הוקוס פוקוס: טריילר ראשון לסרט ההמשך של הארי פוטר. צילום מסך מיוטיוב

הוקוס פוקוס: טריילר ראשון לסרט ההמשך של הארי פוטר

אמש (ג') עלה לאוויר הטריילר ראשון לסרט "חיות הפלא: פשעיו של גרינדלוולד", שהוא יהיה הסרט השני בסדרת ההמשך לטרילוגיית סרטי "הארי פוטר" האהובה. צפו

שנה וחצי אחרי ש"חיות הפלא והיכן למצוא אותן" עלה לאקרנים וכבש את לב המעריצים מחדש, אמש פורסם הטריילר הראשון לסרט השני בסדרת הספין אוף של הסדרה- ואנחנו בהתרגשות שיא.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כבר בתחילתו הטריילר נותן לנו התקף נוסטלגיה ומציג לנו את הוגוורטס בית הספר למכשפים האהוב, שזוהי הפעם הראשונה שאנחנו רואים אותו מאז הסט האחרון בסדרה אי שם בשנת 2011. עלילת הסרט מתרחשת בשנת 1927, מספר חודשים לאחר אירועי הסרט הקודם, לאחר שניוט סלמנדרה (אדי ריידמן המעולה) חושף את זהותו של הקוסם גלרט גרינדלוולד. גרינדלוולד בכיכובו של ג'וני דפ (שזוהי הופעתו הראשונה בסדרת הסרטים) נמלט מהכלא ומתחיל לאסוף את תומכיו על מנת להשמיד את כל נטולי הקסם, אלא שהיחיד שמסוגל לעצור אותו הוא ידידו הטוב, אלבוס דמבלדור. ניוט יוצא יחד עם דמבלדור להתעמת במכשף הרשע, אליהם יצטרפו למסע גם חבריו של ניוט: טינה, קוויני וג'ייקוב.

 

הטריילר בהחלט נראה מסקרן ואנחנו כבר משתוקקים לראות שוב את הגיבורים החדשים ביקום הארי פוטר. אמנם לא תמצאו שם את הרמיוני או הארי פוטר עצמו, אבל נראה כי היוצרים הבינו שהקהל מחפש לראות יותר דברים שמוכרים לו ואין ספק שיש למה לחכות. הסרט צפוי לעלות לאקרנים בישראל ב-16 בנובמבר 2018.

 

תגובות