עברו הלאה: איפה הילדים מהסרטים נמצאים היום?. צילום מסך מיוטיוב

עברו הלאה: איפה הילדים מהסרטים נמצאים היום?

כולנו זוכרים את הסרטים האהובים עלינו בתור ילדים, אבל האם אי פעם שאלתם את עצמכם: "איפה הילדים ששחקו בסרטים האלה נמצאים היום?" מליזי מגוויר ועד הארי פוטר, הנה כמה ילדים מהסרטים הקלאסיים ואיפה הם נמצאים היום

החלטנו להעלות טיפה זכרונות ילדות מהסרטים הקלאסיים האהובים עלינו; ואם להיות ספציפיים, להיזכר בילדים שגילמו דמויות אהובות מהסרטים הפופלריים, ולגלות עד כמה הם השתנו וגדלו מאז ועד היום. אזהרת נוסטלגיה לפניכם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הילרי דאף: ליזי מגוויר 

נכון להיום, הילרי דאף שהייתה כוכבת הסרט 'ליזי מגוויר' – סרט הפריצה שלה, כיום בת 30. דאף טוענת כי  מעדיפה להתרכז בתשוקתה האמיתית- מוזיקה ובנוסף עסוקה בטיפול בבנה, לוקה בן ה-5. עם מספר אלבומי פלטינה, שחררה דאף לפני שנתיים את אלבומה החמישי הנקרא 'לנשום'.  בנוסף להצלחה המסחררת של האלבום, הלהיט שלה 'chasing the sun', עבר יותר מ14 מליון צפיות בכמה שבועות ספורים. כל הכבוד הילרי !

הילארי דאף
הילארי דאף © gettyimages צילום מסך מיוטיוב

 רופרט גרינט: הארי פוטר 

תאמינו או לא, אבל רופרט גרינט היה אחד מהחבורה המרכזית בטרילוגיית סרטי הארי פוטר- שם שיחק את רון ויזלי הילד הג'ינג'י החמוד. מאז שהצילומים של סרטי של הארי פוטר הסתיימו, חשב רופרט על להגשים את אחד מהחלומות הרטובים שלו בתור ילד, וקנה אוטו גלידה! כן כן, שמעתם נכון. למעשה, כיום רופרט כבר בן 29 ושיתף כי תשוקתו אל אור הזרקורים כל כך עזה שהחליט לנסות תחום אחר בעולם המשחק ועבר אל במת התיאטרון. "כל הילדות שלי, באמת, הייתה מוקדשת לזה, תמיד הרגשתי כאילו אני מפספס קצת," הוא סיפר, "אני אוהב לעשות תיאטרון ... זה היה ממש חינוכי, להיות על הבמה, התאהבתי במשחק שוב."

רופרט גרינט
רופרט גרינט  © gettyimages צילום מסך מיוטיוב

לינדזי לוהן: אבא מתארס

את לינדזי לוהן תוכלו לזהות מהסרט ההוליוודי הישן משנת 1998 "אבא מתארס", שם גילמה את שני התאומות היילי ואנני פרקר, אך לצערנו הרב לינדזי שהכרנו פעם כבר לא אותה השחקנית המתוקה שהכרנו. לינדזי נתפסה  מתעסקת בסמים, ולא פעם נעצרה ונכנסה למאסר בגללם. היא טוענת: "אני באמת לא התעסקתי בזה יותר מ-15 פעמים. אבל אני כן מודה שהתעסקתי בסמים בין 10 ל15 פעמים. אבל אני לא אוהבת את זה, זה מזכיר לי את אבא שלי. עשיתי את זה 3 פעמים בין גיל 20 ל23 ונתפסתי פעמיים" אמנם השחקנית כבר נגמלה, אבל בכל זאת נאחל לה רפואה שלמה ומקווים שתשאר על דרך הישר.

לינדזי לוהן
לינדזי לוהן  © gettyimages צילום מסך מיוטיוב

מת'יו גארבר וקרן דורטיס: מרי פופינס

אם אתם לא מבינים את משמעות המשפט הבא: "סופקליפרג'ליסטיקסאקספיאליידושס" כנראה שלא צפיתם באחד סרטי הילדים הקלאסים בכל הזמנים, אנחנו כמובן מדברים על מרי פופינס. הפנטזיה המוזיקלית יצאה לאקרנים בשנת 1964 וכבשה את ליבם של מיליוני אנשים ברחבי העולם, אז איפה נמצאים זוג האחים הילדים שכיכבו בסרט היום?

קרן דורטיס, שגילמה את דמותה של ג'יין בנקס, כבר בת 61, ואמא לשלושה – איזבלה, גריפין וגאריק. אמנם כיום היא כבר לא עוסקת במשחק, אך ללא ספק השאירה את חותמה בעולם הבידור לעד. לעומת זאת, מת'יו גארבר שגילם את מייקל בנקס לצערינו כבר נפטר בגיל 21 מדלקת כבד חריפה. סרטו האחרון היה 'ברולס-רויס לקראת האושר'.

 

פרדי היימור: צ'ארלי בממלכת השוקולד

פרדי, שגילם את צ'ארלי הילד הקטן והעני שזכה לביקור במפעל השוקולד החלומי של ווילי ווונקה (ג'וני דפ), כיום בן 25 ועדיין שחקן פעיל בעולם הקולנוע. בין השנים 2010 עד ל2016 השתתף בלא מעט סרטים בינהם;  'סטטוס-ידידים' ו'עלילות ספיידרוויק', ותפקידו העדכני ביותר הוא בסדרה חדשה בכיכובו בשם 'הרופא הטוב' שעלתה לאוויר בחודש שעבר.

פרדי היימור
פרדי היימור  © gettyimages צילום מסך מיוטיוב

מקולי קאלקין: שכחו אותי בבית

מקולי קאלקין או בשמו הידוע יותר "קווין מקאליסטר" היה הילד החמוד שהוריו שכחו אותו בבית והוא טמן מלכודות מתוחכמות לפושעים הערמומיים שרצו לפרוץ לביתו. כיום מקולי כבר בן 37 ומאז פריצתו ב-'שכחו אותי בבית' הפך קאלקין לאחד מהשחקנים הצעירים והמצליחים ביותר בארצות הברית. אך הילד התמים והחמוד הספיק לצערנו להשתנות לרעה. ב2004 קאלקין נעצר, נכלא לזמן קצר והועמד לדין לאחר שנתפס מחזיק בסמים. למזלנו, לאחר

!מספר שנים נגמל ואף עבר לעולם המוזיקה והקים להקה בשם "מתחרת הפיצה". מה שעושה לך טוב

רופרט מהארי פוטר
מקולי קאלקין  © gettyimages צילום מסך מיוטיוב 

ראלף מאצ'יו: קראטה קיד

ראלף כבר בן 55, אבל אולי אתם זוכרים אותו בתור הנער הצעיר דניאל לארוסו שהתאמן אצל המאסטר לקראטה  מר מיאגי. כיום ראלף אבא לשניים, ג'וליה מאציו ודניאל מאציו. גם היום ראלף פעיל בעולם המשחק, במהלך 2011 הופיע בגרסה האמריקנית של התכנית 'רוקדים עם כוכבים', בה הודח לבסוף במהלך חצי הגמר. בין 2012 ל2013, הופיע ראלף בתפקיד אורח בקומדיית המצבים 'איך פגשתי את אמא', בתור עצמו, והופיע בסרט היצ'קוק. וב2014 הופיע בסרט שבכיכובו, "משחק קטן" וממש לאחרונה, סרט נוסף בכיכובו יצא "lost cat corona". 

ראלף מאיצ'ו
ראלף מאיצ'ו  © gettyimages צילום מסך מיוטיוב

 

 

 

תגובות