בסופ"ש הקרוב: החנונים משתלטים על פרוגי!. צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג

בסופ"ש הקרוב: החנונים משתלטים על פרוגי!

כוכבי "מועדון החנונים - הסרט!!" יקחו את המושכות לידיים וישתלטו על האתר ועל האפליקציה במשך סוף שבוע שלם עם כתבות שהם בעצמם מכינים עבורנו. מה זה אומר? צפו בסרטון ההשתלטות!

אחרי טל מוסרי, ירדן הראל ונועה קירל, היכונו לסוף שבוע נוסף של השתלטות, והפעם כקבוצה! כוכבי "מועדון החנונים - הסרט!!" מגיעים לפרוגי עם הטייטל הנחשק -"עורכים-אורחים", ולמעשה יזכו להיות הראשונים בתפקיד לשנת 2017. כל זה יקרה במשך סוף שבוע שלם ולרגל יציאת הסרט השבוע לאקרנים (3.8). בקיצור, החנונים (וגם חלק מהמקובלים) ידאגו לכם לכתבות הכי שוות בסופ"ש הקרוב!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לחבורת החנונים נמאס להשאר בשוליים, והמעבר לקולנוע רק פתח להם את התיאבון להשתלט ולהופיע בכל מקום. לכן, ביוזמתו של יותם (יואב רוטמן), החליטה החבורה להשתמש בכישוריי "החנונים" שלהם, להיות האקרים מיוחדים ולהשתלט על האתר ועל אפליקציית פרוגי.

עריכה: שחר ברקת | עריכת תוכן: משה אבוטבול ואורטל כהן |
 

מה זה אומר?

יון תומרקין, שירן סנדל, עמית פרקש, יואב רוטמן, נוה צור, אורי בלופרב וגאיה גור אריה, יהיו אחראיים על תכני האתר במסגרת ההשתלטות שלהם הכוללים בין היתר: פלייליסט מוזיקה בספיישל, טיפים מיוחדים, "היוש או ביוש" קצת שונה ממה שאתם רגילים, אחד מהכוכבים ינחה את אינסטוש, וכמובן יהיו עוד כמה כתבות שלגמרי יגרמו לכם לרצות להיות חלק מהם.

#הפיצו את הבשורה!

תגובות