פרסי אופיר 2017: "פוקסטרוט" הוא הסרט הזוכה. צילום: רפי דלויה

פרסי אופיר 2017: "פוקסטרוט" הוא הסרט הזוכה

טקס פרסי הקולנוע השנתי התקיים אמש (ג') והכריז על זוכים בעשייה הקולנועית של השנה האחרונה. הזוכה הגדול של הערב: הסרט "פוקסטרוט"

אמש (ג'), התקיים במשכן לאומנויות הבמה באשדוד, טקס פרסי אופיר לקולנוע שבמהלכו מוענקיפ פרסים שונים בקטגוריות על הסרטים הישראלים של השנה, כאשר בסוף מוכרז הסרט הטוב ביותר שיזכה להתמודד על ייציגות בקטגוריית הסרט הזר בקולנוע.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לטקס הגיעו שלל אנשי קולנוע וכוכבי הסרטים וביניהם: רן דנקר יחד עם בני הנוער המככבים ב"מוטלים בספק", נלי תגר, ג'וי ריגר, ג'ורדי, מירי מסיקה, אביב אלוש, האולטראס, ליאור אשכנזי, דניאל מורשת שהוא גם חלק מחברי האקדמיה לקולנוע ולטלוויזיה ונוספים. 

© רפי דלויה
© רפי דלויה

אחרי לא מעט רעש על אי הזמנתה של שרת התרבות והספורט, מירי רגב,  במקום נרשמו כמה נאומים שניסו להיות די עדינים אך העבירו לה את המסר. בנוסף, נערה בת 17 מאשדוד, התפרצה באמצע הטקס וצרחה על כך שהשרה חסרה ושהיא אוהבת אותה. בעקבות כך היא הוצאה מהאולם.

בקטגורייה החשובה של הטקס - הסרט העלילתי הטוב ביותר, זכה הסרט "פוקסטרוט", בכיכובם של ליאור אשכנזי, שירה האס וגפן ברקאי. "פוקסטרוט" ינסה להתמודד על מקום באוסקר העולמי, אך בינתיים הוא קטף את רוב הפרסים בטקס המקומי וביניהם: השחקן הטוב ביותר (אשכנזי), בימוי, מוזיקה מקורית, פסקול, צילום ועיצוב אומנותי.

© רפי דלויה

עוד זכו בפרסים: "געגוע" בפרס התסריט, הסרט התיעודי מעל 60 דקות - "בן גוריון, אפילוג", שחקן המשנה: עמי סמולרצ'יק, "פיגומים", שחקנית המשנה: מונה חווא, "לא פה לא שם".

© רפי דלויה

 

 

תגובות