הקהל מחרים: הגולשים קוראים לא לצפות ב"נשמה של כלב". צילום מסך מיוטיוב

הקהל מחרים: הגולשים קוראים לא לצפות ב"נשמה של כלב"

הסרט "נשמה של כלב", שעורר סערה גדולה סביבו, יצא בסוף השבוע האחרון לאקרנים. לאחר שנחשף ברשת כי ההפקה מתעללת בכוכב, ארגוני זכויות בעלי החיים קראו להחרימו. עם יציאת הסרט, הסערה חוזרת וגם הקהל לא נשאר אדיש

הסרט "נשמה של כלב" מבוסס על רב מכר שיצא לו אי שם בשנת 2010, הוא היה אמור להיות סרט שובר קופות לכל המשפחה, אך לפני חודש ארגוני בעלי החיים קראו להחרימו. תמונות וסרטונים מהסט שוחררו לרשת לפני כחודש ובהם נחשף מה עובר באמת על הכלב שמככב בסרט. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

הטריילר של הסרט מציג מצב מושלם - סרט מושלם לכל המשפחה, בכיכובם של כלבים חמודים, שמחים, קופצניים, ושובי לב. אך מאחורי הקלעים לביים כלב יכול להיות משימה לא פשוטה בכלל. בעלי חיים רבים לוקחים חלק בסרטים הוליוודים, ובניהם בעיקר קופים וכלבים. גם ב"נשמה של כלב" - מדובר בכלב מאולף שאמור להיות רגיל לצילומים ועבודה בסט, אבל כמו כולם לא תמיד מתחשק לו לעשות דברים.

הטריילר ה רשמי של הסרט
 

בסרטון שעלה לרשת רואים איש צוות מנסה להכניס בכח את הכלב לבריכת מים לטובת הצילומים. הכלב, שנמצא במצוקה אמיתית, לא הכי בעניין ונראה מאוד מפוחד. אם תשימו לב טוב טוב, תוכלו לראות  את הסצנה הזאת גם בטריילר הרשמי של הסר. הסרטון הפך לוויראלי וארגוני בעלי החיים קראו להחרימו. כעת, התגובות לא נרגעות וגם הקהל קורא להחרים את אותו.  

הגולשים קוראים לא ללכת לסרט. כך לדוגמא גולש אחד כתב "לא מסבסדים סרט שהתעלל בבעלי חיים" ואילו בפוסט אחר שפורסם על הסרט, גולשת אחרת כתבה "רציתי לראות את הסרט, אבל עכשיו אין סיכוי. מחרימה מחרימה".

 

 



תגובות