החמישייה: גיבורי העל שהיינו רוצים לראות יותר. צילום מסך מיוטיוב

החמישייה: גיבורי העל שהיינו רוצים לראות יותר

אחרי שבוע שכולו עסק בגיבורת על אחת מיוחדת, החלטנו להקדיש את החמישייה השבועית שלנו לעוד כמה גיבורים שהיינו רוצים לראות יותר על המסך

בשבוע שבו אנחנו מקבלים מנה גדושה של גיבורי על, בזכות יציאת הסרט שכולנו חיכינו לו, "וונדר וומן" בכיכובה של הגאווה הישראלית שלנו, גל גדות המוכשרת, זה רק מתבקש שנקדיש את החמישייה שלנו לסופר הירוס מגניבים. אנחנו בחרנו לתת את הבמה לכאלו שהיינו רוצים לראות יותר על המסך.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ספיידרמן

טוב, זה היה ברור כשמש שנכניס את איש העכביש המשעשע הזה לרשימה שלנו נכון? גיבור העל האהוב מלווה אותנו הרבה מאוד שנים, אם זה בחוברות הקומיקס המהנות או בסרטים המושקעים והמצחיקים שיצאו בכיכובו. יש בספיידרמן משהו חנוני ובמקביל גם מצחיק שיודע להיות "המגניב" של החבורה.

 

אישור כניסה לחמישייה: ספיידרמן הוא בהחלט אחד מגיבורי העל, שהצליחו לרתק אותנו. נכון שכבר היו לא לא מעט סרטים וסדרות טלוויזיה, אך כל פעם מחליפים את השחקן על המסך הגדול והיינו רוצים שיהיה אחד קבוע כדי שנוכל להכניס אותו אלינו ללב. בקיץ הקרוב יוצא סרט חדש עם השחקן החדש. נקווה לטוב, כי עם סרט גדול באה אחריות גדולה.


גאמורה

גיבורת העל הירוקה מ-"שומרי הגלקסיה" היא אחת מהתוצרים המרשימים שהתקבלו מהעבודה המושקעת והרצינית של במאי ותסריטאי הסרט, ג'יימס גאן. זו דמות שהצליחה מאוד, לעשות רושם מצוין וכשראינו אותה בחלקו הראשון של הסרט והופתענו ממש לטובה מהאנרגיות המיוחדות שהביאה איתה. מה שיפה בגיבורת העל הזו זה שמצד אחד היא מעט קשוחה אבל מצד שני, יש לה לב טוב והיא גם מאוד מרגשת.

 

אישור כניסה לחמישייה: השחקנית זואי סלדנה שגילמה את גאמורה הכניסה בדמותה את כישורי המשחק המדהימים והמגוונים שלה. וגם בשבוע שבו גל גדות מציגה את כוחות העל שלה לכולם - אנחנו חושבים שאפשר לתת את הספוט גם לגיבורת העל הירוקה.

סופרמן

איך אפשר שלא לציין את אחד מגיבורי העל האהובים והפנטסטיים ביותר שנעשו? סוטפרמן הוא גיבור העל הכי מושלם שיש - מבחינתנו הוא גם הכי חזק שיש ואין ספק שהוא ראוי להיות כאן.

 

אישור כניסה לחמישייה: הכי היינו רוצים רומן קולנועי בין סופרמן לוונדר וומן, תחשבו איזה יפה זה יהיה! מה גם שסופרמן לא יהיה בסרט הראשון של "ליגת הצדק" בגלל שדמותו, לפחות ממה שהוצג לנו, מתה בסרט "באטמן נגד סופרמן".

קאטוומן

גיבורת העל הזו הופיעה בחוברות הקומיקס, כבר בשנות ה-40 אבל בעולם הקולנוע הופיעה לראשונה בסרט "באטמן חוזר" לפני 25 שנים ומאז היא הפכה לאהודה ומוערכת. נכון שהדמות שלה היא עם אופי מאוד מרושע וחתולי ובעלת המון רוע, אבל למרות זאת ראינו שיש לה רגשות ושממש אין לה לב שכולו עשוי מקרח. 

 

אישור כניסה לחמישייה: קאטוומן היא אחת מנבלי העל שהצליחו להפתיע אותנו משום שבתחילה, חשבנו שמדובר בגנבת חסרת רגשות אבל אחר כך הבנו שיש לה גם צד עדין ונחמד, מה שהפך את דמותה לאהובה ולכזו שבלתי אפשרי לחלוטין להוציא אותה מהראש. 


ת'ור

האל המטורף והמסוקס שכבר אותנו גם בסרטים שלו לבד וגם כחלק מ"הנקומים", הפך תוך זמן קצר לנושא שיחה בלתי פוסקת במשך תקופה ארוכה. ת'ור הראה לנו מאפיינים שכיחים ולא רגילים בכלל ממה שאנחנו רואים בדרך כלל מגיבורים אחרים. אבל התכונה שבאמת מייחדת אותו היא העובדה שהוא לא רק כוחני, בעל רצינות יתר וממוקד במטרות, אלא הצד שמלא בשמחה ובחיוביות שמשתקפת לנו בצורה חדה וברורה מכפי שהיא משתקפת אצל שאר גיבורי העל.

 

אישור כניסה לחמישייה: תשלבו אל שבא לעזור לעולם האנושי - קיבלתם גיבור על יוצא דופן שלא משנה מה תמיד נרצה לראות על המסך. במקרה שלו זה מלווה גם בפרצוף מושלם (שגם זכה בעבר בתור "הגבר הכי מסוקס בעולם") אז זה בכלל טוב. ת'ור אתה האליל שלנו!

תגובות