למה כריס פראט חתך את ג'ניפר לורנס מתמונות?. באדיבות פורום פילם

למה כריס פראט חתך את ג'ניפר לורנס מתמונות?

צחוק בעבודה. בימים אלה ממש שני הסטארים הגדולים של הוליווד, כריס פראט וג'ניפר לורנס, עובדים על קידום סרטם החדש והמסקרן, "הנוסעים". רק שבין סט לסט, מצאו השניים זמן לשגע קצת את האינטרנט ובעיקר להצחיק. מה קרה כשכריס פראט חתך את ג'ניפר לורנס מהתמונות שלו באינסטגרם?

אין ספק שלהצטלם יום יום שעה שעה זה לא פשוט בכלל, לכן מדי פעם צריך (ואף מומלץ!) לעשות את יום הצילומים לקצת יותר מעניין - ואיזו דרך יותר טובה וכיפית לעשות את זה מאשר כזו שמכניסה צחוק וקצת שטויות תוך כדי. הנה דוגמת מופת לכך, שמציגים השחקנים כריס פראט וג'ניפר לורנס. השניים החליטו להפוך את יום הצילומים הרגיל שהם מבלים בקידום הסרט "הנוסעים" מעוד יום רגיל ליום הרבה יותר מצחיק, כשהם מעלים תמונות מצחיקות וקטעי וידאו קורעים מצחוק מהסט לאינסטגרם ועל הדרך גם משמחים את המעריצים. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הכל התחיל מיום שני שעבר, כשפראט תיעד סלפי שבו רואים רק חצי מהפנים של לורנס כשזה ממש בולט בקצה התמונה וכתב "סוף סוף יש לי סלפי עם ג'ן כמו שכל כך רציתם". אחר כך הוא כמובן המשיך עם סדרה של צילומים מצחיקים, כשבכולם אי אפשר באמת לראות את השחקנית שמככבת לצידו - וכולם לוו כמובן בסדרה של תיאורים שנונים וציניים במיוחד, שהצליחו להצחיק רבים.

הסאגה נמשכה ושברה את האינטרנט, כלשבסוף התמונה האחרונה הועלתה בחמישי שעבר. זה היה כשפראט שיתף תמונה ממאחורי הקלעים בהופעה של גרהאם נורטון ותיאור הפוסט היה "אני, ג'ניפר לורנס וג'יימי אוליבר במאחורי הקלעים של ההופעה של גרהאם נורטון, מקדמים סרט בשם "הנוסעים" שיגיע בקרוב לתיאטרון הקרוב אליכם". נחשו מי נחתכה במקרה בתמונה? 

 

Finally got that selfie with Jen y'all wanted. #passengersmovie

A photo posted by chris pratt (@prattprattpratt) on

פראט ולורנס הצליחו להוכיח שאפשר לשלב גם הומור בימי עבודה ארוכים שכאלה וזה גם השתלם להם, כי הם נתנו עוד תמריץ לגולשים לחכות בקוצר רוח לסרט (יכול להיות שבעצם הכל היה תרגיל שיווקי?). מה שלא יהיה - אנחנו, ושאר עולם האינטרנט, נהננו מאוד מהתמונות הקורעות. עם חוש הומור כזה וכימיה כזאת, בהחלט יש למה לחכות! 

 

Here Jen and I pose with @elrubiuswtf

A photo posted by chris pratt (@prattprattpratt) on

 

 

 
תגובות