הסוף לספק: האם שיר מורנו תשתתף בסרט של מועדון החנונים?. צילום: ירון שרון

הסוף לספק: האם שיר מורנו תשתתף בסרט של מועדון החנונים?

קיבלנו לא מעט פניות מהגולשים שתהו האם שיר מורנו תשתתף בסרט של הסדרה המצליחה או תאלץ לוותר בגלל ההריון. כעת מורנו בעצמה חושפת את התשובה לתעלומה. צפו

בחודשים האחרונים שיר מורנו לקחה הפסקה מהפקות גדולות וממשיכה להופיע על הבמות בקצב די קטן, כל זה בגלל ההריון המדובר של הכוכבת שתהפוך בעוד מספר חודשים לאמא בפעם הראשונה. מה שגרם לכולם להתאכזב ולהבין שהיא לא תשתתף בסרט של מועדון החנונים. אך האם זה נכון?

כתב: משה אבוטבול | צילום: ירון שרון |
 

בראיון שקיימנו באיחוד של כוכבי "החממה", שיר חשפה כי היא קיבלה לא מעט פניות מצד המעריצים שלא הבינו מה הולך לקרות עם דמותה כתות מלכת הכיתה, שכן היא אחת מהדמויות הראשיות הבולטות בגרסת הטלוויזיה. אלא שהיה מוקדם מדי להתאכזב - מורנו תחזור לגלם את הדמות גם בגרסת הקולנוע של "מועדון החנונים" אלא שהתפקיד יהיה קטן יותר ממה שתוכנן תחילה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

© יחסי ציבור

אולי תפקידה של מורנו הוקטן, אך במקביל צורפו שני שמות חזקים של שתי כוכבות נוער אהובות לקאסט. הראשונה היא כוכבת "נעלמים" - גאיה גור אריה שתגלם את ורדינה, והשנייה, כפי שהיינו הראשונים לפרסם, היא שירן סנדל שתגלם את מלכת השכבה - היידי. הצילומים יתחילו ממש בקרוב והקאסט מקיים בימים אלו חזרות מקדימות על התסריט.

הראיון המלא עם מורנו ושאר הקאסט המאוחד של "החממה" יעלה בקרוב בפרוגי.

תגובות