פשוטה ומסובכת: דמי לובאטו מרגשת בדוקו החדש שלה. gettyimages

פשוטה ומסובכת: דמי לובאטו מרגשת בדוקו החדש שלה

הזמרת דמי לובאטו נמצאת ברדאר שלנו כבר עשור. היא גדלה איתנו ויחד עם זאת הספיקה לצבור חוויות קשות בדרך. בסרט הדוקומנטרי החדש שלה היא חושפת את האמת על התמכרויות שלה, היחסים המסובכים עם אביה הביולוגי ואת ההכנות לאלבום החדש ולהקלטות. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הסרט החדש שלה "Simply Complicated"

דמי לובאטו למדה על בשרה איך זה להתבגר אל מול מסכי הטלוויזיה שלנו בדרך הקשה. כבר עשר שנים שלובאטו מכבבת בכל תחנת רדיו אפשרית וכובשת מצעדים. זוכה להצלחות ענק אשר כללו זכיות בתחרויות שוות וזיכו אותה במועמדות ראשונה לגראמי בגיל 25. בין השאר יש לה ליין של מוצרי טיפוח וקולקציית ביגוד ספורט. אך המשפט  לא כל הנוצץ זהב תקף גם בעולם הבידור, מתחת לכל ההצלחה והתהילה התמודדה לובאטו עם דברים אפלים, וכל זה כשהיא נערה. בסרט החדש עליו עבדה בשנה האחרונה, חושפת דמי תיעודים קשים על תקופת ה"זוהר" שלה מההתחלה ככוכבת דיסני, למשברים ובעיות ההתמכרויות שלה ועד היום.  

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

היא החלה כילדת הפלא בסדרת הילדים "החברים של ברני" שם גם הכירה את סלינה גומז, אך הפריצה הגדולה שלה קרתה ב2008 עם ליהוקה לסרט "קאמפ רוק" הסרט צבר הצלחה מסחררת ודמי הפכה בין לילה לכוכבת ילדים ונוער מוכרת. ההצלחה לא איחרה לבוא ומיד אחרי הסרט השני בסדרת "קאמפ רוק" קיבלה לובאטו תוכנית משלה בדיסני אותה כולנו מכירים "תנו לסוני צ'אנס". וכל זה כשהיא בת 17 בלבד. 

© GettyImages

בסרט מספרים חברי המשפחה כי ההצלחה הייתה קשה לדמי, וברגעי המשבר היא פנתה לסמים. ורגע המשבר הגדול היה כשדמי פרשה מסיבוב ההופעות שלה לאחר תקרית אלימה בינה ובין אחת הרקדניות שלה אך לצד החשיפות הקשות בסרט, מתוארת גם ההתפכחות של הזמרת, את תהליך השיקום שעברה עד לאישה שהיא היום. 

השנה דמי שיחררה את אלבומה השביעי במספר, ונתנה לנו הצצות מהכנתו. את הצילומים ותיעוד מאחורי הקלעים למסע הקידום לשיר שלה "Sorry Not Sorry" בו היא עברה בין בתים ברחבי ארצות הברית ונתנה הופעות פרטיות.  

מתוך ההופעות הפרטיות
 

הסרט לוקח אותנו למסע של שעה שבעקבותיו נצליח להבין טיפה על חייה המורכבים של לובאטו. הבעיות שהיא התמודדה עימם בתור נערה דחויה אינם שונים מסיפורים רבים מוכרים, בתור נערה היא סבלה מדחיות חברתיות כאלה שהובילו אותה לפתח בעיות אכילה ודימוי עצמי. בסרט דמי חושפת תיעודים שלה עם תמונות מזעזעות כשהייתה חולה בבולימיה, אך לצד זה הראתה את השינוי שעברה בעזרת המשפחה. 

 

ועכשיו בפאן האישי, הסרט גרם לנו להסתכל אחרת על דמי גרם לנו לראות שיש מעבר לנסיכת הפופ רוק הכישרונית שהיא. צריך הרבה מעבר לאומץ כדי להיות מוכן לחשוף את עצמך לקהל רחב של אנשים בלי מסכות ולדבר על הדברים הקשים. הסרט אמנם בחוץ פחות משבוע אבל הצליח לעשות באזז חברתי ותקשורתי סביב דמי וסביב הבעיות עליהן דיברה בסרט, בתקווה שאנשים אשר נמצאים באותו סבל שהזמרת הייתה ימצאו מענה ואולי גם יצאו מזה. 

הסרט זמין לצפייה ישירה בערוץ היוטיוב הרשמי של דמי 

 

 

 

 

תגובות