה לתקן את העוול הזה עם נסיכה שכמו טיאנה מהסרט הקודם, לא תואמת לצבע העור של הנסיכות ה"קלאסיות" או למוצאן.

זה מה שהיה בפעם הקודמת. טיאנה הנסיכה
זה מה שהיה בפעם הקודמת. טיאנה הנסיכה © צילום מסך מיוטיוב

למי ששכח, בעבר כבר הייתה לנו גיבורת דיסני מהוואי, הלא היא לילו האהובה מ"לילו וסטיץ". אז בדיסני בחרו לשקף את התרבות "ההוואית" כהלכה ונתנו דגש על אהבה משפחתית ולא רומנטית. אך, ההבדל המרכזי הוא שלילו היא לא נסיכת דיסני ואילו מואנה החדשה כן. את קולה בגרסה האמריקאית נבחרה לדבב ילידת המקום אאולי'אי קרוואלהו, בת ה-14, תושבת האי אואהו שבהוואי. לקרוולאהו לא היה ניסיון קודם כשחקנית, אך היא חברה במקהלת בית הספר שלה, וחוץ מזה אפשר לסמוך על דיסני שהם יודעים את העבודה.

 
 
תגובות