זמן מסך: סרטי האנימציה שצריכים להפוך לסדרות. צילום מסך מיוטיוב

זמן מסך: סרטי האנימציה שצריכים להפוך לסדרות

מכירים את זה שאתם מכורים לסרט מצוייר והייתם מוכנים לראות סדרה שלמה שלו?הנה הרשימה שלנו לסרטים שהכי מגיע להם לקבל את המעמד!

ללכת לקולנוע ולראות סרטים מצוירים מצחיקים ומעניינים, זה תמיד כיף ונחמד והם עושים ממש מצוין את העבודה. אבל שאלה אחת תמיד הייתה בראש שלנו והיא, איך זה שחלק גדול מהם עדיין לא עבר למסכי הטלוויזיה?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הקול בראש

"הקול בראש" זה לא עוד סתם סרט מצויר, מדובר כאן באחד הסרטים הגאוניים ביותר שנעשו בשנים האחרונות. ליצור דמויות שכביכול משפיעות על רגשות של בני אדם זה רעיון מאוד יצירתי, מצחיק ומעניין, זה דבר שאף במאי לא חשב על קודם ופה ראינו שנעשתה השקעה רצינית ויוצאת דופן. יחד עם הדמויות הקורעות מצחוק והאפקטים הצבעוניים לאורך כל הסרט, קיבלנו אנימציה קולנועית חווייתית ובלתי נשכחת.

© giphy

אבל למה זה עצר כאן? אם פורמט כזה איכותי החזיק בתור סרט קולנוע, אז אין שום סיבה שהוא לא יוכל להמשיך ולתפקד גם ברצף של פרקים. בכל זאת, לכל אחד בראש יש תמיד כמה קולות. אז הגיע הזמן לתת להם ביטוי גם בסדרה.

צעצוע של סיפור

שאנחנו לא נציין את הצעצועים שעשו באז לא קטן בעולם האנימציה? הם עשו את זה ובגדול במשך שלוש סרטים, שזכו לביקורות טובות ולהצלחה ענקית. כל הדמויות בסרט מעלות לנו אחת אחת צחקוקים גדולים, הטקסטים נכתבו בצורה מאוד מקורית ושנונה, ובכלל כל התגלגלות האירועים שהיו בכל שלושת הסרטים, מצדיקה את הסיבה שלשמה אפשר לצפות בהם, פעם אחר פעם בלי שימאס לנו. כל מה שצריך בנוסף זה פופקורן, שתייה, חבר'ה לצפות ביחד איתם והכול מושלם.

© giphy

מי אמר אבל שאין עוד מקום בין הסדרות בשביל "צעצוע של סיפור"? אחרי הכול, לא מספיק לראות את זה רק פעם בכמה שנים. מעבר לכך, גם יש מספיק דמויות מעניינות שאפשר להתעמק בהן וצריכות עוד יותר זמן מסך. אז אם ככה, אפשר להפוך את הכותרת לצעצוע של סדרה.

עידן הקרח

הבמאים כריס וודג' וקרלוס סלדאנה, החליטו להביא רעיון קפוא שהצליח לעבוד יפה כבר מ2002, ובינתיים אין טענות. לא היה רגע אחד במהלך הסרט, שלא התפוצצנו מצחוק מהחיות המוזרות עם הפאנצ'ים החזקים, ולא הורדנו לחצי שנייה את העיניים מהמסך. "עידן הקרח" תמיד גרם לנו להרגיש כמו ארטיקים אבל בסוף, יוצא שזה בסך הכול המזגנים שבתוך אולם הקולנוע. יש את זה ביותר קר? שום סיכוי.

© giphy

אז נכון שבארבעת הסרטים הכרנו טוב מאוד את הדמויות, אבל היינו רוצים לראות ולצחוק מהן עוד יותר. זה מתאפשר רק אם העלילה תתפצל לתסריטים נוספים שיוצגו בסדרה שכולה גוש קרח אחד ענק, כי אחרת זה בכלל לא יוכל לעבוד. הרעיון יכול לתפקד מצוין. רק לא לשכוח להדליק חימום!

גשם של פלאפל

לסרט כזה ממש אי אפשר לא לבוא רעבים. מכמויות האוכל שאנחנו רואים על המסך, המחשבה היחידה שרצה בראש היא, מה נאכל אחרי שהוא יסתיים. הסרט הראשון שיצא לאקרנים ב-2009, קיבל שפע של ביקורות חיוביות, לעומת החלק השני שיצא לפני שנתיים ולא כל כך הצליח בצורה מסעירה, אבל זה כמובן לא אומר שזה הרס את שמו הטוב של הסרט. בסך הכול הבמאים, פיל לורד וכריסטופר מילר יצרו עלילה מעניינת שהיא בהחלט צריכה להימשך.

© giphy

בדיוק בגלל זה, תמיד אפשר לתת עוד צ'אנס ולכן הפוטנציאל הגדול שטמון ב "גשם של פלאפל" צריך להתממש בעולם הטלוויזיוני. מה רע, אפשר לשבת מול מסך הטלוויזיה עם איזה חטיף וליהנות מתוכנית עם מזון מגרה במיוחד. פשוט מאוד יותר פרקים, יותר תיאבון.

שרק

את הרפתקאותיו של שני היצורים הענקים עם החמור, חווינו במשך ארבעה סרטים ונפרדנו מהן לפני שבע שנים. כל הסרטים ליוו באפקטים נדירים, ברגעים מותחים, עוצרי נשימה ועם מלא דמויות מגוונות, מוזרות ובעיקר משעשעות. בארצות הברית יצאו סרטי המשך שלו כמו, הסרט הטלוויזיוני "חג המולד של שרק" וסרט קצר בשם "לא מפחדים משרק" שזכו לכמות מטורפת של צופים. אפשר להגיד, שזה הישג מאוד גדול לאולפני דרימוורקס, הם יצרו חוויה קולנועית בלתי נשכחת וסיפקו לגמרי את הסחורה.

© giphy

מתי סוף סוף נזכה לראות אותו שוב? הגיע הזמן שגם העוג הירוק יקבל סדרה גדולה משלו. נוסף לכל זו גם הזדמנות מצוינת להציג בכל פרק הרפתקה חדשה ומרתקת. חוץ מזה אם לבובספוג יש, אז למה לא לשרק?

המיניונים

הסרט האחרון של החבורה הקרועה והמצחיקה אומנם לא כל כך הצליח לפני שנתיים אבל ברור לגמרי, שהבננות המדברות כבר ממזמן הצליחו לכבוש אותנו ועוד הרבה מאוד צופים. נזכיר גם, שביוני הקרוב עומד לצאת הסרט "המיניונים: גנוב על העולם" אז אנחנו בטוחים שהפעם ההפקה תשקיע יותר ותספק לנו חוויה קולנועית מתקנת, וכמובן ביותר מצחיק.

© giphy

רק רגע, לפני שלא נפסיק לדבר על הסרט הבא שלהם נשאלת השאלה הבאה: איך זה שלחבורה כזאת מיוחדת אין תוכנית טלוויזיונית שמשודרת מדי יום? הרי המיניונים קצת מיצו את עצמם בתחום הקולנוע, אז זה הזמן הנכון ביותר, שנראה אותם בצורה קצת יותר שונה. אנחנו חושבים שעם הניסיון החזק שלהם, יש כל התנאים הדרושים בשביל לככב בטלוויזיה.

 

תגובות