עם טל מוסרי בספארי: "הבוגד הפך לגאון". צילום: חגי דקל

עם טל מוסרי בספארי: "הבוגד הפך לגאון"

תפסנו את טל מוסרי לראיון בספארי ברמת גן, בו הצטלם הסרט הראשון בכיכובו - "מבצע ביצה". שמענו ממנו על התקופה הטובה בחייו, על האפשרות שיצור סדרת נוער ומה דעתו על הפרידה של ערוץ הילדים מ"יס" ו"הוט"? צפו

הקריירה של טל מוסרי מצליחה להשאר רלוונטית וחיה כל הזמן, כוכב הילדים התחיל את דרכו כבר בילדות, המשיך ללהקה צבאית ומשם לקריירה בתיאטרון ו"שירות קבע" בערוץ הילדים, עד שהגיעה ה"בגידה" הגדולה לערוץ המתחרה שעוררה באז תקשורתי עצום - כזאת שהחייתה מחדש את הקהל הצעיר ואת הקהל הבוגר יותר.

שנתיים אחרי המעבר הדרמטי לערוץ ניקלודיאון, טל מוסרי נמצא באחת מן התקופות הטובות ביותר בקריירה שלו שבימים אלו מצטלם לשתי סדרות נוער שונות, יחזור בקרוב לתיאטרון אחרי הפסקה של כשני עשורים (ב"הבימה"), יצר יחד עם גיורא חמיצר שעשעון טלוויזיה מצליח ואף מככב לראשונה על מסך הקולנוע בסרט "מבצע ביצה" (לצד ירון ברלד, טילטיל ושלומי קוריאט). וכל זה במקביל להופעות הקיץ המסורתיות מדי שנה. 

כתב: משה אבוטבול | צילום: חגי דקל | עריכה: אמיר סולמון
 

ב"מבצע ביצה" מגלם מוסרי את השוטר הלא יוצלח והבעייתי, כל זה בעקבות תקרית גניבה בספארי ברמת גן, שם גם נפגשנו עם מוסרי לשיחה על כל מה שעבר עליו מאז וגם על הצילומים המיוחדים של הסרט בלוקיישן הדי פראי.

© באדיבות יונייטג קינג

 

תגובות