לא עובר סלקציה? הצצה בלעדית ל"אימוג'י - הסרט". באדיבות פורום פילם

לא עובר סלקציה? הצצה בלעדית ל"אימוג'י - הסרט"

עם יד על הלב - כולנו די פקפקנו באפשרות של האימוג'ים לעבור מהטלפון אל מסך הקולנוע, אבל עכשיו אנחנו מתחילים קצת יותר להאמין שזה יכול לקרות כמו שצריך. עם הדיבוב של ג'יימס קורדן מ"קארפול קריוקי" הסרט הזה מסתמן כלהיט. צפו בקטע שתורגם בלעדית לפרוגי!

לא סתם החברות המפיקות נלחמו על הסרט הזה. מדובר ברעיון מגניב עם פוטנציאל רחב ומגוון, שאם הוא יהיה עשוי טוב - כמעט ואין ספק שהוא יגרוף הצלחה גדולה. את עניין ההצלחה נגלה רק כש"אימוג'י" יצא לאקרנים ב-27 בחודש, ובינתיים נספר שהסרט עצמו עוסק מן הסתם בעולם הפופולרי שבתוך הסמארטפון, ובפרט בסמיילים שהפכו כבר לחלק מהשפה. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסיפור הוא סביב ג'ין, אימוג'י שנולד עם מלא הבעות ולכן מנסה לתקן את עצמו. הוא ושני חבריו מנסים למצוא את הקוד שיעשה זאת - שיהפוך אותו לנורמלי ובעל הבעת פנים אחת כמו כל האימוג'ים. בתוך כל התסבוכת הזו, הטלפון עצמו נקלע לסכנה שמעמידה את כל האימוג'ים האחרים בסכנה גם הם. זה מה שגורם לשלושה לנסות ולהציל בנוסף לג'ין, גם את כל עולמם הטכנולוגי שעלול להימחק לנצח. 

בין המדבבים שמצטרפים למשימה נמנה ג'יימס קורדן האחד והיחיד המוכר לכם מ"קארפול קריוקי", שידובב את "היי פייב" / האימוג'י של הכיף. אליו יצטרפו ג'ייק טי אוסטין מ"המכשפים מבוורלי פלייס", כריסטינה אגילרה בכבודה ובעצמה, סופיה ורגרה מ"משפחה מודרנית" ועוד רבים וטובים. אז עד שנוכל לראות את הסרט, הכנו לכם הצצה בלעדית לפרוגי ומצחיקה בטירוף לכבוד יום האימוג'י הבינלאומי! צפו:

באדיבות פורום פילם
 
 
תגובות