"מוצאים את דורי": כל מה שרציתם לדעת. באדיבות פורום פילם

"מוצאים את דורי": כל מה שרציתם לדעת


כולנו התאהבנו מילדות בסרט "מוצאים את נמו" וכמובן שגם בדגה המצחיקה והסנילית שהשתתפה בו, בדיוק בגלל זה עכשיו, הריגוש מיציאת סרט ההמשך הוא מאוד גדול. אז אם אתם במתח - הנה כל הפרטים על "מוצאים את דורי"

מה קדם לסרט? 


"מוצאים את דורי" הוא כאמור סרט ההמשך לקלאסיקה "מוצאים את נמו". אין אף ילד שגדל בשנות ה-2000 ולא ראה את הסרט הראשון, ואין אף מבוגר שלא התאהב בסרט. אבל, לאלה שעוד לא מבינים על מה מדובר הנה בכל זאת התקציר: ב"מוצאים את נמו" העלילה סובבת סביב דג שושנון שמאבד את בנו, נמו. נמו נלכד ברשת דגים ומועבר משם לאקווריום במרפאת שיניים. האב יוצא למסע חיפושים אחר בנו בעזרתם של דוגי וצבי ים ובדרך הם צריכים לברוח מלוויתנים, כרישים ואפילו שחפים. באותו הזמן במרפאה נמו מנסה, בעזרת חבריו לאקווריום, לברוח, כשבסוף הסרט נמו ואביו מתאחדים וחוזרים הביתה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

העלילה

אז מי זאת דורי? 
כאמור זוהי הדגה הכחולה והסנילית שעוזרת לאביו של נמו בסרט הקודם למצוא אותו. היא נקראה בדיבוב העברי הקודם דוגי, וכעת, בסרט משלה, היא חוזרת לשמה המקורי - דורי. מי שתדבב אותה בפעם השניה היא אלן דג'נרס, והפעם הסיפור ידבר על כך שדורי מקבלת השראה מדגי השושנון ולאחר זכרון קטן שחוזר אליה היא הולכת לחפש את הוריה בקליפורניה.

 

מי בפנים?


דמויות מצוירות הופכות להיות אהובות מהרבה סיבות. אבל חלק גדול ממכך הוא ליהוק נכון של מדבבים, ואין מה לעשות - יש דמויות שהקול שהוצמד להם פשוט גורם לחיוך. אז בסרט הזה הליהוק הקולי המדהים אכן ממשיך כמו בקודם, ולסנפיריה של דורי נכנסת בפעם השנייה המנחה אלן דג'נרס. בגרסה הישראלית נאלצנו להיפרד בצער רב מהקול של דורי שניתן לה ב"מחפשים את נמו" עקב פטירתה של רמה מסינגר ז"ל. אחריה תבוא ותנסה להיכנס לתפקיד טלי אורן (חדווה מ"נעלמים") בסרט החדש. בהפקה העברית נשמע גם את אפיק רוזן הצעיר בתור נמו, אבל שלא תטעו / כבר יש לו המון נסיון, הוא דיבב ב"קונג פו פנדה", "זוטרופוליס" ועוד.

>> את האפליקציה של פרוגי כבר יש לכם? הורידו עכשיו: למשתמשי אייפון או למשתמשי אנדרואיד 

השערוריה


לפני כמעט חודש יצא טריילר לסרט שבו נראו שתי נשים עם תינוק. הדבר העלה ספקולציות ברשת וכפי שדיווחנו לכם, אנשים רבים טענו כי הן זוג לסביות. ואם התאוריה הזו נכונה, הן זוג הלסביות הראשון שהוצג בסרטי דיסני אי פעם. ספקולציה זו נראתה אמינה אצל רבים במיוחד כי אלן דאג'נרס המדבבת הראשית היא לסבית מוצהרת בעצמה כבר יותר מעשור, אך הדבר עדיין לא אושר ע"י פיקסאר ונותר רק בתור השערה - כמו כן בריאיון שהעניקה אלן בהשקת הסרט היא הכחישה ואף כעסה שאנשים קבעו כי מדובר בזוג לסביות רק בגלל השיער הקצר של אחת האמהות.



הזוג המדובר
הזוג המדובר © צילום מסך מיוטיוב

ההצצות הבלעדיות

just keep swimming


בהצצה הזו לסרט אנחנו רואים את התחלת המסע המרתק של דורי במציאת הוריה, יחד עם חבריה נמו ואביו. מי שמצטרף אליהם בקטע הזה הם אורחים מיוחדים מהסרט הקודם, שכולם מאוד אוהבים! אין ספק שזה קטע מסקרן שמצביע ומבשר על התחלה טובה עבור הסרט הזה, למרות הציפיות הרבות. צפו

 

זכרון לטווח קצר

המאפיין הכי מוכר ומייצג של דורי כפי שכבר אמרנו קודם – זה הזיכרון לטווח קצר. דורי נוטה לשכוח את מה שדיברה עליו ודבר זה יוצר מצבים מביכים ומצחיקים, כמו למשל בסרט הראשון שבאמצע שעזרה לאבא של נמו, שכחה מה היא עושה וחשבה שהוא עוקב אחריה. בהצצה פה אנחנו נחשפים לעוד מקרה בו דורי מאבדת את זכרונה ולא זוכרת כלום תוך כדי שיחתה עם עוד אורח מעניין. דורי מנסה להיעזר בו כדי להגיע אל הוריה וכמעט נופלת בפח שהוא מנסה ליצור.

 מה ההמשך? בקרוב נדע

 

ויש גם הקרנות טרום-בכורה ביום שהסרט יוצא בארה"ב. לאלו מביניכם שממש לא יכולים כבר לחכות! אז תרשמו - 17.6 ו18.6 ברחבי הארץ! 

 
תגובות